Cal Crutchlow #35

Bij het klaverbladracen bij Delft werd wel hard gereden, en daar had je een local (loco?) die daar harder door de bochten ging dan alle anderen inclusief Ogri, terwijl hij niet eens naast zijn motor hing.
Nou hebben we altijd volgehouden dat er niet geraced werd..

:+

Met wat voor motor reed die local/loco?

Of het nou een gok was of een doordachte keuze, het was voor Cal en de motorsportfans een mooie overwinning! *D
 
Nou hebben we altijd volgehouden dat er niet geraced werd..

:+

Met wat voor motor reed die local/loco?

Of het nou een gok was of een doordachte keuze, het was voor Cal en de motorsportfans een mooie overwinning! *D

Die reed toen (rond 2000) op een oud type Yamaha 600, een FZ, met nog van de smalle bandjes. Een forse jongeman met een slecht figuur, gewoon in spijkerbroek en bomberjasje en gewoon rechtop zittend, een no-nonsense type. Ik heb hem helaas nooit gesproken, maar hij had met afstand de hoogste bochtensnelheid. Ik had zelf het aanslagrubber van de middenbok van de GS500 zover ingekort dat ik op de grens van de grip van de Dunlop Sportmax radials kon rijden en kreeg daarmee complimentjes van de jongens op "echte" motoren als Fireblade en Kawa 900, maar die gast was een hele klasse beter dan de rest van ons.
 
Echt top gereden,deze keer gewoon winnen op slicks niks regen....als mm was blijven zitten was Cal ook 1ste geworden
 
Laatst bewerkt:
Fantastische foutloze race van Crutchlow. Waar haalt hij de snelheid vandaan? Vandaag gewoon een van de aliens! :Y :}
 
Ik heb altijd kritiek op Cal Crutchlow, maar afgelopen zondag is hij boven alle kritiek verheven! Hij blijkt toch ook wel een echte doorzetter te zijn op de moeilijke Honda! Goed gedaan!
 
Ik heb altijd kritiek op Cal Crutchlow, maar afgelopen zondag is hij boven alle kritiek verheven! Hij blijkt toch ook wel een echte doorzetter te zijn op de moeilijke Honda! Goed gedaan!


:^

Als je kritiek hebt dan mag je ook wel eens melden dat je er naast zit :}

Cal, goed gedaan. Ik had niet verwacht dat hij dat tempo kon volhouden.

Hebben ze stiekem het LCR kuipwerk op de Honda van Dani geplakt? :+
 
Laatst bewerkt:
:^

Als je kritiek hebt dan mag je ook wel eens melden dat je er naast zit :}

Cal, goed gedaan. Ik had niet verwacht dat hij dat tempo kon volhouden.

Hebben ze stiekem het LCR kuipwerk op de Honda van Dani geplakt? :+
Jammer dat MM er vanaf viel, ik had graag een gevecht gezien. Wij allemaal. ;)

Cal liep in ieder geval zwaar in op Marc. :]
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze stiekem het LCR kuipwerk op de Honda van Dani geplakt? :+
Had niet uitgemaakt, praktisch dezelfde fiets. ;-)

Misschien dat Cal wat meer personeel om zich heen gehad heeft, maar het zijn minieme verschillen. Deze winst is echt op eigen talent tot stand gekomen! (Met hulp van Marquez z'n crash en de miserable kwalificatie van andere coureurs, natuurlijk.)
 
Had niet uitgemaakt, praktisch dezelfde fiets. ;-)

Misschien dat Cal wat meer personeel om zich heen gehad heeft, maar het zijn minieme verschillen. Deze winst is echt op eigen talent tot stand gekomen! (Met hulp van Marquez z'n crash en de miserable kwalificatie van andere coureurs, natuurlijk.)
buiten MM had niemand het tempo van Cal kunnen volgen dus :} :t
 
Hij liep in op Marquez....die kreeg het door vanuit pit en ging sneller rond als wat hij al deed en nog was Cal sneller....oorzaak een crash .

Of dat de oorzaak van de crash is weet je niet, maar het is wel een feit dat Marquez op het moment van de crash reageerde op Cal zijn snellere rondetijden door zelf ook harder te gaan rijden. Rondetijden van Marquez gaven dat aan. :Y
 
Laatst bewerkt:
MM had niet moeten versnellen achteraf,gewoon lekker met een man of 3 bij elkaar. Wat had ie te verliezen...
 
Was goed bezig. Leuk om te zien hoe Cal even een lesje regen rijden gaf aan Marc. Hij (Marc) had misschien iets minder moeten kopiëren achteraf bekeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan