Cagiva Raptor 1000

lukt dus niet hè!! :(
ik heb nu dus dat [ imgatt ]maar dan aan elkaar geschreven en een foto uit mijn bestand erbij gezet en dan krijg ik dus zo'n kruisje waar ik niet op zit te w8en.
WAT DOE IK FOUT!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Let er anders even op dat het hokje bij "preview" NIET aangevinkt staat. Als je deze aanvinkt werkt het niet. Suc6.
 
Nou NOG maar een keer, wordt wel saai zo.
full

Zo het duurde ff maar het is dus gelukt.
 
Nou hoor ik iedereen roepen van hé das bij van Wijk gewoon voor de deur!!!!!
Ja klopt hij staat zoals je op de laatste foto ziet nog niet op kenteken.
Ik zou hem vandaag misschien mogen halen maar het is nog niet binnen dus nu maar tot morgen wachten. ;(
 
Eigenlijk is het geen kopie Motomuzzie maar is de monster een kopie van de Raptor.
Tenminste als je de bladen moet geloven.
Maar bedankt voor het compliment })
Yeah right.. De monster dateert van 1994, de Raptor volgens mij van 2000.

Maar wel een leuke fiets hoor, veel plezier er mee!
 
Thnx maar ik moet dus eerst NOG eens 24 uur wachten voor ik er plezier aan kan beleven.
Het is vandaag mooi weer om 'm te halen dat is morgen maar weer afwachten.
 
Heel erg gaaf die Raptor!! Gefeliciteerd! Wat voor uitlaten heb jij er nou op??

Voor de club kijk hier maar eens: http://www.cagiva.nl/cagiva_site/cagiva_frames/cagiva_frames_1.html

Alleen de link naar de club is down. Ik heb begrepen dat zij een op zoek zijn naar een nieuwe provider. Af en toe ff checken dus.

Ow ja: de ontwerper van de Raptor is zeker niet Terblanche. Maar ik kom ff niet op de naam van de echte ontwerper :X
 
Het zijn de Titaniums van REMUS die er op zitten.
Ja die zijn nu niet meer verkrijgbaar maar toen ie werd opgebouwd nog wel.
 
Nou het grote woord is er dan eindelijk uit...
Deze jongen mag 'm zometeen gaan halen(beetje jammer van het weer)
Voor diegene die nog op zoek zijn naar een leuke SRAD, er staat er nu weer één te koop bij Hans van Wijk.
Ik zal er ff een fototje van bij zetten(als het lukt!!!)
full
 
Het is wel ineens HEEEEEEL wat anders ja.
Heb ook wel ff de tijd genomen met die proefrit om te kijken of een twin wat voor me is.
Nou die twin is er voor mensen zoals ik gebouwd denk ik want het ging vanaf de eerste meter lekker.
Wat die gixxer betreft, ik heb er een hoop lol op beleeft hoor daar niet van maar ja je wil wel eens wat anders en dan kan je het beter gelijk maar goed doen is mijn motto. *D
 
Het is wel ineens HEEEEEEL wat anders ja.
Heb ook wel ff de tijd genomen met die proefrit om te kijken of een twin wat voor me is.
Nou die twin is er voor mensen zoals ik gebouwd denk ik want het ging vanaf de eerste meter lekker.
Wat die gixxer betreft, ik heb er een hoop lol op beleeft hoor daar niet van maar ja je wil wel eens wat anders en dan kan je het beter gelijk maar goed doen is mijn motto. *D
Nou volgens mij ben jij heel anders gebouwd als ik ;) en bij mij ging de twin ook vanaf de eerste meter superlekker!! Vooral dat koppel!! :P :P
 
Hé dat voor kuipje lijkt wel verdacht veel op die van mij!!
Hoe bedoel je eigenlijk andere bouw????
 
Hé dat voor kuipje lijkt wel verdacht veel op die van mij!!
Hoe bedoel je eigenlijk andere bouw????
Dat kuipje heb ik gekocht bij MDI (www.mdi-online.nl) en het heet ook Raptor dus dat zal geen toeval zijn denk ik ;)

En met andere bouw bedoel ik dat ik een vrouw ben met vermoedelijk wat minder lichaamslengte en -gewicht dan jij?

full
 
Ja mooi he!?
Ik ging eigenlijk kijken voor een Z1000 of een SV 1000 en ik kwam met deze thuis.
Wat kan het toch gek lopen.
Super mooie fiets... :} :} :}

enne vette remussen er onder..

je ging voor de Z1000 kijken???

nou deze heb ik

full
 
Nou als ik eerlijk moet zijn heeft ie al een partij (herrie) waar je U tegen zegt.
Ik kan ook nergen iets vinden waar ik die DBkillers mee los kan maken.
Bij mijn vorige fiets had ik een BOS en daar zat gewoon een imbus die ik los kon draaien en die kan ik op deze niet vinden!!
Ff heel wat andes nou heb ik dit weekend mijn fiets op mogen halen en nu lekt hij olie :(
Ik heb eronder gekeken maar het komt niet door een pakking heen van het blok maar ergens boven.
Uit een klein filtertje dat volgens mij de karter ontluchting is.
Heb mijn olie pijl nagekeken en dat zit ruim boven het max.
Zou dat de oorzaak zijn van die olie lekkage??
Dat ie te veel druk opbouwd in de karter en het er dus via de filter eruit gooit(ontlucht)??
Gaarne hierover evt. informatie B.V.D. :}
 
Nou als ik eerlijk moet zijn heeft ie al een partij (herrie) waar je U tegen zegt.
Ik kan ook nergen iets vinden waar ik die DBkillers mee los kan maken.
Bij mijn vorige fiets had ik een BOS en daar zat gewoon een imbus die ik los kon draaien en die kan ik op deze niet vinden!!
Ff heel wat andes nou heb ik dit weekend mijn fiets op mogen halen en nu lekt hij olie :(
Ik heb eronder gekeken maar het komt niet door een pakking heen van het blok maar ergens boven.
Uit een klein filtertje dat volgens mij de karter ontluchting is.
Heb mijn olie pijl nagekeken en dat zit ruim boven het max.
Zou dat de oorzaak zijn van die olie lekkage??
Dat ie te veel druk opbouwd in de karter en het er dus via de filter eruit gooit(ontlucht)??
Gaarne hierover evt. informatie B.V.D. :}
Ik denk dat te veel olie de oorzaak is.
Anders ff langs de Dealer gaan....niet te lang mee wachten


Volgens mij zit de DBkiller met een popnagel vast ...gewoon popnagel ff uitboren...klinkt het nog mooier :9~
 
Thnx Z-Muis.
Btw die spiegeltjes heb ik er ook op en ook bij mij zitten ze als een huis!!
Zelfs bij zo'n trillende twin-v gaat het perfect.
Over die DB killers, laten we een keer afspreken ergens en laten we daar terplekken beslissen of ze eruit moeten of niet want het is echt al een verschrikkelijk kabaal *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan