yana
MF veteraan
Vraagjes aangaande de mito 125.
Zijn er hier ook lui met vol rijbewijs en (rij ervaring met) een mito?
Hoe 'bevalt'/beviel de overstap van zwaar(der) naar mito?
De mito die ik mooi vind, de Evo 1994-99 heeft 7 versnellingen.
Gebruiken jullie die 7e ook als je stuk constant rijd? vb een stuk 80 of 100 bij trajectcontrole ofzo?
Ik heb er 1 te koop gezien. Mooie, igst, echter, met zo'n 18000 op de teller. Is de zuiger dan dus inderdaad op of al vervangen?
Ik heb jaren terug op een Aprilia 250 gereden. Echter, deze kon je niet normaal uit laten rollen al terugschakelend(bij 2000tpm oid) voor een stoplicht, dan viel hij uit..Is dat bij de mito ook zo? Want dat is irritant..
Waarom intresse in een mito terwijl je grote rijbewijs heb?. Tja, ik zat net op de grens klein-zwaar maar omdat ik in 1x slaagde kreeg ik nog zwaar.
Echter ik had al naar de mito gekeken just in case. En deze is me altijd bij gebleven.
Ik koos toen voor een open 400cc en daarvan vond ik ook leuk dat je, voor je gevoel, flink bezig kon zijn zónder echt superhard te gaan. Een fireblade vind ik supermooi, maar een milimeter gas en je rijd al hoogst illegale snelheden.
Dat je nog echt kunt 'werken' bij zo'n 400 (of 250 of 125) lijkt me erg leuk.
Zijn er hier ook lui met vol rijbewijs en (rij ervaring met) een mito?
Hoe 'bevalt'/beviel de overstap van zwaar(der) naar mito?
De mito die ik mooi vind, de Evo 1994-99 heeft 7 versnellingen.
Gebruiken jullie die 7e ook als je stuk constant rijd? vb een stuk 80 of 100 bij trajectcontrole ofzo?
Ik heb er 1 te koop gezien. Mooie, igst, echter, met zo'n 18000 op de teller. Is de zuiger dan dus inderdaad op of al vervangen?
Ik heb jaren terug op een Aprilia 250 gereden. Echter, deze kon je niet normaal uit laten rollen al terugschakelend(bij 2000tpm oid) voor een stoplicht, dan viel hij uit..Is dat bij de mito ook zo? Want dat is irritant..
Waarom intresse in een mito terwijl je grote rijbewijs heb?. Tja, ik zat net op de grens klein-zwaar maar omdat ik in 1x slaagde kreeg ik nog zwaar.
Echter ik had al naar de mito gekeken just in case. En deze is me altijd bij gebleven.
Ik koos toen voor een open 400cc en daarvan vond ik ook leuk dat je, voor je gevoel, flink bezig kon zijn zónder echt superhard te gaan. Een fireblade vind ik supermooi, maar een milimeter gas en je rijd al hoogst illegale snelheden.
Dat je nog echt kunt 'werken' bij zo'n 400 (of 250 of 125) lijkt me erg leuk.
Laatst bewerkt: