Cagiva mito SP525 ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werd vandaag gebeld door de belastingdienst dat ze nog 2 documenten miste die ik bij de RDW had laten maken,
zijden ze of ik foto's er van kon opsturen.
..krijg ik een e-mail adress maak ik een concept in outlook slaat die @#%&! ding het niet op B|
...zo duurt het natuurlijk alleen maar langer voor ik mag sturen ;(
 
Zo, die BPM is goedkoop, zeg!
Ik woon tegen de grens, ik moet dat ook eens overwegen. Een kwestie van gewoon doen, he? :)
 
Zo, die BPM is goedkoop, zeg!
Ik woon tegen de grens, ik moet dat ook eens overwegen. Een kwestie van gewoon doen, he? :)

yep, kan alleen maar makkelijk zijn als dat ik deed..
ik reed vanaf Groningen samen met vrienden naar Duitsland vlak naast Luxemburg en terug via belgie in een dag (gek :9),
was ongeveer 1200 km..

houd er wel rekening mee dat deze motor uit 2008 komt en er per maand een percentage af gaat van de BMP,
de keuring zelf is ongeveer 100 euro. voor de rest zijn er ook nog een aantal eisen lees dit topic van Roy *R*;
How to: Een motor invoeren uit Duitsland en/of België

voor de rest is het het ophalen wat voor mij huur auto 180 euro exl diesel (studenten hebben geen auto's),
kar was maar 18 euro en diesel was ongeveer 100 euto.

dus ben afgerond 600 euro kwijt geweest voor het ophalen,
en keuren ed.
maar het zou makkelijk voor de helft kunnen als je niet persee zo'n exclusief model wil dat zo verweg is zonder dat je een auto hebt :$

@lindseysew; dan heb jij hier ook meteen je antwoord :P
 
Laatst bewerkt:
werd vandaag in de middag eindelijk terug gebeld betreffende de 2 missende documenten,
kreeg nu wel het goeie e-mail adres dus heb het daar naartoe gestuurd gekregen.
nu wachten tot ik een e-mail krijg met de kosten die ik moet overboeken naar hun rekening!
maar dan vraag ik mij toch af ligt het aan mij of zou dit niet sneller kunnen?
 
yep, kan alleen maar makkelijk zijn als dat ik deed..
ik reed vanaf Groningen samen met vrienden naar Duitsland vlak naast Luxemburg en terug via belgie in een dag (gek :9),
was ongeveer 1200 km..

houd er wel rekening mee dat deze motor uit 2008 komt en er per maand een percentage af gaat van de BMP,
de keuring zelf is ongeveer 100 euro. voor de rest zijn er ook nog een aantal eisen lees dit topic van Roy *R*;
How to: Een motor invoeren uit Duitsland en/of België

voor de rest is het het ophalen wat voor mij huur auto 180 euro exl diesel (studenten hebben geen auto's),
kar was maar 18 euro en diesel was ongeveer 100 euto.

dus ben afgerond 600 euro kwijt geweest voor het ophalen,
en keuren ed.
maar het zou makkelijk voor de helft kunnen als je niet persee zo'n exclusief model wil dat zo verweg is zonder dat je een auto hebt :$

@lindseysew; dan heb jij hier ook meteen je antwoord :P

Holy shit best goedkoop lol, en plus je hebt meer keuze in Duitsland .. via mobile website o.O
Pff :P maar dan moet je natuurlijk wel alle papierwerk goed hebben :x
Ik heb laatst nog is een motor gezien op marktplaats zonder papieren (Verkeerde framenummer en kon dus daarom niet op kenteken gezet worden..) balen zeg voor die mensen :/

Ik heb hier idd het rijbewijs niet voor maar ben wel van plan om zo veel mogelijk te ontgrenzen,
daarnaast was de BPM 'maar' €139 euro *D

En hij stuurt veels te prachtig je weet precies wat er gaat gebeuren het enige wat nu nog tegenhoud is mijn eigen ervaring, instinkt en durf.

Had ik ook in het begin, ik was bang dat ik de motor afbrak rofl.
Maar met deze brommer van mij, pakt het vermogen (ja.. wat er nog van over is XD) pas in de hogere toeren. Nu kan ik wat gemakkelijker meekomen met wat moeite maarjah :P
Komt wel :D
 
Laatst bewerkt:
heb vrijdag dus de BPM betaald en verwacht dan eindelijk vandaag mijn kenteken papieren binnen te krijgen,
ben al naar het postkantoor geweest en hun konden mij (als verwacht) niet wijzer maken..

..dus nu zit ik met smart te wachten op de postbode :9
er van uit gaande dat hij vandaag binnenkomt dan..

EDIT: M'n motor gaat nergens heen... helaas :')
 
Laatst bewerkt:
PostNL heeft het vandaag niet afgeleverd -O-

Mijn gok is dat na vrijdag de BPM te hebben betaald...
Maandag de belastingdienst de brief pas heeft gestuurd naar de RDW om mijn kentekencard te maken..
en dat die dus pas vandaag op de bus is gegaan.

dus hoop hem morgen binnen te krijgen O-)
 
Ligt er ook aan welke bank jij en zij hebben, want betalingen zijn soms wel 3 dagen onderweg.
Hebben ze niet gezegd hoe lang het ging duren?
 
Ik heb mijn kenteken opgehaald en gemonteerd vandaag;
full


En heb het ook meteen even goed gedaan en er een MF sticker op gedaan:
full
 
Mooi man! en nu maar kilometers maken met die machine :]
 
Laatst bewerkt:
Kun je die houder niet inkorter? Zo'n lang ding zo.
Ik heb de platen altijd zo strak mogelijk onder de kont.

De vorige eigenaar had er al een klein stukje af gehaald (bijna niet te geloven he..)
Maar als je goed kijkt zie je dat er een hoek in zit dus hij past er niet veel korter op,
en daarnaast zitten die mounting punten er ook al in voorgeboord en ik heb hem nu zo hoog mogelijk bevestigd.

Maarja korter is wel mooier maar ga geen andere kopen want de verlichting zit er ook in verwerkt... :/
 
De vorige eigenaar had er al een klein stukje af gehaald (bijna niet te geloven he..)
Maar als je goed kijkt zie je dat er een hoek in zit dus hij past er niet veel korter op,
en daarnaast zitten die mounting punten er ook al in voorgeboord en ik heb hem nu zo hoog mogelijk bevestigd.

Maarja korter is wel mooier maar ga geen andere kopen want de verlichting zit er ook in verwerkt... :/


Een kleine kentekenplaathouder moet je ook niet kopen, veel leuker en goedkoper is zelf maken.
Ik weet niet of je een beetje handig bent of iemand kent die iets met metaal kan, tip van flip: aluminium hoeklijntje onder de kont schroeven op de bevestigingspunten van de originele houder, daar maak je een paar gaten in waar je de plaat op schroeft.
En dan een paar hoekstukjes er aan maken waar je de knippers op zet ;)

Wacht ff, ik zie dat je achterlicht er ook op zit, in dat geval op het hoeklijntje een stukje plaat schroeven zodat je de plaat iets lager kan hangen en dan schroef je het achterlicht er boven.
 
Laatst bewerkt:
Een kleine kentekenplaathouder moet je ook niet kopen, veel leuker en goedkoper is zelf maken.
Ik weet niet of je een beetje handig bent of iemand kent die iets met metaal kan, tip van flip: aluminium hoeklijntje onder de kont schroeven op de bevestigingspunten van de originele houder, daar maak je een paar gaten in waar je de plaat op schroeft.
En dan een paar hoekstukjes er aan maken waar je de knippers op zet ;)

Wacht ff, ik zie dat je achterlicht er ook op zit, in dat geval op het hoeklijntje een stukje plaat schroeven zodat je de plaat iets lager kan hangen en dan schroef je het achterlicht er boven.

Ik ben een beunhaas in opleiding dus denk dat dat wel goed komt :9

Maar idd wel goed idee en aluminium heb je ook geen last van corrosie :Y
Maar het is nu zomervakantie en heb stage voor een half jaar :N
dus ik kom niet zo aan een plaat niet.. misch mijn werk proberen
 
Ik ben een beunhaas in opleiding dus denk dat dat wel goed komt :9

Maar idd wel goed idee en aluminium heb je ook geen last van corrosie :Y
Maar het is nu zomervakantie en heb stage voor een half jaar :N
dus ik kom niet zo aan een plaat niet.. misch mijn werk proberen


Een stukje hoeklijn en een paar stripjes mom je een heel eind, gewoon een beetje proberen wat werkt en een beetje stevig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan