Caferracer build op Discovery Channel

Ja , ik denk dat beide best wel een flink bedragje gekost hebben , vond die sportster het mooist
Bimota had een beetje vreemde lijn , zitje stond beetje Duits streetfighter achtig omhoog , tank had ook wat kleiner/ lager gemogen , en dat sun frame was echt lelijk gelast
Die van Roland Sands had wel een mooie lijn
 
Woensdag 11 maart van 20.00-21.00 uur op Discovery Channel deel twee van Caferacer.
Deze week nog herhaling van eerste deel. Check je tv gids.
 
Laatst bewerkt:
Leuk om eens wat min of meer 'low-budget' werk te zien. Compleet anders dan bijvoorbeeld de gigantisch dure fietsen van OCC (American Chopper) of de meeste fietsen van Biker build off.
 
Cafe racer tv altijd +1 :Y

Echt leuk om te zien, wel jammer dat er geen gedetailleerde bouwprocessen te zien zijn, maar heul veul goeie ideeën (niet altijd even mooi of goed, maar dat is smaak)

mooi om te zien dat er zoveel mensen met een brikje blij zijn de ton te halen, terwijl de gemiddelde goedkope nieuwe fiets met gemak het dubbele haalt! _O-

Maar het is een way of life, die mij overigens ook steeds meer bevalt moet ik toegeven, ondanks de Z800 lekker bezig met de CB400 twin (deze zomer de testrit??)

:]
 
Laatst bewerkt:
Even zitten zappen en na 5 seconden weer uitgezet: die caferacers zijn precies even erg als american choppers en dergelijke. :r
 
vond het vandaag weer jammer..
zijn motoren waar volgens mij ontzettend veel geld voor gevraagd wordt, en de manier van bouwen is een beetje gebeun.
Zoals die zadelverhoging van die caferacer. Of de bevestiging van die singleswing. En er wordt gigantisch veel uitbesteed? Zou hier in nederland makkelijk een show gemaakt kunnen worden met motoren van betere kwaliteit.
 
wel grappig die bike voor Katee (Frack!) Sackoff ... maar die overduidelijke triumph achtervelg past er eigenlijk niet bij...

honda-xl600-classified-moto-5.jpg
Kost iets van 27K dacht ik... B|

Hmmm ik vind zo'n twin dan wel erg gaaf:
XV1100-side.jpg
 
Laatst bewerkt:
Uit verveling stukje zitten kijken, maar sjonge jonge weer lekker op zijn Amerikaans.

Ook hoe die drie gasten door de Mulholand Drive reden met die knietjes uitgestoken.... :') |(

Zat bijna te wachten op het moment dat ze op hun plaat zouden gaan in de bekende youtube Mulholland bocht :N Maar nee.... :Z

Nee niet mijn serie, maar goed ieder zijn mening ;)
 
heeft een beetje iets weg van een verlengde achterbrug......

en als ik iets lelijk vind...... :X

Zij daarentegen... *O*
 
Uit verveling stukje zitten kijken, maar sjonge jonge weer lekker op zijn Amerikaans.

Ook hoe die drie gasten door de Mulholand Drive reden met die knietjes uitgestoken.... :') |(

Zat bijna te wachten op het moment dat ze op hun plaat zouden gaan in de bekende youtube Mulholland bocht :N Maar nee.... :Z

Nee niet mijn serie, maar goed ieder zijn mening ;)
Zijn dat niet Ben en Eric Bostrom? Of is dat een andere serie? Maar die kunnen iig een fijn stukje sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan