thedutchrockstar
Rookie
Dan stel ik me maar eens officieel voor op dit deel van het forum:
Ik heb een paar maanden geleden een Cagiva Raptor 650 voor best weinig gekocht. Ze had toen der tijd een honda hornet koplamp, nogal wat elektrische problemen en "wat" roest op de voorvork.
Ondertussen heb ik er 3 dagen mee op het circuit des Ecuyers gereden en moet zeggen dat ik goed tevreden ben.
Zie hieronder een foto van de dame in actie:
Voor deze bewuste dag heb ik nog wel het eea moeten doen:
- Heel veel kabelboom werk... overal blote soldeerpunten die vaak niet eens goed verbonden waren, nergens waterdichte stekkertjes, losse krimpverbindingen, kapotte relais, enz.
- Koplamp vervangen voor een MT03 koplamp (kleiner en mooier);
- Knipperlichten vervangen voor duurdere KOSO LEDtjes (zaten goedkope chinese nep carbon knippertjes op);
- Voorvorken naar HK Suspension gebracht voor nieuwe binnenpoten, nieuwe veren, nieuwe keringen en een volledige revisie;
- Originele teller (die het niet deed) vervangen voor een klein rond KOSO modelletje;
- USB oplader (waterdicht) gemonteerd.
Wat er nog moet gebeuren:
- Achter schokdemper;
- Radiale rempomp (die van mij remt goed maar het gevoel is alsof ik in een natte spons knijp... remolie al vervangen maar geen verschil);
- Laatste stukje kabelboom / sensor werk (achterlicht is nog steeds op een beunhaas manier aangesloten, ook krijg ik maar af en toe signaal van de neutraal);
- Schakelpook, die was goed maar heb ik afgebroken toen ik besloot met motor en al te gaan liggen
Ik heb een paar maanden geleden een Cagiva Raptor 650 voor best weinig gekocht. Ze had toen der tijd een honda hornet koplamp, nogal wat elektrische problemen en "wat" roest op de voorvork.
Ondertussen heb ik er 3 dagen mee op het circuit des Ecuyers gereden en moet zeggen dat ik goed tevreden ben.
Zie hieronder een foto van de dame in actie:
Voor deze bewuste dag heb ik nog wel het eea moeten doen:
- Heel veel kabelboom werk... overal blote soldeerpunten die vaak niet eens goed verbonden waren, nergens waterdichte stekkertjes, losse krimpverbindingen, kapotte relais, enz.
- Koplamp vervangen voor een MT03 koplamp (kleiner en mooier);
- Knipperlichten vervangen voor duurdere KOSO LEDtjes (zaten goedkope chinese nep carbon knippertjes op);
- Voorvorken naar HK Suspension gebracht voor nieuwe binnenpoten, nieuwe veren, nieuwe keringen en een volledige revisie;
- Originele teller (die het niet deed) vervangen voor een klein rond KOSO modelletje;
- USB oplader (waterdicht) gemonteerd.
Wat er nog moet gebeuren:
- Achter schokdemper;
- Radiale rempomp (die van mij remt goed maar het gevoel is alsof ik in een natte spons knijp... remolie al vervangen maar geen verschil);
- Laatste stukje kabelboom / sensor werk (achterlicht is nog steeds op een beunhaas manier aangesloten, ook krijg ik maar af en toe signaal van de neutraal);
- Schakelpook, die was goed maar heb ik afgebroken toen ik besloot met motor en al te gaan liggen