Cagiva Mito Evo kappen pasmaken op Cagiva Freccia c12

1 jul 2007
71
0
Goes
Heeft iemand van dit forum al wel eens geprobeert om Cagiva Mito Evo kappen pas te maken op Cagiva Freccia c12?

Zoja zou ik hier graag wat uitleg van hebben ed.
Ik ben dit namelijk ook van plan maar ben wel benieuwd of de ophangpunten ed een beetje overeenkomen en als er aanpassingen moeten gebeuren (wat uiteraard zal moeten) waar en wat ik dan ongeveer kan verwachten.

Ik ben nog een beetje neiuw op dit forum dus sorry als ik het verkeerd heb gezet ofzo...
helaas heb ik nog geen motorrijbewijs enz dus vandaar dat ik hier de tijd nog voor heb :}

Ik ben zowiezo wel benieuwd wat jullie van dit idee vinden...
de blokophanging ed is in ieder geval het zelfde voor zover ik alles na heb kunnen zoeken.

Als jullie iets van info ergenst anders hierover hebben gevonden is dit natuurlijk ook welkom...

Even foto's van de lichte motors ;)

Als het echt onbegonnen werk is hoor ik dit ook graag :P
cagiva freccia c12
cagivafrecciac12.jpg


Cagiva mito evo
Cagiva_Mito_Evo.png


Ook even fotootje van mn opgevoerde brommertje (kon t ff niet laten)
80cc enz dus eigenlijk ook al n motor volgens de wet dusja hoort toch ook wel beetje thuis op motorforum O-)
IMG_1746.jpg


Alvast bedankt
 
alles is anders, er zal flink wat verbouwd moeten worden.
en je moet ook alles hebben van de evo, tank, zitje, koplamp, etc.....
 
pff nou ik weet het niet, het is gewoon zo dat je alles maar dan ook alles aan moet passen... dus ja nogmaals succes... :W
 
Niet alleen het kuip werk en de tank zul je pas moeten maken.
Maar ook de achterbrug, voorpoten en velgen zul je moeten vervangen, anders lijkt het ook nergens op.
Kun je volgens mij beter de Freccia de deur uit doen en het geld wat je kwijt bent aan alle onderdelen bij leggen voor een Mito

En als je dan toch nog wil hobby-en zijn er genoeg mogelijkheden om in een mito nog andere blokje te leggen.

RFast
 
Terug
Bovenaan Onderaan