brendantimmers
Rookie
Oud bericht. Is inmiddels gelukt.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank!Spuiter moet dampopen werken, bij mij is destijds ook een specifieke primer gebruikt.
Ik weet niet hoe het exact gebeurd is, maar die man was er in ieder geval goed van op de hoogte en het resultaat was in orde.
Zelfs cagiva zelf had er destijds problemen mee. Ik vind zo direct niet meer iets terug, maar er waren foto's van een rode waar de halve tank blank gebladderd was.
Bij het schuren trouwens, enkel de vlakken schuren, niet de hoeken. Die schuur je zo weg en dan is de tank zijn vorm kwijt. (zie onder)
Dat is ook een interessante optie. Die kappen zijn verder moeilijk te krijgen volgens mijIk heb carbon kappen gekocht, de bevestigingsoogjes van de originele waren allemaal afgebroken.
Kwaliteit is niet super (veel minder gedetailleerd dan origineel), maar eens gemonteerd aanvaardbaar.
Trenditaly Motorpassion Spare Parts and Accessories
We are selling motorcycle accessories and spare parts for all brands honda, kawasaki, suzuki, ducati, aprilia, buell, harley, for racing or for roadwww.trenditaly.com
Als de originele lak goed gehecht is, niet helemaal wegschuren. Enkel opschuren en overspuiten.Dank!
Ik heb vandaag contact gehad met een garage en hij zei dat, als de tank vanbinnen een coating krijgt, de verflaag ook goed zou moeten blijven. Klopt dat of is een "damp open coating" de enige oplossing?
De originele verflaag had bij mij geen last van afbladderen of bubbels. Die bleef blijkbaar dus wel goed zitten...
Resultaat bij jou is in ieder geval erg netjes! Kleine kunststofkappen onder het zadel ook laten spuiten? Heb je die eerst geschuurd of alleen schoon gemaakt met aceton of iets dergelijks?
Alleen waar er oneffenheden in zitten schuur ik door de toplaag heen om deze weg te werken. Verder overal opschurenAls de originele lak goed gehecht is, niet helemaal wegschuren. Enkel opschuren en overspuiten.
Even terug op inspelen. Ik denk dat Xasuntox geholpen is op het TL forum, de pasbussen van het deksel blijken te lang te zijn waardoor de bouten de O-ring niet kunnen spannen.
Weer op een probleempje gedoken. Bij het reinigen van de remmen stelde ik vast dat bij het uitkomen van de remcilinders er een dun laagje olie op de remcilinders ligt. Niet goed dus en vermoedelijk zijn de rubbers aan vervanging toe. Weet iemand waar je deze rubbertjes (revisieset) kan vinden voor de Brembo remmen van een Cagiva Raptor 1000?
Alvast bedankt!
De nummer aan de binnenkant van de Brembo klauw is 20671600. Kan je me even op weg helpen waar ik ergens deze nieuwe rubbertjes kan krijgen? Kan niet direct iets vinden Thanks!Die zijn op diverse plaatsen te koop. Dezelfde remklauwen zijn ook door, onder andere, Ducati en Aprilia gebruikt.
Je moet even het typenummer van Brembo opzoeken. Dan heb je veel meer zoekopties.
Bedankt, deze had ik ook daarnet gevonden. Ik heb echter rubbers nodig voor de voorste remmen.
Bedankt, deze had ik ook daarnet gevonden. Ik heb echter rubbers nodig voor de voorste remmen.
Top, deze had ik nog niet gevonden! Hartelijk dank!Maar als je al zover was, had je ze zelf ook wel kunnen vinden.
Bedankt allemaal.
Het is gelukt. Het zit er tussen.
Ik ben op dit moment van een V-Raptor naar een Raptor gegaan.
Ik heb alle originele onderdelen goed bewaard.
Maar wilde eigenlijk gewoon eens wat anders.
Motor is vorige week bij Pjoter geweest.
Simbuckets zijn vervangen.
Daarbij had ik ook een losse achterste uitlaat pakking.
Met dat vervangen is de cilinderbout afgebroken.
Maar alles zit weer goed en rijdt weer fijn. (klapt nu niet meer)
Simbucket
Cilinderbout