Cagiva Mito 125 loost benzine

mikezwet

MF'er
23 jan 2003
180
4
Na enige tijd de mito weer eens gestart maar vrijwel meteen begint deze benzine te lozen bij de overloop onderaan ter hoogte van de uitlaatbocht, daar zitten 3 slangetje, 1 voor olie en 2 voor benzine ?. een behoorlijke plas, ik heb hem toen maar snel uitgezet.

wat kan de oorzaak zijn ? (tank zit niet overvol oid.)
 
Het duurde even maar eindelijk de carburateur los gehaald en schoongemaakt. Wat mij opvalt is dat er van de vlotter 1 gedeelte gevuld is met vloeistof, is dat normaal? Het komt er niet uit..... maar ik kan mij voorstellen dat als dit niet hoort de vlotter dus te zwaar is en niet aan drijven als de vlotterbak vult. als ik plaatjes op internet zie van de Dellorto carbs lijken deze vlotters niet gevuld te zijn.

DSC_0021.JPG


zodra ik de benzine kraan open zet begint de benzine onderaan te lopen
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe gemonteerd. Ik had ook de overloop van de kunststof vlotterbak afgebroken (sleutel, teveel kracht, uitschieten, krak...) Een nieuwe met overloop was slecht te vinden. Nu een aluminium model, daarvan blijkt het gat voor de bout te klein en de basis van de overloop zat de flens van de bout in de weg dus na eea weggefreesd te hebben en een lektest is het in orde :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan