Cal Crutchlow #35

Erg spannend, helemaal top dat Crutchlow 'm kon pakken! Wel ben ik een beetje verbaasd dat het überhaupt zo'n spannende strijd heeft moeten worden, die indruk had Dovizioso toch nog niet gegeven. Dit kon wel eens een hele leuke strijd worden gedurende heel het seizoen!
 
Cal Crutchlow: ''It's quite embarrassing what happened at the start, it's my own fault''.
Azi Farni: ''What happened at the start, why did it go wrong?''
Cal Crutchlow: ''I couldn't touch the floor with my midget legs''.

_O- _O- _O-
 
Cal heeft he erg goed gedaan vind ik, en dat gun ik m wel, toffe gozer.
Maar toch heb ik Ben Spies wel hoger zitten.
Helaas heeft hij het er een stuk minder afgebracht..

Hij is een goede rijder, maar ik zie hem nog geen wereldkampioen worden,
Maar dat kan nog komen :)
 
als lorenzo kampioen word dit jaar zal dat wel geen problemen opleveren.
ik denk namelijk dat lorenzo wel klaar is voor een man tot man gevecht vandaag, of stoner daar op zit te wachten.....dat denk ik niet.

Het ligt ook aan JL , Yamaha gaat binnenkort rond de tafel met hem want ze moeten snel handelen want wie wil hem niet .
En trouwen hij wil alleen verder met de Zeel en die zegt op zijn beurt ik ben géén JB want ik ben in die bij Yamaha en dat blijft zo.
 
Het ligt ook aan JL , Yamaha gaat binnenkort rond de tafel met hem want ze moeten snel handelen want wie wil hem niet .
En trouwen hij wil alleen verder met de Zeel en die zegt op zijn beurt ik ben géén JB want ik ben in die bij Yamaha en dat blijft zo.

ehhh Gerrit je laatste zin ben een woorden vergeten
 
Ik vind dat zwart heelemaal te gek.

full
 
Crurch on Twitter , echt een racebeest .

Cal Crutchlow ‏@calcrutchlow
Can't wait to get to Jerez for this weekend …! Seems a long break in between Qatar and Spain. Want to get riding again!!!!!!!!
 
Crutch op twitter , hij heeft een muis in z'n camper .......humor dat mannetje.

Ok so no we haven't found mouse yet ! I am more pissed off that he has paid no expenses for his trip , food , and motogp paddock pass …!!!
_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan