Cagiva Mito ONLY Part 3!

Nee dat bericht van 94 er is van mij heb denk ik iets verkeerd gedaan sorry mijn vraag is of er iemand die fiets kent rij er al 3 jaar mee met plezier ziet ze inderdaad bijna nooit niet in beusichem of twee tact dag moergestel een keer een in Assen 19 bij super bike stond er een staan er toch 212 geregistreerd in NL
Vraag me af hoe je weet dat er nog 212 geregistreerd staan?
Ik denk dat dat veel te veel is. Komma verkeerd;) Denk dat je de rijdende op 2 handen kunt tellen. Misschien dat er veel 'slopers in eigen beheer' staan, evenals diverse ombouwers die uiteraard nog als Mito te boek staan maar waar eigenlijk ander blok onder hangt. (250/350/600 etc).
Verder ken ik je Mito niet. Misschien iemand anders? Misschien wat fotos plaatsen?
Mijn Breil was ook geel-zwart. Dacht dat dat een EV2 kleur was. Geen EV1.

Dat is idd een Freccia. Een Ducati Paso lookalike. Zeldzaam zeker, maar of men ze mooi vind is een 2e
 
Denk dat ie in de RDW database heeft gekeken....

Van mijn (Honda)VF500F2 staan er blijkbaar ook nog een 112 van op kenteken in NL. Ben er in de afgelopen 5 jaar maar 1x eentje tegengekomen...
 
Jep,zoals in de appie rs250

Niks mis mee. Ging in 97 bij Goedhart proefrijden op een VTR. Berry had een demo RS staan en drong aan. Dat ik m zeker niet ging kopen maakte hem niet uit. Ga maar gewoon rijden...
Nu kijk ik door een roze bril terug en wil ik er een.. _O-
 
Inderdaad bij oude motor invoeren bij de RDW mee gekeken in bestand dat waren alle 125 tweetakt motors met kent in NL met kenteken houders Maar hun mogen of kunnen geen gegevens opvragen denk ivm privacy de meeste mito s zijn verbouwd voor op het circuit in Assen zag je ze vroeger veel
 
Je kunt gewoon de kenteken database downloaden bij de RDW. Uiteraard zonder persoonsgegevens, maar wel alle kentekens en bijbehorende technische gegevens. Met wat zoektermen kun je daar wel wat cijfers uithalen. Lastige is vooral dat bij invoer niet altijd dezelfde handelsbenaming voor één type motor is gebruikt. Maar je kunt wel vrij eenvoudig checken hoeveel motoren er nog als Mito geregistreerd staan.

Even zoeken naar RDW open data
 
Vraag : of er mensen zijn die interesse hebben om met mito of zonder mag ook een bijeenkomst te bezoeken op ital dag in Beusichem 2021 het is tenslotte familie 😉 is tevens een excuus om mito uit te laten mits deze rare tijd dan een einde heeft. Lees het hier wel of het een raar idee is gr en rechtop blijven
 
Ok wist niet dat dat kon bij de RDW. Maar als je dan zoekt op Mito krijg je dus alle model, zowel MK als EV want daar wordt geen onderscheid in gemaakt op kenteken. Zelfs de SP525 staat onder Mito denk ik. Bij mij wel in elk geval.
Had gek genoeg geen melding gekregen van je bericht @Pieterv59 . Gebeurt wel vaker met mf. Maar denk dat met Covid dat soort meets sws een no-go waren geweest. Voor mij toch ook te ver weg geweest (snelweg, niks aan met een 125cc en binnendoor duurt te lang).
Heb gister eindelijk gekeken of de EV1 en EV2 nog startten. De EV1 startte in 1x (laatst gelopen november bij de garage), de EV2 startte de 2e keer (laatst gelopen september). Toch netjes! Wel met premium, ethanolvrije benzine uiteraard, anders gaat dat niet lukken.
 
Nee. Is geen donder aan om die tijd met zulk weer. Veel te druk hier, iedereen rijd in de weg, dan kun je niet doorrijden (verloren snelheid heb je niet snel terug met een 125) . Dus dan zit ik me alleen maar te ergeren. En overal staan smurfen te collecteren om die tijden ook. Ik heb zo mn eigen dag en tijd dat ik lekker erop uit kan zonder gehinderd te worden.
Had er geen zin in ook. Door prive omstandigheden te veel shit aan mn hoofd. Niet slim om dan op de brommer te stappen. Zeker niet als 1e rit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan