monoracer71
MF veteraan
- 8 aug 2009
- 1.865
- 903
Die past (xtz660) pedaal past ook op een oud honda 750 sohc blok .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee ik zoek het getande deel wat op de schakel as van het blok zit. Maar thanks voor het mee zoeken
Super! Nu heb ik iig wat mogelijkhedenDie past (xtz660) pedaal past ook op een oud honda 750 sohc blok .
Thanks, maar gok dat dat niet werk. Dat kabeltje geeft 2 pulsen per omwenteling omdat de rd350 maar 1 bobine heeft voor 2 cilinders. Die mito toerenteller moet 1 pulse per omwenteling hebben.Toerentellers sloot ik altijd aan op de kabelkabel/draad tussen bobine en bougie.
ja dat zou je verwachten idd. Ik ga vandaag ff wat dingen checken. Want nu doet hij niets op 1 vd 2, en dat is heel raar. Misschien is de plus of min draad los gekomen ofzo.Zo te zien in mito schema zwart is min , grijs is plus .
paars is de puls gever
Ik sluit de pul gever draad meestall rechtstreeks op de bobine aan.
zou dus ook moeten werken op 1 van de 2 uitgangen van de zeel.
Ja daar had ik hem dus gisteren als laatste poging al op en dan doet hij niets.Als het echt niet lukt zou je ook nog aan zo'n oplossing kunnen denken. Aan het schema te zien van de zeeltronic, zou je dit kunnen aansluiten op de 'non original rev counter'.
AiM Spark Plug Inductive RPM Adapter
Thanks!! En heb meteen even jou topic door gelezen. Mooi man. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik ga je zeker volgen. Wat voor carbs zijn dat die jij gebruikt?Mooi project , ben in 2020 ook begonnen met een Mito 350 project en heb er hier ook over geschreven
onder de titel ”Wat ik over had project!”.
Ben tot de kabelboom gekomen en gestopt, ben met pensioen gegaan verhuisd en volgend jaar als m’n Auto project af is ga ik verder en dan ga ik het hier ook weer posten.
Maar jij bent al beduidend verder, veel succes en blijf je volgen.
De carburateurs zijn van Alie express, maar die gebruik ik om te kijken wat het effect is van een grotere carb.Thanks!! En heb meteen even jou topic door gelezen. Mooi man. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik ga je zeker volgen. Wat voor carbs zijn dat die jij gebruikt?
Ah oke. Wat is de maat?De carburateurs zijn van Alie express, maar die gebruik ik om te kijken wat het effect is van een grotere carb.
ze kosten niks dus om te proberen prima.
Moet ik er bij zeggen dat m’n Nsr250 prima loopt op Ali carbs.
Thanks, duidelijk. Ja ik wil vooral ook voor goed rijdbaar gaan en betrouwbaar. Ik heb de yamaha racing port specs (en andere racing specs). Dat is redelijk makkelijk aan te pakken in de standaard cylinders, alleen gaat de betrouwbaarheid extreem achteruit, plus die powerband word onhandelbaar voor op straat.Ik ben met de nsr250 tot 32mm gegaan, zit standaard 28 op, licht getunede cillinder standaard Honda uitlaten,
en op elke carb een open filter.
En die loopt goed, ga je nog groter dan kom je op het punt wat jezelf ook al aangeeft dan krijg je met zoveel input te maken, maar dan heb je ook al in mijn opinie een Dyno bank nodig om alles perfect af te stellen.
En ik ben voor” betrouwbaar” en goed rijbaar gegaan,