Cagiva - "The Raptors Nest" - deel 4

Ik had een 30 mm kit.
Zet de motor wat meer op z'n neus, stuurt merkelijk beter.
Aan de zitpositie wijzigt het niets zonder lagere voetsteunen, want zadel - voetsteunen wijzigt er niet mee.
 
Ik kijk al een tijd uit naar een Raptor 650 vanaf bj '05, maar het lijken vooral de 1000's te zijn die destijds beter verkochten... of de 650 wordt minder gretig verkocht, dat kan ook :+
In elk geval doe ik hier maar even een kleine oproep indien iemand wat ziet op Marktplaats, FB ofzo, mag je me altijd een PM sturen. Ik heb bv geen FB dus ik mis allicht heel wat.
Ik ben van plan binnenkort mijn Cagiva Raptor 650 bj 2006 te gaan verkopen...heb je nog interesse?
 
Ik had een vraagje, weet er iemand waar er aan een radiateur dop te komen is van een raptor 1000? Het overloop tuutje naar het expansievat is afgebroken 🙃
 
Dit is mijn fiets trouwens. Nu sinds een goede 2 maanden eigenaar van. Rijdt echt heerlijk. Ook tevens mijn eerste motor 😏. Nu zoek ik alleen de radiateur dop. Helaas is hier het tuutje van afgescheurd door poreusheid.
 

Bijlagen

  • IMG_6817.jpeg
    IMG_6817.jpeg
    285,2 KB · Weergaven: 1
Is de radiateur dus het onderdeel van een Suzuki TL1000S misschien dezelfde?
Boonstra proberen
.
 
Laatst bewerkt:
de laatste x dat ik iets voor de voorvork nodig had, heeft goedhart motoren mij wel goed geholpen.....
(ook voor 'n raptor 1000)
 
Is er iemand die weet wat voor remcilinder er voor op de raptor zit. Wil een revisie setje bestellen. Maar er zijn diverse nissin setjes te koop
 
Goedenavond, voor het eerst hier op het forum en sinds 2 weken eigenaar van een raptor 1000 van 2001.
Ik ben Tom, 40 jaar en na 10 weer een motor aangeschaft. Deze keer een Cagiva raptor. Wat rijdt dat fijn. Beetje last van de wind bij hogere snelheid, maar in en uit de bochten des te leuker.
Nu is onlangs mijn gaskabel gebroken en kan slecht een vervangend exemplaar vinden. In de openings post van dit forum staan enkele links maar zonder resultaat helaas. Weet iemand waar nog delen te koop zijn? Het liefst nieuw maar tweedehands mag ook. Of zijn er misschien delen van de sv uitwisselbaar? ( Want hetzelfde blok, heb ik begrepen)
Hoop dat iemand nog wat weet.
 
Weet er iemand wat voor remschijf er achter op de cagiva zit? Remschijf is krom getrokken. Maar kan niet echt vinden wat er op zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan