cagiva mito only

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg, niet om t een of ander.......

maar zat net t kijken , maar we zitten al ruim boven d 2500 posts......
volgens mij word t niet eens tijd voor n nieuw deeltje ... ??!! :?

en nee, t is niet aan mij om n nwe t maken, heb tenslotte geen mito meer he??!! ..... mag hier eigenlijk niet eens meer komen.... :+
 
Hij heb toch geen Mito ? Ook geen RD volgens mij. Hij zit op alle fora zijn NSR op te hemelen. Is er geen NSR fora waar je terecht kunt knul ?
 
Laatst bewerkt:
Is een een TZR3MA 250cc blok. Die fiets is van Bigworm van t engelse Mito forum. Zit een R1 achterbrug in. Geef het effe door aan de bananen republiek, die zitten te gissen wat het is _O-


Ik geloof dat ze er al achter zijn en anders, vertel het zelf even...
 
om mijn droom te verwezenlijke, een TZ250, heb ik besloten mijn mito350 te verkopen.
ik rij nooit meer op straat, afgelopen jaar heb ik mischien 50km op straat gereden.
en als ik eenmaal op een TZ250 heb gereden zal ik de mito350 ook niet op t circuit rijden denk ik.
vandaar dus.
ik heb onderhand heel wat geld in de mito gestoken, zal wel zo rond de 8000 a 9000 euro zijn.
ik begrijp dat ik dat er nooit meer voor terug krijg, maar de helft moet ik er wel voor hebben, anders hou ik em zelf en zal ik wat langer moeten sparen voor de TZ250.

hier nog een foto

[afbeelding]


Misschien is het wat voor de webmaster/handelaar op een ander forum. Hij heeft "zijn" RD500 ook met winst van de hand gedaan. Effe redelijke termijnen opstellen voor de man _O-

Maar effe wat anders, ik heb met de vrouw overlegd en ik doe met je mee. Ga ook voor een TZ250 :Y
De rest van me "zooi" is en kan gewoon straatspul blijven, op dat RGV250 rijwielgedeelte na dan.
 
ik ga zekers geen wedstrijden rijde,alleen circuitdsgen.
ben niet eens goed genoeg voor zulke competities
 
Een oud collega en collega van me, zijn ook nog broers en hun ouders hebben een camping in Polen. Zal is vragen waar die camping is, misschien mooi te combineren. Ze zijn vol lof over Polen, ik ook :Y _O- RoD ook wel :W
 
ik verkoop of ruil mijn mito ook ? ik voel me niet zo lekker op 2 wielen dus stap liever op mijn banshee
ik heb er pas veel tijd en wat geld ingestopt ! is een mito evo 7 speed bj 99(mikuni tm35) met shark carbon dempers van 748 onder kontje en duc 848 kleuren
papieren 11kw maar staat open
alles pas vernieuwd piston , ketting tandwielen,witte led achterlichten en ingebouwde pinkers
2350euro of een quad met opleg mijner zijde fotos mail me : snowseals69@yahoo.com
 
ze schijnen wel lekkere wodka te hebben daar...

Wat ik aan foto's van mijn bekenden heb gezien is het een prachtig mooi land en daar gelden volgens mij niet van die strenge kloteregels op het circuit.

Lekkere wodka, schone poolse dames, circuitrijden... :Y :}
 
Laatst bewerkt:
Dinsdagavond motorrijbewijs bij het gemeentehuis afgehaald en gelijk 80 km gereden. Woensdag leek het mij leuk om met de motor naar school te gaan!

En dus reed ik vanochtend 110 op de snelweg en in 1x blokkeerd het achterwiel. Pats vast!
Veilig op de vluchtstrook gekomen. Compressie weg, was dus een dikke warmloper.

Enorm balen natuurlijk, want mag ik eindelijk rijden, heb ik dit weer!

Afijn, thuis aan gekomen. Zuiger rondom sporen en aangetast. Cilinderwand daarentegen is nog intact gebleven!

Bigend is nog goed, oliepomp werkte, sproeier zat goed. Extra olie bij benzine. Kvs temperatuur was ong 60 graden. bij 7000/8000 toeren gebeurde het.

Cts klep stond niet goed. Ging niet helemaal open. Dichtgaan was hij wel goed afgesteld. Klep had geen sporen.

C zuiger in B cilinder na 8500km, ik deed het goede gedeelte vd zuiger in de cilinder en had echt voelbaar al amper speling. Mijn idee, zichzelf opgevreten?

Het zooitje zal in ieder geval vervangen moeten worden!

Waar halen jullie je zuigers? Ik zat op de site van prox te kijken en die hebben ook zuigers voor de mito.
Verder heb ik nog pakkingen nodig voor de cts klephuis, cilinderkop, membraan. Voetpakking voor cilinder maak ik zelf ivm squish.

Kan iemand me wat tips geven?

Groeten kaj
 
ik ben op zoek naar een EVO frame met nederlands kenteken...
wie o wie kan mij hier aan helpen.
mag ook een sloop of schade EVO zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan