Cagiva Raptor 1000

Oppie

MF veteraan
10 nov 2004
6.272
0
Spijkenisse
Hallo allemaal,
Ik ben sinds afgelopen weekend de gelukkige eigenaar van een Raptor 1000.
Deze heb ik bij Hans van Wijk uit Zoetemeer vandaan.
Zijn er nog meer mensen uit de buurt van Rotterdam die op een Raptor rijden en zo ja zijn er mensen die weten of er evt. een club is of zoiets??
Ik heb helaas nog geen foto van mijn aanwinst maar die ga ik over een uurtje maken en dan zal die snel volgen want het is een plaatje.
Hij is al volledig opgebouwd en ik hoef er dus nog maar weinig aan te doen behalve pronken zeg maar.
 
Hallo allemaal,
Ik ben sinds afgelopen weekend de gelukkige eigenaar van een Raptor 1000.
Deze heb ik bij Hans van Wijk uit Zoetemeer vandaan.
Zijn er nog meer mensen uit de buurt van Rotterdam die op een Raptor rijden en zo ja zijn er mensen die weten of er evt. een club is of zoiets??
Ik heb helaas nog geen foto van mijn aanwinst maar die ga ik over een uurtje maken en dan zal die snel volgen want het is een plaatje.
Hij is al volledig opgebouwd en ik hoef er dus nog maar weinig aan te doen behalve pronken zeg maar.
uurtje is voorbij, laat zien dat piccie :9~
 
Is dat die met die koperkleurige velgen en carbonshit erop??? Remus titanium eronder? Ik heb hem even horen draaien van het weekend. Die is vet! :} Geweldig geluid!
Ik zag er zondag een "verkocht" ding op zitten. Ik heb me al meerdere keren zitten vergapen aan dat apparaat in het verleden.

(Ben stiekum benieuwd wat je ervoor hebt moeten betalen, want er stond nooit een prijs op)
 
volgens mij is dat de extra raptor waar jij het over hebt.

ik heb op de rai de raptor gereden. is wel effe wennen als je hornet 600 gewend bent. reageert zeer snel op het gas waardoor ik met horten en stoten weg reed. :+

maar uiteindelijk was het wel een leuke ervaring. gefeliciteerd!
 
Nee, dat was geen Xtra Raptor. Die bij Hans van Wijk was een rode met een heleboel leuke extra's t/m wave discs aan toe. Ik heb eens naar de prijs gevraagd en kreeg toen een richtprijs van ongeveer € 15.500,- door. Da was ff schrikken!
 
Nou daar is tie dan!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/139180/c97f2a3fec4970f65a621aba706e5975 (mini raptor.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
Mmmmmm.....
ik krijg de foto niet gelijk op beeld maar als bijlage.
Weet iemand hoe ik dat evt. anders kan doen??
Ja klopt trouwens het is dat ding met al die Sit erop zoals je dat subtiel brengt.
Voor diegene die het belangrijk vinden wat ervoor betaalt is schrik niet.
Deze jongen heeft 'm voor 10999,- mee genomen Whoehahahahaaaaaa.......
Krijg ook alle originele kappen,uitlaten, schijven enz. erbij.
Dus voor diegene die 'm had willen hebben maar 15500 te duur vonden had ff verder moeten vragen waarvoor je 'm mee mocht nemen en niet vragen wat ie waard was.
12.300 nieuw met 3600 euro aan extra's komt ie op 15.900 en ja das heeeel veel maar ongeveer 5000 euro minder is heeeel leuk.
 
full


Ja, dat is 'm. Gefeliciteerd! Mooie fiets :}
 
Ik heb toen ook echt gevraagd wat 'ie moest kosten. Mazzelaar!

Om een plaatje zichtbaar te plaatsen moet je [imgatt*] (zonder het sterretje) in je bericht plaatsen en de foto als attachment selecteren.
 
Reece jij bent dus ook Zondag geweest bij Hans.
Ik weet niet hoe laat je er was maar rond een uur of één heeft ie ook nog op de bank gestaan!!
Daarna is het bordje verkocht erop gegaan en heb ik 'm nog één keer laten horen aan een paar vrienden die net aankwamen.
 
Ik ben bij Hans angekomen vlak nadat hij op de bank stond waarschijnlijk. Maar toen je hem aan je vrienden hebt laten horen, stond ik in de buurt. Hij klinkt lekker agressief!
 
Dat kan je wel zeggen ja, het is heel wat anders dan die gixxer die ik heb ingeruild.
Prestaties vielen trouwens ook niet tegen.
114 PKaatjes op de weg en een Koppel van 97Nm :9
 
Ja mooi he!?
Ik ging eigenlijk kijken voor een Z1000 of een SV 1000 en ik kwam met deze thuis.
Wat kan het toch gek lopen.
 
Eigenlijk is het geen kopie Motomuzzie maar is de monster een kopie van de Raptor.
Tenminste als je de bladen moet geloven.
Maar bedankt voor het compliment })
 
Ik snap nog steeds niet hoe ik die foto rechtstreeks in beeld krijg.
Iemand riep dat ik imgatt ofzo erbij moest zetten.
Ik ga gewoon bladeren en kies een foto endan???????
 
Dikke motor !!!

Ik heb hem ook nog zien staan bij Van Wijk

je moet gewoon onderaan je bericht dit intypen

[ i m g a t t ] (maar dan aan elkaar)

dan staat je attachment(foto) op het scherm
 
Terug
Bovenaan Onderaan