Cal Crutchlow #35

ties the British rider to the Italian team in MotoGP for 2014Is hij dan nu voor de rest van 2014 zonder zitje? Het is maar hoe je het interpreteren wil.

Zou best wel eens kunnen. Iannone kan zo voor hem instappen en Pirro dan naar Pramac om Iannone zijn plek in te nemen. Kan me voorstellen dat Ducati Crutchlow niet wijzer wil maken met de aankomende 2015 ontwikkelingen voor de Desmosedici.
 
Nee, hij vertrekt aan het einde van het seizoen. Het persbericht van Ducati is nogal onhandig verwoord/vertaald :P
 
Laatst bewerkt:
Terug naar Tech3 is ook nog een optie. Over de toekomst van Smith is nog niks bekend voor zover ik weet

Tech3 gaat hem niet worden dat heeft Poncheral laatst ook al gezegd in een interview met Crash.net.

Het wordt LCR Honda, zie twitter:

LCR Honda MotoGP @LCRHondaMotoGP
LCR is proud to announce 2015 rider @calcrutchlow. More Details coming soon. Great support from @CWMFX
 
:}
full

Die duc was 27 en gelukkig hebben we daar de foto's nog van.
 
Laatst bewerkt:
Cal naar LCR had ik echt niet verwacht, en ik vind het ook niet getuigen van de doorzettingskracht en het geloof in Ducati waar Cal het aan het begin van het seizoen nog over had. Het komt op mij echt als het zwaktebod over dat Rossi juist wist te vermijden. Cal riep om een fabrieksfiets, Cal riep dat hij alles zou geven bij Ducati, Cal riep en riep en riep en springt nu van het schip af dat al kapzij lag toen hij nog tekenen moest.

Desondanks ben ik wél benieuwd naar wat een andere rijder dan Bradl kan doen op de LCR Honda; ben ik heel blij dat Iannone nu zijn factory Ducati zitje bemachtigt, en ben ik ook wel benieuwd wie we dan bij Pramac zullen gaan treffen volgend jaar. Met Bradl naar Forward komt er gewoon een "echte" GP15 extra beschikbaar!
 
Cal naar LCR had ik echt niet verwacht, en ik vind het ook niet getuigen van de doorzettingskracht en het geloof in Ducati waar Cal het aan het begin van het seizoen nog over had. Het komt op mij echt als het zwaktebod over dat Rossi juist wist te vermijden. Cal riep om een fabrieksfiets, Cal riep dat hij alles zou geven bij Ducati, Cal riep en riep en riep en springt nu van het schip af dat al kapzij lag toen hij nog tekenen moest.

Desondanks ben ik wél benieuwd naar wat een andere rijder dan Bradl kan doen op de LCR Honda; ben ik heel blij dat Iannone nu zijn factory Ducati zitje bemachtigt, en ben ik ook wel benieuwd wie we dan bij Pramac zullen gaan treffen volgend jaar. Met Bradl naar Forward komt er gewoon een "echte" GP15 extra beschikbaar!
Cal heeft een grote mond maar is niets mis mee al ben je wel personeel van Ducati wat geen negatieve invloed mag hebben op de media en fans e.d .
Je heb zeker gelijk maar als het niet goed gaat mag je het wel naar buiten brengen.
Dovi doet het veel beter dus zo slecht is die Ducati ook weer niet.
Nu afwachten hoe hij het zal doen de rest van het seizoen op die Duc wetend dat het niet naar je zin gaat en een nieuwe wekgever in aantocht is.
 
Wow, dit is even een verrassing. Ik volg "silly season" niet zo op de voet en dan kijk je van dit nieuws wel even op.

En over de vergelijking met Rossi: Ik las recentelijk een interview: Rossi wist na de allereerste test op de Ducati al dat hij een vergissing gemaakt had. Maar toen had hij dus al getekend. Achteraf dus alleen maar lof dat hij het zolang volgehouden heeft. En moeten we Cal nu veroordelen omdat hij het schip wel al na 1 seizoen verlaat?

Eigenlijk maakt het me allemaal niet zoveel meer uit. Vind het veel belangrijker dat de verschillende coureurs hun talenten optimaal kunnen benutten. Goed voor hen en wij zullen dan meer kijkplezier hebben :Y

De onemanshow van dit seizoen geloof ik namelijk langzamerhand wel.
 
Laatst bewerkt:
ik ben wel eens na 3 maanden weggegaan bij een werkgever omdat het me niet beviel.
Dus waarom zou hij niet weg mogen naar een jaar.
Denk dat er hier wel meer zijn die een keer een verkeerde beslissing hebben genomen.
Dus rustig over cal nu he. ;)
 
ik ben wel eens na 3 maanden weggegaan bij een werkgever omdat het me niet beviel.
Dus waarom zou hij niet weg mogen naar een jaar.
Denk dat er hier wel meer zijn die een keer een verkeerde beslissing hebben genomen.
Dus rustig over cal nu he. ;)

_O-

Kom niet aan Cal! :)
 
Nope..maar die blijft bij Ducati hoor.
Niet dus.. :/

Maar goed, Cal kiest niet voor niets (zéker niet..) voor een ander zitje..hij is er na een half jaar wel achter hoe de Duc rijdt en hoe het bij Ducati werkt, of niet werkt..hij kiest dus duidelijk eieren voor z'n geld..gouden eieren! })

Cal op een RC-V..ik zeg top 5 in 2015.
 
Laatst bewerkt:
Niet dus.. :/

Maar goed, Cal kiest niet voor niets (zéker niet..) voor een ander zitje..hij is er na een half jaar wel achter hoe de Duc rijdt en hoe het bij Ducati werkt, of niet werkt..hij kiest dus duidelijk eieren voor z'n geld..gouden eieren! })

Cal op een RC-V..ik zeg top 5 in 2015.
Ja, daar zit hem de enige rotte plek in de appel... :X

Bradls kunstje herhalen. Die RC213V komt het dichtst bij die van Marquez en Pedrosa, want Bautista moet immers Showa en Nissin blijven rijden om de rekeningen van HRC gedekt te houden. Bradl heeft gewoon Brembo en Öhlins, wat Cal dus ook krijgt... maar de vier aliens blijven op hun plek. Ja, Lorenzo is nog niet zeker, maar die gaat echt niet plots die tweede Pramac Ducati rijden... :N Denk ik :X

Dus dan heeft Cal de op vier na beste motor in het veld, zoals Stefan dat tot nu heeft. Kortom tenzij iemand zich blesseert wordt hij vijfde. Punt. Een keer een podiumpje op een goeie dag of pole als hij zich lekker voelt die zaterdag... dat is het wel.

Klinkt allemaal vet negatief, maar ik vind het natuurlijk net zo gaaf als iedereen dat Crutchlow tenminste weer een competitieve fiets krijgt *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, daar zit hem de enige rotte plek in de appel... :X

Bradls kunstje herhalen. Die RC213V komt het dichtst bij die van Marquez en Pedrosa, want Bautista moet immers Showa en Nissin blijven rijden om de rekeningen van HRC gedekt te houden. Bradl heeft gewoon Brembo en Öhlins, wat Cal dus ook krijgt... maar de vier aliens blijven op hun plek. Ja, Lorenzo is nog niet zeker, maar die gaat echt niet plots die tweede Pramac Ducati rijden... :N Denk ik :X

Dus dan heeft Cal de op vier na beste motor in het veld, zoals Stefan dat tot nu heeft. Kortom tenzij iemand zich blesseert wordt hij vijfde. Punt. Een keer een podiumpje op een goeie dag of pole als hij zich lekker voelt die zaterdag... dat is het wel.

Klinkt allemaal vet negatief, maar ik vind het natuurlijk net zo gaaf als iedereen dat Crutchlow tenminste weer een competitieve fiets krijgt *D

Een fiets met goeie voorkant ook nog eens , dan gaat hij het maken met dat ding.
 
Dat denk ik ook... Ik durf zelfs te zeggen dat ie volgend jaar met die LCR
Lorenzo voor blijft.

Hoe graag ik Lorenzo ook zie winnen! :Y

Yamaha heeft in de zomerstop niet stil gezeten , en Lorenzo is ook wat tot rust gekomen en zal zeker nog wel een race gaan pakken , want denk nou niet dat wie dan ook het toelaat dat Marquez ongeslagen de titel gaat pakken , ja en dan moet wel de aanval ingezet worden hoe dan ook .............want men zegt wel zet die MM onderdruk , nou ik heb het vermoeden hoe meer hij onder druk staat des te beter hij presteert.
Kelere aap hahaha ,....maar gun het hem wel ondanks ik nou niet bepaald een fan van hem ben wel qua stijl etc want daar likt toch een ieder zijn vinger bij af , sommige althans de meeste races heb ik hem zelden of niet op ook maar één fout kunnen betrappen , sterker nog ...hij heeft gewoon iets in hem wat er voor zorgt dat anderen die ene fout maakt en hij die dan radicaal en genadeloos afstraft en het hele gebeuren naar ZIJN hand zet.
Bijzonder knap voor een menneke op die leeftijd , ik zie in Mickey van der Mark ook van die trekjes ....rustigheid zelve totdat het vizier naar beneden gaat en dan staat alles op kill !!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Yamaha heeft in de zomerstop niet stil gezeten , en Lorenzo is ook wat tot rust gekomen en zal zeker nog wel een race gaan pakken , want denk nou niet dat wie dan ook het toelaat dat Marquez ongeslagen de titel gaat pakken , ja en dan moet wel de aanval ingezet worden hoe dan ook .............want men zegt wel zet die MM onderdruk , nou ik heb het vermoeden hoe meer hij onder druk staat des te beter hij presteert.
Kelere aap hahaha ,....maar gun het hem wel ondanks ik nou niet bepaald een fan van hem ben wel qua stijl etc want daar likt toch een ieder zijn vinger bij af , sommige althans de meeste races heb ik hem zelden of niet op ook maar één fout kunnen betrappen , sterker nog ...hij heeft gewoon iets in hem wat er voor zorgt dat anderen die ene fout maakt en hij die dan radicaal en genadeloos afstraft en het hele gebeuren naar ZIJN hand zet.
Bijzonder knap voor een menneke op die leeftijd , ik zie in Mickey van der Mark ook van die trekjes ....rustigheid zelve totdat het vizier naar beneden gaat en dan staat alles op kiL !!!!!!!!!!!
Nou..koud hè..? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan