Cagiva Raptor 650 2007 kopen of niet kopen

DanteV

Rookie
19 sep 2012
1
0
Ik wil graag mijn eerste motor kopen, een cagiva raptor650.
Maar dit is mij afgeraden omdat de onderdelen duur zouden zijn en vooral omdat de snelheidsmeter/toerenteller snel kapot zou gaan.
De motor waar ik nu naar kijk heet 7300km op de teller en heeft bij 6500km een kleine beurt gehad.
Hoe denken jullie hierover?
Hebben jullie hier ervaringen mee?
Alle input is welkom.

thanks
 
Ik wil graag mijn eerste motor kopen, een cagiva raptor650.
Maar dit is mij afgeraden omdat de onderdelen duur zouden zijn en vooral omdat de snelheidsmeter/toerenteller snel kapot zou gaan.
De motor waar ik nu naar kijk heet 7300km op de teller en heeft bij 6500km een kleine beurt gehad.
Hoe denken jullie hierover?
Hebben jullie hier ervaringen mee?
Alle input is welkom.

thanks

Zeker doen!

Het is een erg betrouwbare motor (suzuki techniek) maar met italiaans design. Motorisch en technisch is het onderhoud hetzelfde als de Suzuki SV 650 en dus prima te doen.

Alleen zijn bodyparts vrij lastig te krijgen. (tank, kappen, spatbord etc) En dat is dan wel een nadeel. Maar als je de zaak gewoon heel houd is het een schitterende fiets die ook nog eens veel beter stuurt dan dat je zou verwachten.

Kijk anders eens bij het speciale Raptortopic hier op MF

"The Raptors Nest"
 
Laatst bewerkt:
Stukken mechanisch bij suzuki bestellen. Sensoren, blok, bak, allemaal soes.
Lagers ed zijn gewoon SKF, vork marzocchi, remmen brembo, alles vlot te vinden. en verder gaat er weinig stuk he..
Mocht je vallen, dan is de snelste en goedkoopste oplossing aftermarket dempers en carrosseriestukken. En als je enigzins zoekt vind je nog vlot tweedehandse stukken.

Tank zal bv wel niet meer zooo evident te krijgen zijn...
 
Een voordelige Suzuki met het label MV Agusta op het frameplaatje.
Gelijk doen! *O*

(als hij bij je past na een proefrit .. ding rijdt mij te tam, wel handig voor starters *O* )
 
Een voordelige Suzuki met het label MV Agusta op het frameplaatje.
Gelijk doen! *O*

(als hij bij je past na een proefrit .. ding rijdt mij te tam, wel handig voor starters *O* )

Anders de Raptor 1000 eens proberen. Da's echt een funbike voor gevorderden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan