Cagiva Mito ONLY (part 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eeh Anand,

In zo een Ducati vork als jij gebruikt is de pen van het balhoofd ingekort, maar kun je die pen uit de onderste kroonplaat persen of zit deze er vast in?
 
Laatst bewerkt:
als je aan de onderkant kijkt kan je vanzelf zien of je em er uit kan persen.
t is niet van t zelfde materiaal als t T stuk.
je bent je zelf weer heel wat werk op de hals aan t halen lijkt me zo....
 
Godver, dit heb ik weer...
Iemand weleens meegemaakt dat ie zoveel compressie had (of gewoon een kut cilinder) dat er 5 bouten uit de cilinder werden getrokken?
Kan gvd weer opnieuw beginnen met bouwen.
Als ie weer loopt gaat ie weg. kutding !
 
Laatst bewerkt:
kopbouten?
als t draadend oud word kant wel allemaal stuk gaan ja.
heb er wel eens van gehoord.
niet bij een mito...maar toch.
 
Ja was normaal ook geen ramp geweest maar heb net de cilinder opnieuw laten doen bij Atm. Ga ik van de week maar met helicoils aan de gang. Setje is net zo duur als complete nieuwe cil :N
Opboren naar M10 was geen optie ivm o-ringkamer in de cilinderkop.
 
voorvork geintjuh uit verveling..(kerstdagen he)

Confederate Wraight B-91 vorkdesign op een Mito :P

afbeelding1297largebwur1.jpg


;)
 
hoi hoi,
ik heb een vraag, heb een cagiva mito met een rd350 blok erin te koop gezien.
Nu is mijn vraag of iemand hier toevallig ook een keer bij deze motor is wezen kijken en er een
mening over heeft die hij/zij met me kan delen.
De motor staat n.l aan de andere kant van NL..dus mocht het niks zijn dan hoor ik dit graag en hoef ik niet voor niets de andere kant van NL te bezoeken.
b.v.d

de foto is hem dus als je hier iets over weet,,,,
full
 
jammer maar toch bedankt voor je reactie...zie dat jij er behoorlijk ervaring mee hebt..kun je me misschien vertellen waar je specifiek op moet letten dan??
hopelijk kun je me nuttige tips geven.
bvd
 
Ik heb wel een oud type RS250 vork compleet met kroonplaten liggen. Anand weet wel de verschillen.
 
jammer maar toch bedankt voor je reactie...zie dat jij er behoorlijk ervaring mee hebt..kun je me misschien vertellen waar je specifiek op moet letten dan??
hopelijk kun je me nuttige tips geven.
bvd

ligt er aan welke ophangkit ie gebruikt heeft.als t die van mij is weet ik wer wel wat van....maar je moet even opletten dat waar de ophang kit aan t frame is gelast dat netjes is gedaan.
voor de rest moet je even opletten wat je bij elke 2takt moet doen.
mmar sowieso geen garantie op een 2takt...tot aan t einde van de straat meestal.. :$
 
oude type heeft een poot die de ingaande demping regeld en de andere doet de uitgaande demping, dit zie je doordat er boven op de vorkpoten er verschil in afstel mogelijkheden zit.
t nieuwere type heeft boven op bijde poten de zelfde afstel mogelijkheden.
 
hoi hoi,
ik heb een vraag, heb een cagiva mito met een rd350 blok erin te koop gezien.
Nu is mijn vraag of iemand hier toevallig ook een keer bij deze motor is wezen kijken en er een
mening over heeft die hij/zij met me kan delen.
De motor staat n.l aan de andere kant van NL..dus mocht het niks zijn dan hoor ik dit graag en hoef ik niet voor niets de andere kant van NL te bezoeken.
b.v.d

de foto is hem dus als je hier iets over weet,,,,[afbeelding]


waar staat ie te koop??
 
dan heb ik denk ik oude type want ik kan de voorspanning van de veer instellen en op de andere poot de demping maar wat is er niet goed aan dat oude type? anand als je kon kiezen tussen een vork van een mito evo of de vork die ik nu gekocht heb welke zou je dan kiezen?
 
Laatst bewerkt:
de evo vork is echt schijt....
dit wat je nu hebt is al zo veel beter....
ga je ook nog t uiterste op t circuit eruit halen, dan zeg ik neem t nieuwere type.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan