cagiva mito begrenzing

dutje

Rookie
18 aug 2008
7
0
oostende
hoy weet iemand iets af van de begrenzing van de mito 125cc 11kw?
waar deze zit en hoeveel kw je er orgineel kan uithalen? mvg hannes
 
er staat niets onder begrenzers van mito of kijk ik slecht

Mja, lekker laten lullen. Niet iedereen kan de geur en het geluid van een 2 takt MOTOR waarderen.

Helaas kan ik je niet helpen. Maar vraag het eens bij een cagiva dealer of als je Duits goed is, vraag het bij een Duitse Cagiva dealer aangezien je in Dld vaak een 11kw begrenzing hebt ivm de rijbewijs regels daar.
 
Volgens mij heeft die geen powervalve. Dat is best een duur geintje als je alles nog moet kopen incl de regelunit.
 
Zover ik het zo snel zie:

* Removing the air flow restrictions to the carburettor
* Removing the plenum chamber from the exhaust expansion chamber
* Reconfiguring carburettor jetting settings

Je zal minimaal andere sproeiers moeten halen. Voor de rest kan ik niet inschatten als je dat zelf kan aanpassen of dat je wat onderdelen moet aanschaffen....
 
als ik dat lees moet je blijkbaar de carburateur begrenzing eraf halen en de prop uit de uitlaat

die info staat wel gewoon op dat scooter forum, maarja, het ligt eigenlijk een beetje voor de hand

de carb begrenzing is waarschijnlijk een bronz achtig plaatje met een paar gaten erin bij de carb luchtinlaat(die van de luchtfilter komt, iig dat was zo op mijn scooter)


de prop in de uitlaat is een buisje bij de bocht als het goed is, die zit met 2 kleine lasnaden vast en die heb je er ook zo uit. Sproeier afstellen is ook niet zo moeilijk, alhoewel ik niet weet hoeveel maten je groter moet bij een 125cc blok
 
Terug
Bovenaan Onderaan