Kleurt beter bij het gras, waar die machine ongetwijfeld weer zal eindigen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kleurt beter bij het gras, waar die machine ongetwijfeld weer zal eindigen
Zit er aan te denken.
Om masr is een set zij wieltjes die kant op te sturen
Ja! Jammer dat hij zo naar de achtergrond verdwijnt. Op de tech3 deed hij het uitstekend. Op de Ducati en de Honda komt hij wat minder naar voren.... Volgend jaar teammaatje van Rossi
Achteraf gezien had hij Ducati wat langer de tijd moeten geven. Nu zit hij in een positie dat hij niet makkelijk meer kan wisselen van werkgever. Maar ja, achteraf is alles makkelijk.
Mooie combi.....[afbeelding]
Denk dat Cal het nog niet zo slecht doet, wanneer je hem vergelijkt met Tito en Jack, die volgens mij op hetzelfde materiaal rijden....
Alleen baalt Cal dat de "klanten Honda" niet snel goed genoeg is om voor de bovenste 5 plaatsen te strijden
Cal wil voor of tegen het podium rijden , gaat hem niet lukken op die manier.Denk dat Cal het nog niet zo slecht doet, wanneer je hem vergelijkt met Tito en Jack, die volgens mij op hetzelfde materiaal rijden....
Alleen baalt Cal dat de "klanten Honda" niet snel goed genoeg is om voor de bovenste 5 plaatsen te strijden
Cal wil voor of tegen het podium rijden , gaat hem niet lukken op die manier.
Je moet wel eerst die trap op natuurlijk. Het verschil tussen klanten fietsen en de fabrieks fietsen van zowel Yamaha als Honda wordt de laatste jaren weer steeds groter lijkt het, erg jammer. Zo'n 5 jaar geleden toen Cal en Dovi samen bij Tech3 reden, konden ze vooral aan het begin van de race aardig in de buurt van de Aliens blijven. Tijdens dat seizoen werd dat al minder helaas. Ook Bradl heeft mooie dingen laten zien toen op Honda rond die periode.Tegen het podium rijden zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.
En voor die tijd klopte Dovi op de deur van de fabrieksteams.Ook Bradl heeft mooie dingen laten zien toen op Honda rond die periode.
Heeft iemand wel eens bijgehouden hoe vaak hij gevallen is? Dat is voor een team toch niet meer motiverend. Hij kan best snel ronddraaien maar met zo veel crashes is hij toch voor niemand meer interessant?
Ben bang dat dit toch wel het laatste jaar is in de motoGp.Ik ben al jaren groot fan van Cal , z'n valpartijen hou ik niet bij (zijn er teveel) maar ik ga er steeds meer aan denken dat hij er beter aan doet om een team zien te krijgen in het WSBK ....maar daar ligt niet het geld wat hij wil hebben want dat is zeker ....daar is hij gek op ...heeft niet voor niks de dikste camper van het hele spul...Cal pronkt graag .
Maar WSBK kan hij gerust mee voor podium etc. , dus ik denk persoonlijk dat sportief gezien beter is voor hem.
Ben bang dat dit toch wel het laatste jaar is in de motoGp.
Tenminste ik dacht dat zijn contract af loopt dit jaar
Laten we het hopen.Zolang de Moto3 en Moto2-jongens Cal niet het snot voor de ogen rijden op de Honda, heeft hij best kans om te kunnen blijven. Volgens mij zijn ze bij LCR wel tevreden met hem, en anders wel met de sponsors die hij aantrekt.