Cagiva Mito 125 ??

Mijn vriendin heeft me eens in mijn passat geklokt op de 190km.
Nou, zeg dat je er een 180 echte km's aan over houdt...
Tja, als een echte mito rijder moet ik mijn bovenbuurman wel gelijk geven als ie zegt dat het geen degelijke motor is.
Geen bonk met spieren. Niet echt betrouwbaar, maar das een Rs125 ook niet.
Wel een hele mooie motor. Echte eyecatcher.
Fijne fiets voor in de stad en om het echte bochtenwerk te leren.
Als je 'm goed bijhoud kan je er veel plezier aan beleven.

mito201.jpg
 
Mijn vriendin heeft me eens in mijn passat geklokt op de 190km.
Nou, zeg dat je er een 180 echte km's aan over houdt...
Tja, als een echte mito rijder moet ik mijn bovenbuurman wel gelijk geven als ie zegt dat het geen degelijke motor is.
Geen bonk met spieren. Niet echt betrouwbaar, maar das een Rs125 ook niet.
Wel een hele mooie motor. Echte eyecatcher.
Fijne fiets voor in de stad en om het echte bochtenwerk te leren.
Als je 'm goed bijhoud kan je er veel plezier aan beleven.

(Afbeelding)

Helemaal mee eens, ik probeerde hem ook zeker niet af te kraken hoor! Mito Evo vind ik mooier als Rs125! :} alleen riepen wat Cagiva dealers dat aprilia blok beter/betrouwbaarder was sterker nog, ze wilden de Mito niet eens aan mij verkopen vanwege slechte kwaliteit dus toch maar even voor Rs125 gekozen (ook mooi ding!), ik zeg nu neit dat mito slecht is hoor :9 maar ging even op de mening van verschillende cagiva dealers af. Maar goed 2 takt is nou eenmaal niet echt betrouwbaar maar absoluut wel heeeel leuk!!
 
Laatst bewerkt:
Hee Haantje, dat jij nog geen marloes-avatar hebt zeg, haha.
Ja heb diezelfde keuze ook moeten maken, maar ben toch voor de looks van de Cagiva gegaan. En het blijft een prachtig geluid dat snerpen van de 2 takt.
 
Haha :) ach ik heb meer last van het Suzuki Girls syndroom :} :9~

Tja 2 takt kan prachtig janken mijne staat nu bij de dealer voor de Arrow uitlaat + 34mm carb ipv 28mm. Met een standaard uitlaat is een Rs125 gewoon schande om mee te rijden komt geen geluid uit :r :r :Z alleen hoog in toeren hoor je hem een beetje en klinkt het wel mooi.
 
heb je een standaard luchtfilter? Dan moet je ff dat bovenste plastic kappie eraf halen. Dan komt er toch een geluid vanaf!!! Vriend van me heeft het ook. Echt heel vreemd, maar het geluid is opeens veel voller, zwaarder en minder brommer achtig.
Goed zal het niet zijn denk ik. Ikzelf heb een arrow uitlaat en een k&n luchtfilter. Geeft ook een mooi geluid :)

(vandaag me zxr met remus demper aan de praat gekregen. Ohhh das pas een mooi geluid!!!)
 
Het probleem is dat er geen K&N Of BCM (zo heet het he :9 ?) geen filters voor mijne hebben.... Aldus Mobu Motoren, rs125 filter is standaard al een beetje open zeggen ze..
 
Cagiva Mito onbetrouwbaar?

zijn die gasten wel lekker in hun hoofd? die van mij had 24.000km gelopen toen hij voor het eerst uitelkaar ging, en alles wat nog in super goede staat.

Denk dat het grootste probleem qua betrouwbaarheid de eigenaar zal zijn. goede olie, goed warm rijden etc...
 
Terug
Bovenaan Onderaan