Cagiva Mito ONLY (part 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan ook wel, zaterdag na 1600 heb ik hier wel een verjaardag. :]
Maarrre Yana, ik kan het me wel voorstellen, maar als je het niet haalt dan komen we je gewoon halen, kan je achterop _O-
 
Whaaaaaaaaaaaaaa! Achterop!! LOL! Das dan 80k extra he!! _O-
Dan klinkt het zó: 'Bwuuuuuhhhhhhhhhhh'! LOL! _O-
 
Laatst bewerkt:
:Y Zo klinkt het idd een beetje. Je moet hem dan nog meer op toeren houden. Laatst met mn dochter gedaan omdat er op de Duc geen pass. stepjes zitten. Ze stond al helemaal klaar in pak... Dan zeg je ook niet doe maar weer uit. Dan krijg je dit ;( Gingen we toch nog 120. _O- Zij blij en ik dan ook natuurlijk. Dus ja die paar kilo erbij..... _O- *O*
 
Anders mischien,wat dichter bij yana in de buurt?t liefst wel in de ochtend,dan kan ik ook nog wat aan t bootje doen,
 
Kan natuurlijk ook bij mn bootje(iets onder rotterdam),kunnen jullie gelijk meehelpen schu(ure :+ n ;)
(fijn internet op je mobiel) :N
 
Laatst bewerkt:
Anders mischien,wat dichter bij yana in de buurt?t liefst wel in de ochtend,dan kan ik ook nog wat aan t bootje doen,
 
een zijspan mischien? goed idee _O-

En dan de Mito als rij motor en de Blade als zijspan offfffffff?? _O-
Grevelingen restaurant is ook wel erg leuk om te stoppen. Grote parkeerplek, goed restaurant, én leuke mito bochtjes in de buurt. :Y

Best is altijd 's ochtends anders rijd er alleen maar volk (fietsers ed) in de weg.. _O-
 
Grevelingen is voor mij ook wel een eindje,heb daar vroeger aardig wat afgesurft,maar ik vind t wel goed hoor,heb je t adresdaarvan?en dan rond 10uur ofzo?u
 
moet idd wel droog zijn ja,maar volgens mij geven ze wel aardig weer op,word voor mij dan toch een stukje snelweg -O-
robert kwam jij ook nog?
weet idd niet of er nog meer mee willen??
 
Ik zou er, als ik jou was, bij Numansdorp af gaan, en verder binnedoor: parallel de Haringvlietbrug over, leuke bochies bij het 'natuurgebiedje', parallel langs de N59, naar OuweTonge via de ouwe 80km weg, dan binnedoor steken door de polder naar de Grevelingen.

Edit: Pottendijk de 10e sept word niks dit jaar. Geen $$$ '(
 
Laatst bewerkt:
Kijk das mooi,dan word het een mini mito meet :Y
en zondag ga k mischien ook nog na de mf mm
Ik kijk nog wel even hoe ik ga rijden,kheb geen tomtom op de mito :P
 
Én, het word ast goed is, een graad of 20 en droog! *O* :}
Zie jullie morgen heren! Rond 10 u, bij de Grevelingen!
Crash, kun je dat modelletje dan meenemen?
Ik neem ook fototoestel mee (als ik eraan denk). _O-
 
Laatst bewerkt:
*O* Het weer ziet er goed uit! Ik heb er zin in. :Y Heb je trouwens wel eens gekeken naar de beoordelingen ven dit restaurant? Die zijn om te ;( Maakt mij niet uit hoor, als de koffie maar goed is. Zie jullie morgen! :W
 
Leuk julle 'allemaal' _O- gezien te hebben! Was gezellig al die rijdende mito's bij elkaar! Ze klinken/ruiken leuk he, zo bij mekaar! :Y
Bedankt nog vd miniatuur Crash!
 
Laatst bewerkt:
geen dank hoor.
de foto's
dasboot5mitomeet016.jpg

dasboot5mitomeet017.jpg

dasboot5mitomeet018.jpg

dasboot5mitomeet019.jpg

dasboot5mitomeet020.jpg

dasboot5mitomeet021.jpg

dasboot5mitomeet023.jpg

en nog me tom tom _O-
dasboot5mitomeet024.jpg
 
Blijkbaar allemaal weer heel thuis!
Ik vond het ook leuk :Y Trouwens: Heenweg 110km, terug 55km. _O- Heenweg 'stukje' omgereden! Maar dat wisten jullie al. Hopelijk volgende keer meer Mito's, ik hou me aanbevolen! *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan