Cagiva Mito 125

Status
Niet open voor verdere reacties.
27pk, top van 160 en 'maar liefst' 135kg... Dikke fun op de slingerweggetjes dus lijkt me :Y En dan glimtie nog zo mooi ook! Het is dat ik er het budget ff niet voor heb, maar anders geweldig om er bij te hebben natuurlijk 8-)
 
Waarschijnlijke de verkeerde tijd van het jaar. Denk dat als ik wat later was dat de mito zo weg was. Anders een opslag zoeken en dan vd lente weer aanbieden!
 
Ben trouwens wel serieus geinteresseerd, wel een eind uit de buurt trouwens pff.
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is om de nieuwe kappen van de mito, dus met die koplampen dubbel gevouwen, op een ouder model te schroeven?
Vind die 2-takt motoren toch wel strak, blijft semi-brommer, maar wel een 10+ fun-factor.
Laat maar weten wat je uiterste prijs is.
 
Ik heb de motorfiets al in prijs laten zakken. Van 1000,- naar de huidige prijs van 790. Lager als dit ga ik niet, want de motorfiets is het waard.

Mvg,

Kaj
 
ja eigenlijk is het wel zo wat je zegt, 790 voor deze mito is niet veel. Weet alleen niet of deze altijd goed onderhouden is natuurlijk, maar daar vanuitgaand is dat gewoon een hele mooie prijs. Alleen wel iets boven mijn budget, dus mocht je hem weg doen voor mijn bod, laat het me weten :)
 
Ik heb al rechtsboven op het gele icoontje gedrukt en een bericht verzonden. Dus neem aan dat dit topic snel gesloten wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan