Cagiva Mito 125

Ze brengen wrak motors op de weg en dragen er geen verantwoordelijkheid voor. Het gaat ze alleen om geld. Je moet zelf weten of je daar een motor koopt. Ik zou het nooit doen!

En weet je wat het ergste is!!! Ze doen dat ook nog eens in een motor sector waarin het kooppubliek makkelijk te verleiden is omdat ze geen kennis van zaken hebben (geen ervaring, jong en makkelijk gek te maken). Dit vind ik echt erg. Ze zijn je daar in staat helemaal geil te maken van een dode mus. Ik vind het snelle ventjes met slappe praatjes en die vulle geen gaatjes!!! Whoahahahaha

:j van der Vught :j

jij bent altijd negatief..... heeft iemand een nieuwe fiets loop jij te zeiken..... :r
 
www.125cc.nl

Ga daar absoluut nooit naar toe... een grote naai bende!!! Zijn al iets van twee keer mensen overleden na een ongeluk waarbij ze op een motor reden die bij die gasten was gekocht en waarbij aantoonbaar gebreken waren waardoor het ongeluk ontstond!!! Van vught motoren zijn grote hufters... koop daar nooit!!

wat een poephoofd ben jij zeg :)
 
Zoals ik al eerder heb gepost;

Een mito 125 is 15 kg zwaarder als een RS125,
Een mito 125 heeft minder vermogen als een RS125,
Een Mito 125 heeft een versnelling extra als een RS125 (de oudere types dan), en ik al denken dat ik veel moest schakelen op mijn RS...

Maar tegen wie wel van een duc-a-like fiets houdt kan ik maar 1 ding zegge.....
KOPUH :}
 
Luister nu eens goed. Ik begrijp best dat als je pas je rijbewijs hebt dat je heel graag wil motorrijden. Ik heb dat ook gehad en je word er echt gek van ik weet het. Zwem je in het geld dan moet je gewoon kopen wat je wil dan hoef je je nergens zorgen over te maken. De meeste van ons zwemmen echter niet in het geld en moeten wel een beetje nadenken over uitgaven. Laat je daarbij niet gek maken door mensen die je wijs maken dat een mito of een RS de enige optie is als je een 25kw rijbewijs hebt. Ik word een beetje moe dat dat deze twee motoren altijd naar boven komen als iemand denkt aan een motor kopen als hij pas zijn 25 kw rijbewijs heeft. Het mag duidelijk zijn ze zien er het leukst uit. En nuchter bekeken: er is ook niet veel alternatief voor een 25kw rijder. Maar besef wel dat het machines zijn die behoorlijk wat onderhoud vragen en daarbij; je moet nog een asociaal dure verzekering nemen ook. Motor rijden is fokking duur dus laat je niet gek maken door wie dan ook met mooie verhalen dat je dit moet kopen of dat omdat het er mooier uitziet. Je moet gewoon iets kopen waar je wat aan hebt en dan je jezelf kunt veroorloven. Trouwens laat je ook niet gek maken door een safezuigplan als ze je dat mooi voorrekenen. Ik plaats de shit een beetje in perspectief. En als ik dingen zeg die jullie niet willen horen hebben jullie poep in je oren!!!

Overigens, allemaal be happy and keep smilling want het leven is een grote lachparade whoahahahahah.... Geen ruzie maken met elkaar!!! :)
 
komt ie bij van vught vandaan dan, scintilla?

Nee hoor, de RS250 komt niet bij Van Vugt vandaan... Particulier gekocht.

Ik heb nog een half jaartje een RS125 gehad en daar hab ik wel eens wat onderdelen voor gehaald bij Van Vugt. Ik heb er geen motor gekocht maar de service vond ik wel top!! Bobbine was stuk en we moesten dat ding even testen.
Ik kon gewoon een RS uit de showroom (showroom? :P ) pakken en even de Bobbine wisselen. Geen probleem.
 
Op donderdag 17 oktober 2002 14:07 schreef Lukic het volgende:
www.125cc.nl

Ga daar absoluut nooit naar toe... een grote naai bende!!! Zijn al iets van twee keer mensen overleden na een ongeluk waarbij ze op een motor reden die bij die gasten was gekocht en waarbij aantoonbaar gebreken waren waardoor het ongeluk ontstond!!! Van vught motoren zijn grote hufters... koop daar nooit!!

Je loopt altijd (nou ja, heel kort pas want je bent er net) zo negatief te l*llen dat ik er eigenlijk geen aandacht aan wil besteden, maar nu doe ik het toch maar.

Dat je negatief bent over een motorzaak is geen probleem, maar onderbouw dat op z'n minst! "iets van twee keer" Dit klinkt alsof je het niet zeker weet, dus vertel of feiten, of wees stil! :(

k kom er wel eens, en ik ben zeer tevreden over de service en over de prijs van de onderdelen! :} Een vriend van mij heeft daar een motor gekocht, en dat ding is gewoon in prima staat, tegen een scherpe prijs.
 
je moet nog een asociaal dure verzekering nemen ook.

ja man.. toch wel zo rond de 130 euro per jaar.. maargoed ik probeer elk kwartje opzij te leggen.. laatst mn leren bank verkocht.. zo'n sinaasappelkistje zit ook best goed.. slapen op de grond.. rondlopen in een juten zak.. echt kutdingen die RSjes.. maarja ik kan m nu aan niemand meer kwijt.. elke potentiele koper struikelt over die @#@( hoge verzekeringskosten..
 
ik heb ook een mito gehad, die heeft DOOR mijn toenmalige dealer (pietkruis motoren)een warmloper gehad :( .
standaard heeft de mito 15 pk, maar met de uitlaatbus en een grotere sproeier (welke standaard meegeleverd is) 24 pk, voor de rest een lekker fietsie,lekker ruime zit en aardig wat porrie (bovenin de toeren dan)om verlopig je 2 jaar uit te brommen..
 
Laat dan ook meteen even door een gediplomeerde ,bij de bovag aangesloten, putjesschepper dat poep uit je hoofd zuigen.
 
Er zit wel degelijk iets goeds in je hoofd want je rijdt motor!!!!! dus er is nog hoop voor je!!!! Ooit komt het goed, heb geduld!
 
Hallo :)


Ik ga morgen kijken naar een Cagiva Mito '99 en ik wil graag even concreet antwoord op het volgende:
Zitten er veel nadelen aan 7versnellingen? Het lijkt mij persoonlijk vrij veel voor iets dat net 170 gaat.
Of is de 7de overdrive?

Is het ook mogelijk er een plaatje uit te halen zodat je een 6bak hebt? Is dit überhaupt mogelijk?


mvmg
 
mito01.jpg

mito02.jpg


Blij? :P
 
een vriendin van mij heeft een cagiva mito 125.. ik zou er geen kopen sorry..
ze zijn heel mooi en rijden ook wel lekker, maar ze zijn en blijven italiaans bucht. overlaatst wou ze haar motor gewoon parkeren enb haar zijstandaard breekt af.. motor de grond op.. ook de technische problemen zijn met moeite bij te houden..
 
Lijkt me duidelijk! Als je zin hebt in zo\'n Mito heb ik er een te koop staan voor je! Voor een telefoonnummer en foto\'s reageer je op Edje_2243@hotmail.com!

Groeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan