Cagiva mito 125 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze mito een paar maanden geleden gekocht voor t frame wat ik ga gebruiken voor mn monoracer. De technische staat van t blok weet ik ook verder niets. De motor liep niet meer aangezien de carb ontbreekt. Alles wat op de fotos te zien is is te koop (behalve dan t frame), de wielen gaan alleen weg bij een goed bod.

Van de achterbrug en radiateur zal ik nog een foto maken en posten. Verder kan ik nog vertellen dat de motor uit 1992 is en er geen kenteken meer aanwezig is.
 
@ knortax ik dacht dat je de complete voor rem bedoelde maar alleen de pomp 15 euro incl verzenden.
 
@motorfreak42, t lijkt erop dat de pomp verkocht is maar ik heb nog wel een universele rempomp van brembo liggen als je wilt wil ik nog wel een foto naar je mailen?
Maar die is nog wel erg netjes dus daar wil ik wel iets meer voor hebben, laat maar wat weten.
 
wat is weinig?kratje bier?als ik volgende week me mito nog heb(komt iemand voor kijken),hoor je nog wel van me.
 
@crash 750, hmm kratje bier is wel erg weinig idd. Je bod moet iets omhoog, maar ik hoor t nog wel of niet. Hoe dan ook succes met je verkoop.

@rijnooit. Pm ontvangen, antwoordt wordt aangewerkt.
 
@borrol als er nog niemand gereageerd heeft op de verkoop van het blok, wat dacht je van 3 kratten bier (of dat in waarde) :)
 
@dedas63, nog niemand voor t blok nee. Tja 3 kratten bier, van welk merk?
Laat maar weten wat je ervoor zou willen geven (in euros), de electronica spaghetti en die olietank met bobine horen ook bij t blok. Ik hoor of zie t wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan