cagiva roadshow

Don Marco

MF'er
1 mrt 2005
66
0
Venlo
Via MF en Motorfreaks aangemeld voor de Cagiva Roadshow

vandaag bij de Cagiva Roadshow geweest bij Joppen Motoren in Leende.

Er was van tevoren telefonisch een afspraak gemaakt door een medewerkster van Joppen voor zaterdag om 16.00 uur. Met mijn zwager en zijn zoon en ik met mijn dochter gingen we met de motor van Venlo naar Leende. Eenmaal daar werden we zeer vriendelijk te woord gestaan en na de formulieren ingevuld te hebben konden we, na kennis gemaakt te hebben met de voorrijder, beginnen aan de rit in zuid-oost Brabant van ongeveer een half uur.
We waren de laatste sessie, maar omdat ik na de Canyon500 nog best eens op de Raptor wilde rijden, vroeg ik of dit mogelijk was en of mijn dochter ook mee achterop mocht. Dit was geen probleem ondanks dat het inmiddels al bijna 17.00 uur was, en toen we weer terug waren nog even nagepraat of de modellen en kregen we zelfs alle vier een cagiva roadshow t-shirt.

met andere woorden: een zeer geslaagde middag en alle lof voor Joppen en de "JoppenRaodshowDame in het bijzonder" :}

ps
Jammer dat de MV agusta modellen er niet bij waren!!! ;)
 
Ik was er ook bij
Maar ik vond dat de voorrijder
onverantwoord hard reed
120 waar je 80 mag
en 60 waar je 30 mag.
 
ja maar dat is meestal met zulke "shows", pa die ging toen proefrijden op de ZX10 met een voorrijder en toen werdt er NOG harder gereden
 
he Sjaak, ben jij die GR650 rijder die in ons groepje zat?

Ik was er ook bij
Maar ik vond dat de voorrijder
onverantwoord hard reed
120 waar je 80 mag
en 60 waar je 30 mag.

Hij reed stevig door, laten we maar zeggen. Tweede ritje met kinderen reed hij beduidend rustiger voorop. Maar ik heb het inderdaad nog niet vaak anders meegemaakt. Bij een andere demodag had zelfs iedereen moeite de voorrijder bij te houden, en hij reed op een tzr250 notabene..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan