Cagiva - "The Raptors Nest" - deel 4

@Hubertje hij zat ook goed verstopt onder een bundel draden.
Als ik de tekening goed bekijk (zonder nog koffie gehad te hebben…) denk ik dat het stekkertje is boven 19.
Waar net geen getal bij staat 😅

Inmiddels weet ik dat om een “4 pin amp connector” gaat. Ik heb de male nodig.

Ik denk dat ik het gewoon ga proberen om hem daar aan te sluiten. Hopelijk kan het geen kwaad.

In ieder geval, bedankt voor je reacties.
 
Die voor de computer zit volgens mij rechts op de foto. De Kabel die over het frame loopt.
 
Het is erg druk bij de garage, hij kon mij helaas niet even tussendoor helpen.

Ik vind 12V voor een pc aansluiting erg vreemd, zelf denk ik dat het wel kan.

Maar voordat ik iets meer kapot maak dan nodig is, wacht ik even af tot na de vakantie. Dan krijgt ze een grote beurt.

Zodra ik het meer weet, laat ik het hier uiteraard weten.
 
Neem dat niet als waarheid, ik vrieg me alleen waf waarvoor een geblindeerde stekker kon dienen.
Vond niet direct iets terug ervan.
 
Dat doe ik ook niet. Hij heeft (ik denk elke garage) een pc die aangesloten is op een database. Ik wil dat gaan bekijken als hij met mijn motor bezig is.
 
Dit weekend eigenaar geworden van deze Cagiva Raptor 650. Zeer blij mee!
PXL_20220813_154729032.jpg
 
Gefeliciteerd met je raptor!

Zo te zien is ie hier en daar al geüpdatet.
Andere knipperlichten achter, spiegels?

Maar hij ziet er nog heel erg goed uit!
Ik zou willen dat die van mij er zo uit zag.
 
Thanks! er zit een andere ruitje op van puig (carbon look) spiegels ben ik het niet mee eens, daar komen gewoon weer originele op. Inderdaad zijn ook de knipperlichten aangepast, deze vind ik zelf mooier dan origineel.
IMG-20220813-WA0014.jpg

Verder is de lak nog in top conditie. Op de foto lijkt hij roze maar hij is vel rood :)
 
Ik heb nog een vraag, de schotjes in mijn uitlaat zijn eruit gehaald waardoor hij nu heel veel geluid maakt, erg leuk maar niet meer legaal denk ik zo. Heeft iemand nog een setje uitlaten in originele staat of een link waar ik nieuwe kan bestellen voor een redelijke prijs?
 
Hoi, heb vandaag mijn raptor in de winterstalling gezet, accu eruit gehaald.
maar kwam deze 2 voorwerpen tegen onder t zadel.
wie kan mij vertellen waar ze voor dienen en waarom ze los onder mn bips hangen??

20221202_211657.jpg


20221202_211648.jpg
 
Ik zal maar ff wat vragen dan... 8-) , ik ben Kees, al wat langer op MF, en ik heb m'n oog laten vallen op 'n raptor 1000 uit 2001.
Echter moet ik ook kunnen reizen met de raptor, nu vraag ik me af, gaat iemand hier wel eens op pad met de raptor en veel bagage?
Snap dat de raptor hier niet voor gemaakt is, maar ik kom er niet onderuit en zal wel moeten......nou heb ik wel losse zadeltassen en een grote rugzak, maar is er ook een tanktas die er goed op past, en heeft misschien ooit iemand een rekje achterop gemaakt zodat je daar ook nog een tas kwijt kunt????
 
Ik heb nog een vraag, de schotjes in mijn uitlaat zijn eruit gehaald waardoor hij nu heel veel geluid maakt, erg leuk maar niet meer legaal denk ik zo. Heeft iemand nog een setje uitlaten in originele staat of een link waar ik nieuwe kan bestellen voor een redelijke prijs?
Hee hoi, ik kijk hier nooit meer.... dus als je nu nog steeds iets zoekt, heb ik nog wel wat voor je.
 
GVD, ik had juist van langere gasten vernomen, dat ze prima zaten.......:?
Maar ja, je komt er bij langere ritten pas achter hoe 'ie echt zit, en ik denk niet dat er veel raptorrrijders lange ritten doen*D.
 
Net het rechtop + krappe knieën was niet houdbaar.
Alle gewicht op m'n kont.
Ik zit raar gezoeg veel comfortabeler op de 749.
 
Net het rechtop + krappe knieën was niet houdbaar.
Alle gewicht op m'n kont.
Ik zit raar gezoeg veel comfortabeler op de 749.
Inderdaad raar. :+ :+
Maar ik prefereer ook een Supersport/Superbike.
Dagje terug uit de Dolomieten helemaal fris op een ZX-10R. :t
 
Dat is natuurlijk ook zo, en ik blijf de raptor wel dermate mooi vinden, daar wil ik wel pijn voor lijden.....(en er zijn altijd aanpassingen mogelijk).
 
Ik heb indertijd de raptor van hubertje gekocht en met mijn 1m92 zat ik er goed op voor ritten tot een goede 350km/dag. Dit in de kleine wegen in de Ardèche maar lange ritten aan constante snelheid waren niet mijn ding…
Moet er wel bij zeggen dat ik niet de langste benen heb een mijn knieën zaten in bepaalde houdingen ongemakkelijk tegen de tank.
Toeren met een 2 cilinder 1000cc zou ik eerder naar een vtr kijken maar een raptor is wel weer net wat meer karakter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan