Cagiva Gran Canyon eigenaren gezocht

Ik heb nu een jaartje met een honda cbr600f gereden. Dat wilde ik wel eens proberen na ruim 20 jaar twee cilinder allroads te hebben gereden. Best leuk, maar ik heb wel heimwee naar mijn gran canyon. Ik ga dus maar weer eens kijken of ik een leuke kan vinden!
 
De onderkuip/skid plate van m'n navigator 1000 is stuk. :/
Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen in het archief?

En zou een skid plate van een Suzuki DL1000 eventueel passen?
Die heeft immers hetzelfde motorblok.
 
Die van de DL1000 past er zo op, maar dan moet je de montagebeugeltjes er ook bijnemen van de DL. Heb hem er zelf ook op zitten. Het enige nadeel is dat de DL de voorste uitlaatbocht onderlangs heeft lopen, dus daarvoor zit een uitsparing in de onderkuip die nu open blijft.
 
Komen jullie de zomer een beetje door? Hier met horten en stoten (veel gepingel na bijna een jaar stilstaan). Even spammen voor mijn Instagram account #adkpicturesque :X

full
 
Even de stof er af, zullen nog weinig mensen meelezen waarschijnlijk maar ga het toch proberen. Ik heb sinds kort een Cagiva Gran Canyon aangeschaft! Hij heeft bijna 80.000km op de teller maar loopt nog super en gaat als een trein wat een geweldig ding!
Vroeg mij af of er nog iemand zijdragers heeft liggen voor de Cavia en eventueel valbeugels.
Iemand die een link weet waar je onderdelen kam vinden voor deze motor?

Groetjes Sam!
 
Even de stof er af, zullen nog weinig mensen meelezen waarschijnlijk maar ga het toch proberen. Ik heb sinds kort een Cagiva Gran Canyon aangeschaft! Hij heeft bijna 80.000km op de teller maar loopt nog super en gaat als een trein wat een geweldig ding!
Vroeg mij af of er nog iemand zijdragers heeft liggen voor de Cavia en eventueel valbeugels.
Iemand die een link weet waar je onderdelen kam vinden voor deze motor?

Groetjes Sam!

Bij MDI-online.nl hebben ze accessoires voor de gran canyon.
 
Laatst bewerkt:
Even de stof er af, zullen nog weinig mensen meelezen waarschijnlijk maar ga het toch proberen. Ik heb sinds kort een Cagiva Gran Canyon aangeschaft! Hij heeft bijna 80.000km op de teller maar loopt nog super en gaat als een trein wat een geweldig ding!
Vroeg mij af of er nog iemand zijdragers heeft liggen voor de Cavia en eventueel valbeugels.
Iemand die een link weet waar je onderdelen kam vinden voor deze motor?

Groetjes Sam!

Bedoel je met 'zijdragers' een kofferset?
Origineel werd (optioneel) een Nonfango kofferset geleverd met de GC900
(zie mijn post eerder: GranCandy in "Iemand ervaring met het merk Cagiva ?" )
Je zou eens kijken of je die nog ergens kunt (laten) bestellen.
 
Bedoel je met 'zijdragers' een kofferset?
Origineel werd (optioneel) een Nonfango kofferset geleverd met de GC900
(zie mijn post eerder: GranCandy in "Iemand ervaring met het merk Cagiva ?" )
Je zou eens kijken of je die nog ergens kunt (laten) bestellen.

Met zijdragers bedoel ik eigelijk een zijtassenrek. Heb al even gezocht maar kan niks vinden. Wel het een en ander aan koffer rekken van krauser e.d

Weet jij toevallig wat zo'n Nonfango setje kost excl koffers? Als ze nog te krijgen zijn haha.
 
Met zijdragers bedoel ik eigelijk een zijtassenrek. Heb al even gezocht maar kan niks vinden. Wel het een en ander aan koffer rekken van krauser e.d

Weet jij toevallig wat zo'n Nonfango setje kost excl koffers? Als ze nog te krijgen zijn haha.

Geen idee.
Mijn Cagiva kwam destijds van Star Twin, en die konden die koffersets ook los bestellen. Waag er eens een telefoontje aan, zou ik zeggen.
 
Geen idee.
Mijn Cagiva kwam destijds van Star Twin, en die konden die koffersets ook los bestellen. Waag er eens een telefoontje aan, zou ik zeggen.

ahja goeie ga ik eerdaags eens benaderen. heb ondertussen wel valbeugels gevonden staat m erg goed.

kwam gisteren nog een andere Gran canyon tegen in het blauw omstreek bakkum heiloo

Fabriceren is inderdaad een goeie daar had ik ook al over na gedacht. kwa zijtassen rek is de kans groot dat ik dat ga doen

bedankt voor het meedenken leuk dat er nog wel gereageerd!
 
Ik heb foto's geplaatst in "Onderdelen te koop".

Wat van de 500 op een Grand Canyon past, weet ik niet, maar ik ben bereid onderdelen op te meten, als iemand interesse heeft.(Maar kijk eerst even goed naar de foto's).

Het gaat dus om onderdelen voor een Canyon 500.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand toevallig een spiegel houder liggen? dit onderdeel bedoel ik nummertje 7 blauw omcirkeld




Ja ik heb hem dus laten vallen ergends. |(
maar heb wel een mooie foto kunnen maken dit is m dus *O*

 
Jaa de spiegel is inmiddels gemaakt! Heb er nu enduro spiegels op zitten welke je naar binnen kan klappen, die gaag voorlopig niet meer breken denk ik haha!

Die spiegels zien er ook goeuit trouwens
 
Ennnn..... ik moet helaas ruimte maken in mn schuur. Heedt iemand interesse in een cagiva gran canyon met 40k op de teller?
Hij is nog niet rijklaar:
Benzineaansluiting zweet benzine, achterband verliest druk na paar weken.
En heb de indruk dat hij niet goed oplaad en daardoor afslaat.
Er zitten hagelnieuwe koppelingsplaten en remblokken op. Hij mag weg voor kleine prijs aan iemand die verknocht is aan dit type en merk & er met wat tijd en liefde een goede moto van maakt. Daarom ook niet op marktplaats
Ik hoor t wel!!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan