cagiva mito, powervalve werkt niet

yana

MF veteraan
8 mrt 2004
2.744
486
zuid-holland
De Pv werkt niet bij de mito. Geen bz-bz als ik contact aanzet. Kan hij dan nog vast zitten? Of is de servo dan (al) doorgebrand? Hoe kan ik hem doormeten/checken?
 
Denk dat hij dan idd vast zit, of de servo zomaar doorbrand weet ik eerlijk gezegd niet.
even uitlaat en powervalve demonteren, schoon maken, monteren en eens kijken of het dan wel werkt.

RFast
 
ik denk juist dat dan je servo kapot is

is makkelijk te testen, de 2 staalkabeltjes van de servo loshalen en dan contact aan
dan kan het vrij bewegen, en moet het weer bzz bzz kunnen doen

als de powervalveklep vast zit, moet je evengoed je servo nog wel eventjes kunnen horen, dat het het in ieder geval probeerd. of vanwege de speling op je kabeltjes nog een stukje kan bewegen.

maar zou het zomaar stuk zijn? denk eerder een electro draadbreukje of geoxideerde stekker.

succes!
 
Waar zit die servo precies? Ik heb dat draaiding met kabels al gezien onder de tank maar er zitten 2 'doosjes' bij. Welke is het? Servo kan makkelijk doorbranden als de pv vast zit denk niet. Ik weet nog niet of bij mijn model 1999, deze gezekerd is bij de pv. De toeter werkt trouwens ook niet. Ik zag al wel dat deze ergens een draad gemeen hebben, dus dat hou ik ook in mn achterhoofd. Verdere historie weet ik niet, heb hem net zo gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan