Cal Crutchlow #35

Hoop dat Cal het goed gaat doen.ik denk wel dat de Tech3 Yamaha op het moment dat Cal vaak op of vlakbij podium plekken reed, echt een goede fiets was. Zo dicht bij fabrieks Yamaha zijn ze daarnaa niet meer geweest.
 
Of aan Jack Miller (_O- _O- _O- ).

Leon Camier laat dit weekend zien hoe het is om ineens in het diepe gegooid te worden... Gaat vooralsnog prima. :+ Ik denk dat de angst die veel mensen hebben, nog steeds gebouwd is op hoe verschrikkelijk de machines rond 2008 - 2011 waren, toen mannen als Lorenzo en Simoncelli steeds hard op hun plaat gingen. Sinds de Bridgestones een stuk veiliger zijn geworden en de 800cc fietsen de deur uit zijn gegaan, lijken de coureurs mij minder in gevaar gebracht dan toen. Maar goed, Jack gaat niet naar de MotoGP volgend jaar, zegt mijn glazen bol, dus zinloze discussie over of het wel of niet slim zou zijn om Moto2 over te slaan. :]

Crutchlow... Tja, wat ik eerder al zei, ik vind het geen stijl dat hij zo ongeveer al zijn eigen woorden onderuit haalt met zijn prestaties en acties. LCR zal blij zijn met de centen van die Engelse investeringsmaatschappij, en Cal zal misschien wel weer lekkerder rondrijden volgend jaar op weer een voor hem onbekende motor. Maar hij heeft dit jaar wel veel verbruid. Ben ook wel benieuwd of Honda zo blij is met het inruilen van Bradl voor Crutchlow.

Vond 'm in de persconferentie trouwens ook ouderwets asociaal, toen hij eigenwijs "Nee" antwoordde op de vraag of-ie de overstap kon toelichten. Vond hij een zaak tussen hem en Ducati. Casey zei dat soort dingen tenminste nog uit principe, maar de pretoogjes bij Cal duidden mij op burgerlijke ongehoorzaamheid op een naar mijn mening ongepast moment.

En zo komt zijn World Superbike titel ieder weekend weer een stapje dichterbij. :+
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het juist HRC die af wil van Bradl. De Engelse sponsor wil Crutchlow en met de centen kan LCR een tweede open machine inzetten die Jack Miller kan bemannen. En daar is HRC weer blij mee want die zien blijkbaar meer in Miller dan in Bradl.
 
Volledig mee eens. (Op het puntje na dat het belachelijk is dat die Duc's kwijtraken waar ze zijn op het circuit, dat heb ik Lorenzo vorig jaar of eerder ook een keer zien doen :+ ) Vond Cal ook altijd een toffe gozer maar de laatste anderhalf jaar is het net Stacey geworden. Alleen maar zeiken, zeiken en nog eens zeiken.
Heeft kennelijk nooit geleerd dat het soms(lees:vaak) beter is je mond te houden en door te zetten.

Casey kon zijn woorden backen met super prestaties.
En hij had vaak gelijk. .. maar goed dat is een andere discussie.
Crutchlow moet minder praten en meer de ballen uit zijn broek gaan rijden.
 
Crutchlow moet minder praten en meer de ballen uit zijn broek gaan rijden.
Tja,dat is nou het probleem want dan gaat tie er bij liggen.
Bij Yamaha wilde hij een echte fabrieksfiets die hij niet kreeg nu heeft hij er ééntje en is het nog niet goed :+
 
Ik zie in van der Mark ook meer potentie :Y Cal is ook alleen maar kampioen in wss.
Michael is nog jong en kan zijn leercurve naar verwachting nog wel meer oprekken. *O*
Maar ik vond Cal op de WSS machine wel als een beest rijden, driften uit lange bochten.. :}
 
Michael is nog jong en kan zijn leercurve naar verwachting nog wel meer oprekken. *O*
Maar ik vond Cal op de WSS machine wel als een beest rijden, driften uit lange bochten.. :}

:Y Genoten van Cal in de WSS, evenals van Ben Spies in die zelfde tijd op de WSBK Yammie :}
 
grapje zeker. _O- :')

Nee hoor ik vind het echt. Die lijkt steeds beter te worden.
Cal heeft al van alles gezegd en straks na ook met de honda gereden te hebben zal hij mischien eens doorkrijgen dat hij gewoon niet bij de toppers hoort.sterker nog hij krijgt met elk merk klop van dovi
 
Volgens mij is het juist HRC die af wil van Bradl. De Engelse sponsor wil Crutchlow en met de centen kan LCR een tweede open machine inzetten die Jack Miller kan bemannen. En daar is HRC weer blij mee want die zien blijkbaar meer in Miller dan in Bradl.
Dat Bradl ingeruild wordt, ja daar stuurde Honda al een tijdje op aan volgens de media. Maar ik bedoel specifiek het inwisselen met Crutchlow. Of ze met hém zo blij zijn als ze een trouwe rustige snelle Bradl hadden. Vermoed dat ze liever iemand anders gezien zouden hebben.

Desondanks.... Als Cal volgend jaar met de LCR inderdaad weer gewoon superhard rondgaat en mooie dingen laat zien, zijn alle zeikfluiten ook weer stil. :+
 
Cal heeft zijn hart op z'n tong ,....en dan wordt je vaak gezien als een zeikerd ( let op daar heb jij het niet over) en een klagerd met een grote bek ,...ik persoonlijk mag dat graag , en Cal gaat het maken in 2015 :Y :Y *O* *O* *O* *O*
Ik mag dat ook graag, maar alleen als al het gepraat wel ondersteund wordt door prestaties. Iets waar nu al een tijd geen enkele sprake van is.

Overigens goed opgemerkt dat ik hem inderdaad geen zeikerd vind :Y Ik vind alleen dat het hem zou sieren om zijn ongezouten mening voor zich te houden op momenten dat hij zelf ook niks presteert. Zou hij elk weekend voor Dovi of op zijn minst de Pramac rijders zitten dan mag ie roepen wat ie wil. Maar als je consequent laatste bent....
 
Ik denk dat het een slimme keuze is van cal. De kans is heel groot dat zijn contact niet werd verlengd voor 2016. Mocht dit gebeurd zijn dan zou het voor hem heel lastig zijn om in 2015 een zitje te zoeken voor 2016 aangezien er veel aanstormend talent komt vanuit de moto 2.
Met deze tactische keuze heeft hij weer een seizoen op een goede motor om zich weer te laten zien.

Wanneer ducati de clausule, dat hij een jaar kan bijtekenen, niet in zijn contract had opgenomen dan hadden ze hem er allang uitgetrapt.
:^
 
Casey kon zijn woorden backen met super prestaties.
En hij had vaak gelijk. .. maar goed dat is een andere discussie.
Crutchlow moet minder praten en meer de ballen uit zijn broek gaan rijden.
Al mag ik Casey absoluut niet, je hebt gelijk dat zijn woorden wel gebacked werden :Y
 
Toch wel mooi al die meningen vanaf het benkske over de verschillende rijders. Eens met een aantal opmerkingen. Maar bij sommige opmerkingen denk ik dan maar weer: Voorlopig rijdt geen van ons sneller dan de langzaamste in de MotoGP. Binnen 3 rondjes max worden we gelapt :Y
 
Toch wel mooi al die meningen vanaf het benkske over de verschillende rijders. Eens met een aantal opmerkingen. Maar bij sommige opmerkingen denk ik dan maar weer: Voorlopig rijdt geen van ons sneller dan de langzaamste in de MotoGP. Binnen 3 rondjes max worden we gelapt :Y
Met dertig seconden langzamer per ronde duur het iets langer. :+

Ik denk dat we geen van alleen sneller rijden dan de langzaamste in het EK WSS.. of ONK.
Maar Louis van Gaal rent ook niet sneller dan Arjan Robben. ;)
 
Toch wel mooi al die meningen vanaf het benkske over de verschillende rijders. Eens met een aantal opmerkingen. Maar bij sommige opmerkingen denk ik dan maar weer: Voorlopig rijdt geen van ons sneller dan de langzaamste in de MotoGP. Binnen 3 rondjes max worden we gelapt :Y

Ik zette ze in MotoGP 13 anders regelmatig op een ronde hoor... Doe niet eens meer de moeite te kwalificeren, gewoon achteraan starten en een Marquesje doen, zelfs met de Ducati! :+
 
Ach Rossi zijn bevindingen hebben ze na 2 jaar ellende ook nooit opgevolgd. Dus boeiuh.
Dat Cal volgend seizoen maar weer mag genieten :Y

Dat is alweer twee jaar geleden en vier jaar geleden werd er niet genoeg naar Casey geluisterd..... Met Dall'Igna aan het roer is het nu misschien wel anders.

Ik vond het gewoon wel een bevestiging van mijn vermoeden dat Cal, na zijn aangekondigde vertrek bij Ducati aan het van het seizoen, niet meer de nieuwste ontwikkelingen krijgt. En dat is meteen dit weekend zichtbaar.
 
Dat is alweer twee jaar geleden en vier jaar geleden werd er niet genoeg naar Casey geluisterd..... Met Dall'Igna aan het roer is het nu misschien wel anders.

Ik vond het gewoon wel een bevestiging van mijn vermoeden dat Cal, na zijn aangekondigde vertrek bij Ducati aan het van het seizoen, niet meer de nieuwste ontwikkelingen krijgt. En dat is meteen dit weekend zichtbaar.
Denk dat dat ook niet meer dan normaal is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan