cagiva mito only

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er mooi uit, waarmee schuur je het ? en waarmee behandel je het na het schuren? ik heb vandaag ook mijn voetsteuntjes geschuurd maar wat een pokke werk ik kom er erg lastig tussen die hoekjes.


Kan dit topic niet beter verplaatst worden naar 25kw?
 
neen nikos, dit is namelijk speciaal voor mito rijders of liefhebbers. wil natuurlijk niet zeggen dat andere mensen niet mogen reageren maar liefst wel over mito of over de besproken onderwerpen.
koop een dremel voor het fijne werk jongen dat bespaard je een hoop ellende.
groeten nikos
 
tadaaa
cagiva2.jpeg


heb ik nu een half jaartje ofzo en gekocht van een gast die ook MFlid is.
paar dingen aan vervangen maar opzich is ie nu in perfecte staat.

hij is uit 1991 (ja oud) maar alles is netjes en de kleur vond ik apart.
 
zeer mooi exemplaar ca-gi-va mito, ben zelf ook zwaar aan het werk aan mijn mito. heb je de werken zelf gedaan? en zijn die velgen gepolijst??
we hopen je hier nog eens terug te zien hoor ca gi va,en als je leuke pics,video of liks hebt kun je ze hier posten voor ons. veel grz
 
velgen zijn niet gepolijst, gewoon de originele witte verf, en op de randen van de velgen is de verf er zelfs een beetje af...
euhm ik kreeg em al in deze kleur, imperial blue pearl, schijnt een ford kleur te zijn en is metallic (van lichtblauw tot bijna paarsachtig donkerblauw bij lichtval) :o
ik heb wel zelf de uitlaat geschuurd/gespoten en verder zijn beide banden laatst vervangen door bridgetone battlebax 90 en de voorvork keerringen en olie zijn pas vervangen.

opzich ben ik wel een handige sleutelaar en heb ook een op maat gemaakte paddockstand zodat ik zelf beide wielen eraf kon halen (geen foto van op comp.)
luchtfilter en bougie laatst schoongemaakt en het relais (ofzo) van de electrische start schoongemaakt en ingespoten want me elc. start deed het opeens niet meer.. ook de wielen en voorvork eruitgehaald. niet echt spectaculair dus.. qua sleutelmoeilijkheid...
ik zoek trouwens nog een handig maniertje om mn knipperlichten aan de voorkant erop te zetten, want dat lijkt me toch wel handig. ik heb alleen geen zin om gaten in de kappen te boren..
en best vaag: onder het rijden gaat me licht soms feller branden!!!! totaal uit zichzelf en duurt vaak maar een paar seconden, ik zal de accu eens nakijken maar denk niet dat dat het is..

zo zijn er nog wel meer kleine vage dingetjes maarja het rijd wel lekker, behalve op de snelweg want met 160 km/u halen de autos me in... '( en het geluid is opzich best triest maarja het is natuurlijk geen motoGP racer en in de hoge toeren is het wel aardig fel om te horen.

ik kap er weer ff mee want lange verhalen lezen kut :X
 
owja nog wat, ik d8 er ff over na om misschien een blauwe neonbuis onder me mito te hangen (of in de kuip en dan zorgen dat er een kier tussen de kuipdelen zit) iig. een neonbuis dus, en het ruitje misschien zwartspuiten ofzo. ik kijk er nooit doorheen en er zitten al aardig wat krassen op.

is het wat of zal het gaar en nep gaan staan? wie kent trouwens iemand die neon onder zn motor heeft of een foto zou ook leuk zijn.

Heb trouwens wel plotselinge zin om een mito-meeting een keer te houden, lijkt me echt mooi om met zoveel mogelijk mito's ergens heen te gaan en elkaars lieverd te bekijken enzo. (liefts in noord-holland) :}
 
Heb trouwens wel plotselinge zin om een mito-meeting een keer te houden, lijkt me echt mooi om met zoveel mogelijk mito's ergens heen te gaan en elkaars lieverd te bekijken enzo. (liefts in noord-holland) :}

Meeting lijkt me ook wel tof.
Maar om daar nou speciaal voor naar noord-holland te rijden alleen maar omdat jij daar woont...
 
whahaha tuurlijk hoeft dat niet speciaal voor mij cagivist! |(
maar ik hoopte erop dat er toevallig veel gasten met een mito uit noord holland komen, want dan ga ik zeker, en misschien zou ik niet gaan als er in Limburg een meeting zou worden gehouden. vandaar

maja dat zien we wel weer als er echt wat word georganiseerd... :z
 
meestal het geheel: zuiger, cilinder, verbrandingskamer, carter, ontsteking. Het zijn losse onderdelen, maar het vormt immers maar 1 blok. Je kan niet het ene wijzigen zonder dat het gevolg voor het ander te heeft.
 
Snap niet dat ie dan de moeite neemt om zelfs zijn km-teller kabel op ebay aan te bieden. Ben je langer bezig met te koop zetten, dan dat ie wat oplevert.
Maar het zou kunnen dat het uurloon in duutslaand erg laag ligt...

Die wielen zou ik wel willen hebben, maar daar ga ik dus echt niet voor naar duitsland liggen rijden.
 
groot probleem heren. ik heb het pedaaltje voor de achter rem moeten vervangen omdat het gebroken was. het was er volledig af dus heb ik geen voorbeeld van hoe het er moet uitzien. ik weet de positie wel en ook van het brembo pompje maar er zit zo een groot gat in dat pedaaltje om het te bevestigen. ik heb dus een vermoeden dat er een bus in dat gat moet maar de welke weet ik dus niet. kan iemand me de bout en de bus of eventueel de bout met verdikking,waarmee de rempedaal is bevestigd eens fotograferen en op t forum zetten?? zo kan ik zien wat voor bout het is zodat ie goed functioneerd. ik weet dat het een beetje werk is maar je doet me er een enorm plezier mee mannen. ik reken op jullie steun,bedankt en tot later!!! grz!!!0-)
 
hey, heeft er iemand wat fotootjes van het blokje van zo"n mito? het blok zit zo goed weggestopt. heb al effe lopen zoeken maar kan niets vinden. zit er onder een freccia het zelfde blok als onder een mito?
 
allen,

Heb sinds 2 jaar een mito evo van 2000, volledig vrijgezet op 25kw, grotere sproeier en jolly moto uitlaat.
Nu heb ik sinds een week een yamaha rd350 blokje liggen wat onder de mito komt te hangen. Bedoeling is om er een racer van te maken voor track days.
Dus bij deze bied ik dan ook een hoop onderdelen aan zoals:
- motorblok (12K)
- carb
- originele uitlaat
- jolly moto uitlaat
- dubbele koplamp
- kopkuip
- kontkuip
- powervalve
- alles van lichten

Mocht je iets zoeken geef je maar een seintje.

Mvg
Loe
 
Het mito blok zit er momenteel nog onder
Volgende maand gaat alles ervan onder, dan heb ik m'n hornet.
Kan je wel een foto bezorgen van het blok zoals het er nu onder hangt.

Mvg
Loe

hey loe, heb jij niet een fotootje van dat losse blok?
 
Ik moet precies het zelfde weten als kokoweed, i.v.m. met de revisie van mijn Freccia. Als het mogelijk is wil ik namelijk mito onderdelen gebruiken.

Dus houdt ons op de hoogte, zelf heb ik nog geen nkel verschil kunnen ontdekken, Wat mij het meeste interresseert is een poortmap v/d mito.
 
Greenthumb.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met je rempendaal.
Maar heb toch getracht hetgeen te schieten, wat jij wil zien:

Voorkant
DSC01054.jpg


Onderkant
DSC01055.jpg


En de achterkant vanuit de brug gezien.
DSC01056.jpg


Als je nog iets van mijn fiets gefotografeerd wil hebben moet je maar ff roepen.
Groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan