cagiva mito only

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, ik heb de houders van de lampjes aangepast toen ik hoorde wat originele lampjes kosten, schrok me dood.

Heb het gat in de kunststof lamphouders met een dremel wat groter gemaakt en dan past er met gemak een H4 lampje in, (wel even met een plaatschaartje de flens van de lampjes af knippen ).
Op de auto sloop even twee stekkers uit een auto geknipt en klaar. heb verder nergens niets aan de spiegels ofzo veranderd.

RFast

He Rfast,

Gister even gekeken en de gloeilampfitting eruit gehaald en een h4 lampje gepast. Heb jij het lampje in de lichtunit gezet met een rubbertje en dan een veertje zodat het lampje op zijn plaats blijft? Of heb je een fitting uit een bepaald type auto gepakt?

Gr kaj
 
He Rfast,

Gister even gekeken en de gloeilampfitting eruit gehaald en een h4 lampje gepast. Heb jij het lampje in de lichtunit gezet met een rubbertje en dan een veertje zodat het lampje op zijn plaats blijft? Of heb je een fitting uit een bepaald type auto gepakt?

Gr kaj

rubbertje???? veertje?????

Ik heb het lampje in de houder gezet (eerst een beetje groter gemaakt met een dremel) en daarna de houder in de koplamp "geschroeft" zit met een soort bajonet sluiting.
Maar heb jij net als ik een MITO I????
Maak anders even wat foto's om het geheel wat te verduidelijken.

RFast
 
Vrijdag avond even geknutseld aan de verlichting van de mito, leuk klusje!
Het nam wel wat tijd in beslag, maar met een biertje erbij is het prima te doen :)

Deze lamp kwam eruit:



De h4 lamp past er net niet in, dus met een dremeltje lichtjes de binnenkant van de fitting wat ruimer gemaakt zodat een h4 lamp strak erin gaat.



Daarna het hallogeen lampje aangepast zodat de fitting goed in de reflector past.
Het rode gedeelte van de lamp verwijderd.
Beide lampen waren uiteindelijk na de aanpassingen ongeveer even lang dus ik vond het wel gescheten met de reflector.



Jammer genoeg zijn de foto's in de avond echt brak met de telefoon, maar beter als niets:



En het lichtbeeld met groot licht, dimlicht heeft nog wel een geel tintje! maar het groot licht is een stuk witter!
Het groot licht staat zo dat het niet verblindend is voor tegenliggers:



Staar niet blind op de foto's, want door de ongelovelijk slechte kwaliteit lijkt het namelijk erg verblindend.



Bedankt voor de informatie Rfast!


Groeten kaj!
 
Laatst bewerkt:
Niet toevallig ook nog een complete kont (subframe, undertray, lamp, kuipwerk) liggen?? van een mito evo?? O-)
 
om mijn droom te verwezenlijke, een TZ250, heb ik besloten mijn mito350 te verkopen.
ik rij nooit meer op straat, afgelopen jaar heb ik mischien 50km op straat gereden.
en als ik eenmaal op een TZ250 heb gereden zal ik de mito350 ook niet op t circuit rijden denk ik.
vandaar dus.
ik heb onderhand heel wat geld in de mito gestoken, zal wel zo rond de 8000 a 9000 euro zijn.
ik begrijp dat ik dat er nooit meer voor terug krijg, maar de helft moet ik er wel voor hebben, anders hou ik em zelf en zal ik wat langer moeten sparen voor de TZ250.

hier nog een foto

mitoverkoopat2.jpg
 
om mijn droom te verwezenlijke, een TZ250, heb ik besloten mijn mito350 te verkopen.
ik rij nooit meer op straat, afgelopen jaar heb ik mischien 50km op straat gereden.
en als ik eenmaal op een TZ250 heb gereden zal ik de mito350 ook niet op t circuit rijden denk ik.
vandaar dus.
ik heb onderhand heel wat geld in de mito gestoken, zal wel zo rond de 8000 a 9000 euro zijn.
ik begrijp dat ik dat er nooit meer voor terug krijg, maar de helft moet ik er wel voor hebben, anders hou ik em zelf en zal ik wat langer moeten sparen voor de TZ250.

hier nog een foto

[afbeelding]


Zo`n mooie machine waar je veel tijd en geld in hebt gestoken doe je toch niet weg voor die paar duizend euri`s....dan spaarde ik wel wat langer door!! :P
 
om mijn droom te verwezenlijke, een TZ250, heb ik besloten mijn mito350 te verkopen.
ik rij nooit meer op straat, afgelopen jaar heb ik mischien 50km op straat gereden.
en als ik eenmaal op een TZ250 heb gereden zal ik de mito350 ook niet op t circuit rijden denk ik.
vandaar dus.
ik heb onderhand heel wat geld in de mito gestoken, zal wel zo rond de 8000 a 9000 euro zijn.
ik begrijp dat ik dat er nooit meer voor terug krijg, maar de helft moet ik er wel voor hebben, anders hou ik em zelf en zal ik wat langer moeten sparen voor de TZ250.

hier nog een foto

[afbeelding]


ai...zonde anand dat je 'm wegdoet
verschrikkelijk mooie machine..
maarja..als je je zinnen op een TZ250 gezet hebt..

iig..heel veel succes met de verkoop..Hoop dat je er een beetje goed vanaf komt en dat de fiets goed terecht komt..

(Heb hier nog wel een sjieke TZ250 met Bakker-Frame staan..maar die heeft voor jouw het "verkeerde" (supermono) blok.. :+ )

;)
 
die hebben geen cent te makken joh
ik heb em daar niet neergezet, dat heeft de webmaster gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan