Cagiva Raptor / Laverda Lynx

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Hallo,

Heeft iemand enig idee waarom de Cagiva Raptor

190.jpg



en de Laverda Lynx


lynx_nl.jpg



zo slecht tweedehands te vinden zijn ???

 
Laatst bewerkt:
Omdat die dingen niet verkocht worden.
Ze zijn wel te koop, maar niet verkocht.
Ik heb nog nooit iemand met zo\'n ding zien rijden.
Vind de Raptor echt onwijs, had hem bijna gekocht ipv me R1, maar ging toch maar voor de power.
 
ik snap er niks van :? :? :? :? zijn zulke mooie motoren ....

beetje onderscheiden van de massa

als je de testen leest, komt de cagiva er echt perfect uit
 
Deze dus V-Raptor

vraptor1000.jpg


en deze hadden ze toen nog niet, maar ook erg leuk
De X-raptor met veel carbon

xraptor1000.jpg
 
de vraag is wat ze in de toekomst doen ??
aangezien ze gebruik maken van het blok dat onder de Suzuki TL1000 zat (en deze niet meer gemaakt word)
Prijstechnisch zijn ze gunstig ... de vraag is alleen of je zo\'n tweedehands machine wel weer kwijt word en zijn waarde houd
ik ga toch een keer op zoek naar zo\'n machine (huren) om een rijindruk op te doen (nu alleen nog een verhuurder vinden)

Ik las trouwens in een test dat de 650 versie bijna net zo snel is als de Monster 900
 
Vind die Cagiva wel erg tof, maar die Laverda is toch een stuk minder... Moet ook zeggen dat ik deze modellen nog nooit in het wild heb gezien. Worden ze uberhaupt wel in NL verkocht?
 
Vind die Cagiva wel erg tof, maar die Laverda is toch een stuk minder... Moet ook zeggen dat ik deze modellen nog nooit in het wild heb gezien. Worden ze uberhaupt wel in NL verkocht?

ja ze worden wel verkocht maar ze zijn erg schaars

;( ;( ;( ;( ;( ;( JAMMER ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

de naked bikes zie je in Nederland een stuk minder dan in de andere landen
Belgie: staat de cb 600 op de 4e plaats van meest verkochte motoren
Italy: rijden ontzettend veel Ducati Monsters
enz....

toch vreemd dat deze motoren in Nederland niet erg geliefd zijn

ps. de cagiva vind ik ook mooier..
 
die laverda is volgens mij nooit gemaakt heeft alleen een keer op een show gestaan toen ging laverda over de kop
Raptor is wel leuk alleen wat veel plastic
Heb toch maar een monster gekocht en plaat gereden
Maar goed nieuws de verzekering betaald na 3 maanden toch alles waar een krasje op zit dus kan ik morgen lekker gaan shoppen bij toine
Leuk race pijpje en een helleboel carbon *D
 
Bij die Raptor, hangt daar geen Suzuki-blok onder? Lijkt er verdacht veel op... :?
 
Op woensdag 12 december 2001 00:27 schreef Mr Hornet het volgende:
Hallo,

Heeft iemand enig idee waarom de Cagiva Raptor en de Laverda Lynx zo slecht tweedehands te vinden zijn ???
Omdat ze niet goed verkocht worden.
Ik vind het maar lelijke dingen.
Heb er ook nooit eentje zien rijden.
 
de vraag is wat ze in de toekomst doen ??
aangezien ze gebruik maken van het blok dat onder de Suzuki TL1000 zat (en deze niet meer gemaakt word)

Dit blok blijven ze heus wel produceren rijden div andere merken mee, in div allroads en ik dacht dat de Vstrom ook het zelfde blok had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan