Cagiva Mito 125

Lijkt me duidelijk! Als je zin hebt in zo\'n Mito heb ik er een te koop staan voor je! Voor een telefoonnummer en foto\'s reageer je op Edje_2243@hotmail.com!

Groeten!

Ik kreeg net een mailtje van deze man! Ik heb geen intresse want ik wil een zxr400 maar zeg nou zelf... Is hij mooi of niet?

full
 
die hele kwestie mito<--> rs is er ook in de 50cc!

daar heb je derbi/gilera/mito<-->RS

wat vind ik (ervaring met allebei) end an heb ik het NIET over prestaties, maar over hoe je er op zit!

het ligt eraan wat je gewend bent. heb je eerst op een rs gezeten, dan is een Mito ku, heb je eerst op een mito gezeten, is de rs kut...

de hele houding is gewoon anders, het zadel is anders, het stuur, gewichtsverdeling is anders (iig bij de 50cc, dat zal bij de 125 wel niet zijn, neem aan dat die de tank heeft waar die hoort)

ik ben een rs gewend, vind een mito wel lekker rijden, maar niet zo goed als een rs.
een maat van mij is een derbi (=mito) gewend, die vind de rs lekker rijden, maar niet zo goed als een mito

daarom hebje zo\'n vete tussen mito en rs, het ligt aan wat je gewend bent...

neem op alelbei een proefrit en zie welke het lekkerste rijd! alleen dan kan je erachter komen welke je het lekkerst vind rijden en welke het beste bij je past...

uitzonderingen:
en als je duc fan bent--> MITO
ben je appie fan--> RS
 
Hey Edwin waarom heb ik je nog nooit zien rijden in Bommel? Kzit op de Courtine maar heb je nog nooit gezien. Je rijdt zeker niet veel?

MZZL,
Willie
 
Ik heb ook nog een mito tekoop staan:

te koop cagiva mito
Zeg ehm, bigrobb. Ik snap dat je je Mito graag wilt verkopen, maar om nu alle oude topics over Mito's omhoog te schoppen door er te posten dat je een Mito te koop hebt, zal je niet echt helpen. Sterker nog het roept irritatie op en dat komt de verkoop niet ten goede.

Je kunt veel beter af en toe je eigen verkoop topic een keer omhoog schoppen door er in te posten.
 
Ik ben ook begonnen op een mito en die rijdt echt wel lekker en ziet er kei leuk uit!!!!! Alleen de zithouding was voor mij iets te sportief. Als je dat niks uitmaakt.............gewoon doen!!!!!!!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan