Cagiva Mito 125

Status
Niet open voor verdere reacties.

John Huijben

MF'er
23 aug 2004
144
0
Hulten
Deze advertentie plaats is namens een vriend van me die niet op MF zit
Bij interesse kun je een reactie plaatsen óf mailen naar bingless at hotmail dot com



Bij deze bied ik mijn prachtige Cagiva Mito 125 "Lukcy Strike" uit 1992 aan.

Het gaat om een zéér net exemplaar dat perfect loopt.
't Kuipwerk is heel en vertoont slechts enkele gebruikerssporen.
De wielen zijn nog niet zolang geleden gespoten in dezelfde kleur als de kuip, dit staat erg stoer!

De motor loopt mooi en geruisloos en is mede door de JollyMoto uitlaat zéér fel en snel.
170km/pu is op deze motorfiets geen enkel probleem!

Kortom, een prachtig lopende Cagiva die goed stuurt en remt.
Het enige minpuntje is dat de accu leeg is door het lange stilstaan.

De motor is wel gewoon lopend te zien!

Ik heb deze motorfiets +- 2 maanden geleden gekocht, maar ik zie er vanaf om circuit te gaan rijden.
Er zit nogsteeds een geldig motorkenteken op de Mito, hij is dus ook te rijden met een licht rijbewijs. (25kw)
Het kenteken is momenteel geschorst.

De vorige eigenaar had net de remvloeistof, blokolie en ketting laten vernieuwen.
Hij staat ook op twee gloednieuwe banden! Dus ook dat is een zorg minder!

U bent van harte welkom om de motor een keer te komen bezichtigen.

Ik sta open voor een goed bod.

Dennis


749859517_5_fKSq.jpeg


749859256_5_R3MF.jpeg


749860151_5_Vi2i.jpeg


749860492_5_yA2d.jpeg


Vraagprijs: 1250e
 
Laatst bewerkt:
Is deze he? http://zundappforum.com/viewtopic.php?f=26&t=19096

Googlede naar die Mito omdat ik ook een andere had gezien met iets andere stickers, en wilde weten welke nou origineel is, en zag een foto van dat gele achterwiel :P

Zonde dat hij niet kan gaan rijden door problemen met zijn ogen. Wel mooi dat je door de berichten op een ander (onafhankelijk) forum ook hoort dat hij in goede staat is, en niet alleen in een topic waar hij nog verkocht moet worden.

Succes met de verkoop, mocht je m nog hebben als ik mijn rijbewijs heb dan heb ik misschien wel interesse.
 
Ja die is het
Inderdaad jammer dat ie m weg moet doet, heb er zelf n stukje op gereden, is een leuk ding
 
Kenteken geschorst, dus geen proefrit mogelijk op openbare weg..... lastig te verkopen.....
 
Eerlijk gezegd vind ik zo'n ding echt super.. Zeker omdat ik ook Lucky rook en zou hem best in me appartement willen stallen als "kunstobject"

Jammer dat ik het geld niet kan missen.. Succes met de verkoop!
 
Dat had allang gedaan moeten zijn, wil je dat ding verkopen....

Zo ben je niet verzekerd tijdens een proefrit, je bent dan gewoon dom bezig als je er toch mee de weg op gaat.
 
Dag heren, ik zag de reacties dus ik heb me ook maar aangemeld op dit forum.

Heel jammer dat de motor weg moet, absoluut.
Ik baal er flink van, ik had er heel graag mee geraced komend jaar.

Ik zie dat iemand post dat hij lastig verkocht zal raken als hij geschorst is.
Hij is geschorst omdat ik zoals eerder gezegd, graag circuit wilde gaan rijden.
Gebruik op straat was dus geen sprake van, dus ik heb 'm geschorst. Waarom verzekeren?

De motor loopt goed, en ziet er heel mooi uit. 't Is gewoon echt een net ding, en een testrit zal misschien lastig worden inderdaad, maar iemand mag van mij best even de straat op en neer bij mij thuis om te kijken of hij 't doet zoals men verwacht, en dat dat onverstandig is, is misschien inderdaad wel juist... Maar verzekeren is gewoon geen optie, zeker omdat hij nu te koop staat.

Ik heb daarom de prijs daarom ook wat naar beneden bijgesteld. 't Steekt me dat hij weg moet, dan maar liever vlot voor het bedrag dat ik nu vraag, dan over enkele maanden of van de lente pas voor net wat meer poen.
Ik ga weer Zündapp rijden, zoals ik jaren gedaan heb. Daarvoor moet wel eerst de motor weg.

Mocht iemand overigens een leuke 529 KS50 / GTS50 te ruil hebben, dan hou ik me overigens aanbevolen. Je weet 't nu eenmaal maar nooit.

Stom dat'ie nu net in hartje winter weg moet, 't loopt momenteel geen storm op motoren zie ik, maar hij staat hier en ik weet wat ik verkoop. 't Is een hardstikke gaaf ding, John Huijben heeft het testrijden voor mij gedaan bij aanschaf, we zijn hem samen helemaal in Groningen wezen halen. (550km heen en terug die dag) en hij rijd echt prima. Hij komt wel verkocht...
Ik hoop stiekem dat'ie naar een liefhebber gaat. :)

Groetjes,

Dennis

BINGLESS@hotmail.com

772428694_5_nblL.jpeg


767675888_5_-ucD.jpeg


749052560_5_DraJ.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Deze Cagiva is inmiddels ingeruild op een Zündapp. :)
Er mag een slotje op dit topic. Mensne bedankt voor de positieve berichten op m'n motorfiets.
Wellicht tot ooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan