Cagiva - "The Raptors Nest" - deel 4

Hey... Zou iemand mij kunnen helpen waar ik een spatbord zou vinden voor de raptor 650. We hebben weggegeschoven en boem... :( :( :( Ik dacht dat er passen van een of andere Suzuki? Weet iemand welke? Of iemand die mij zou kunnen helpen.
 
Hey... Zou iemand mij kunnen helpen waar ik een spatbord zou vinden voor de raptor 650. We hebben weggegeschoven en boem... :( :( :( Ik dacht dat er passen van een of andere Suzuki? Weet iemand welke? Of iemand die mij zou kunnen helpen.

Zoals op pagina 1 staat:
GSXR K6 voorspatbord Die past in ieder geval op een 1000. (ik heb hem zelf ook)
 
Mede Raptor mensen,

Kan iemand mij vertellen waar ik de knipperlicht relais kan vinden op mijn Raptor? (bj 2000)

@Bouke_D heb jij de werkplaats handboek nog in jouw bezit? Zo die wel heel graag willen.

Tevens ben ik ook opzoek naar een kettinggeleider, orgioneel is niet meer leverbaar. Dat is wel algemeen bekent ;( . Weet er iemand een goed alternatief of degelijk?

Mvg

Sorry vergeet af en toe mee te lezen :z , als je mij een PB''tje met je mailadres stuurt dan stuur ik je hem via Dropbox het is best een groot bestand.
 
Beste forum leden. Ik heb mijn Raptor te koop staan dus als iemand er nog belang bij heeft dan hoor ik het graag.

Raptor is praktisch in nieuwstaat.

Als er vragen zijn dan hoor ik het wel. Staat op MP maar ook in het 'Te koop' topic.

! VERKOCHT !
 
Laatst bewerkt:
:9~ Succes met de verkoop, moet lukken. :}

Stoppen met rijden. :?
 
Hallo mensen, ik heb hier nog een bok staan voor een Raptor 1000.
Paar keer gebruikt, en zeer geschikt als je er bv een voor of achterwiel uit wilt halen. Of ketting smeren.
Hij mag weg omdat ik inmiddels al vele motoren verder ben. Had ooit de V Raptor van Horned.

€40 mag hij weg.

Gr
 
Hallo mensen, ik heb hier nog een bok staan voor een Raptor 1000.
Paar keer gebruikt, en zeer geschikt als je er bv een voor of achterwiel uit wilt halen. Of ketting smeren.
Hij mag weg omdat ik inmiddels al vele motoren verder ben. Had ooit de V Raptor van Horned.

€40 mag hij weg.

Gr
full
 
Die bok heb ik ook, heb er al heel wat mee gelift. ;)
ZX-10R, TL1000R, ZX-12R... bij mijn Raptor zag ik er geen doorlopende gaten voor. :?

( Jij hebt aangepaste assen zo te zien :t )
 
Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd, maar vanaf a.s. vrijdag ben ik mijn V-Raptor kwijt.
Hij stond bij mij de laatste jaren toch voornamelijk stoffig te worden in de schuur :$

full
 
Het heeft even geduurd, maar vanaf a.s. vrijdag ben ik mijn V-Raptor kwijt.
Hij stond bij mij de laatste jaren toch voornamelijk stoffig te worden in de schuur :$

[afbeelding]

Je was in ieder geval zeer geduldig. Gefeliciteerd met de verkoop. Alhoewel het eigenlijk een trieste omstandigheid is en een dag van nationale rouw eerder toepasselijk is.
Maar wees niet getreurd. Ook ik heb die fase overleefd en er is leven na de V Raptor.

In ieder geval heeft de koper een prachtig exemplaar bemachtigd waar-ie zeker erg veel plezier mee gaat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk zal jouw mooie originele V Rap ook zo blijven in de toekomst. Vind het soms best zonde dat dit uitzonderlijke ontwerp zo onherkenbaar wordt verbouwd.

[me="HornEd"]is en blijft een echte liefhebber van het oorspronkelijke V-Raptor ontwerp.[/me]
 
Vond 't geen mooi kleur, maar de rap is de meeste brommer die je kan kopen voor het geld waarvoor ie gaat!
 
Raptoristen! Ik heb een Raptor 650 uit 2006 op het oog. Dit is het injectie model, en ik hoorde dat het verbruik daarvan tegenviel. Kan iemand hier duidelijkheid over geven?

Ik rijd momenteel een 1-cilinder dus dat verbruik zal het nooit evenaren, maar ik vind 1 op 12 dan ook weer een beetje gortig.

Alvast bedankt!
 
Raptoristen! Ik heb een Raptor 650 uit 2006 op het oog. Dit is het injectie model, en ik hoorde dat het verbruik daarvan tegenviel. Kan iemand hier duidelijkheid over geven?

Ik rijd momenteel een 1-cilinder dus dat verbruik zal het nooit evenaren, maar ik vind 1 op 12 dan ook weer een beetje gortig.

Alvast bedankt!

Die 650 rijdt zeker meer dan 1:12. Mijn 1000's reden bij normaal gebruik gemakkelijk 1:16- 1:18. Alleen als je echt los gaat is de tank sneller leeg.
Zo'n 650 moet bij normaal gebruik ook zeker 1:18 of meer halen. Kwestie van ander rijplezier.
 
Die 650 rijdt zeker meer dan 1:12. Mijn 1000's reden bij normaal gebruik gemakkelijk 1:16- 1:18. Alleen als je echt los gaat is de tank sneller leeg.
Zo'n 650 moet bij normaal gebruik ook zeker 1:18 of meer halen. Kwestie van ander rijplezier.

Dat wilde ik horen! Ik ga morgen kijken voor een Raptor 650 uit 2006/2007 die te koop staat voor een uitzonderlijk lage prijs. Dit maakt me een beetje achterdochtig, zijn er specifieke punten waar ik op moet letten?
 
Hallo Mensen!

Lees al een tijdje mee op dit forum, maar nog geen concrete bijdrage. Ik ben sinds 2 jaar eigenaar van een Cagiva Raptor 650 uit 2006, welke zeer goed bevalt. Nu ben ik er al 2x een flink eind mee door Europa gecrost, en de volgende de trip staat al gepland.

Voor de komende vakantie wil ik de Cagiva iets meer comfortabel maken, vooral de zithouding is op langere dagen vrij intensief. Een stuurverhoger.. leek mij daarom een logische en simpele ingreep, ik kan alleen geen stuurverhogers vinden welke geschikt zijn. De meeste stuurverhogers zijn enkel geschikt voor stuurhouders die 90 graden op het stuur staan.
Heeft iemand ervaring wat er op een Cagiva raptor past?
 
Terug
Bovenaan Onderaan