Cagiva mito

Pimsmit

Rookie
6 aug 2008
21
0
Borculo
halo

ik heb een vraagje, heb een cagiva mito maar hij wilt niet starten,
als ik hem aan wil lopen, koppeling in in ze een zetten en lopen, als je dan koppeling los laat gaat meteen achter wiel stil staan,
weet iemand hoe dat kan?

alvast bedankt
 
halo

ik heb een vraagje, heb een cagiva mito maar hij wilt niet starten,
als ik hem aan wil lopen, koppeling in in ze een zetten en lopen, als je dan koppeling los laat gaat meteen achter wiel stil staan,
weet iemand hoe dat kan?

alvast bedankt

Loop je hem wel goed aan? ;)
 
Hey Pim,

Het lekkerste loop je een motor aan als je buurman je duwt.
Als jij dan normaal gaat zitten, en alleen als je de clutch laat klappen heel kort je bibs met kracht op je zetel kletst. Heb je max druk op je achterwiel... en een blije buurvrouw.
Is je buurman ook weer eens in beweging.

Ik weet dit uit ervaring.

Gr Mel
 
Enne...

Als je buurman in mindere conditie is, zet de motor voor hem dan in de twee (2).
Hierdoor maak je het hem iets makkelijker, maar heel de buurt ziet hem toch ploeteren.

Succes verzekerd
 
Dit is echt een vrijdag-topic he ;)
Een motor aanrennen in z'n 1.... echt, hoe mensen tegenwoordig hun rijbewijs halen snap ik echt niet. :N
 
Voor een rijbewijs hoef je toch niet te weten hoe je een motor aanloopt? Je moet veilig in het verkeer kunnen rijden meer niet.
 
Voor een rijbewijs hoef je toch niet te weten hoe je een motor aanloopt? Je moet veilig in het verkeer kunnen rijden meer niet.

Een beetje verstand van techniek heb je toch wel nodig. BRAVOK.. niet vergeten!
Maar inderdaad, het hoort niet bij het behalen van het rijbewijs, maar een beetje algehele kennis is gewoon niet verkeerd, mocht je ooit ergens stranden.

Je hebt ook nog wel eens vrouwen die olie van een auto gaan bij vullen via het gat van de peilstok. En het dan vreemd vinden dat het zo lang duurt :')
Bij veel vrouwen is het meer desinteresse. Techniek interesseert ze geen hol, een ander zoekt het maar uit.


@Pimsmit, mocht ooit je auto niet meer willen starten en iemand wil je helpen aanduwen, zet 'm dan in godsnaam niet in z'n 1 maar minimaal in z'n 2. *D
Of je moet echt een hekel hebben aan de persoon die je helpt natuurlijk *O*



edit; laat maar, hij is 16, niet zo gek dus dat je het dan misschien nog niet weet.
Hij is eigenlijk nog te klein voor een motor. })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan