Cal Crutchlow #35

Mooie rijstijl. Ik ben blij dat de 1000cc hem goed bevalt.

Crutchlow-Jerez121.jpg
 
Hij heeft er een fan bij :Y

Was Sheene niet de laatste Engelsman die een 500cc wist te winnen, Zweden 1981 :?
 
Vond 'm zelf ook nogal geslaagd ;)

Dus je wil Cal vergelijken met Simoncelli, en waar baseer je dat op dan? Ik wou dat er eens wat meer coureurs waren als Cal, iemand die tijdens een race wel eens een poging doet om iemand in te halen.
 
Hij is echt super die Crutch..... _O-

full



cal crutchlows mouse
@calcrutchlowsmo
I live in cal's motorhome its nice and cosy Fame hasn't changed me i'm just a mouse

Tweet van CC his mouse. _O-

Breakfast .......squeak!!!!!!!!!!!!!

full



Volgens mij spoor je ook niet als je een volger ben zoals ik , maar wel lachen .
 
Dus je wil Cal vergelijken met Simoncelli, en waar baseer je dat op dan? Ik wou dat er eens wat meer coureurs waren als Cal, iemand die tijdens een race wel eens een poging doet om iemand in te halen.

Beuken in het begin van de race alsof het over 1 ronde gaat,hij caramboleert als good old Simoncelli de eerste ronde(n)door het veld.
Hij blijft dan wel weer zitten :)
 
Die gekke muis houdt de gemoederen wel bezig. Ben benieuwd of tie meegaat naar estoril, misschien dat Cal hem beter met een diervriendelijke val kan vangen, want die stellage met die waterpas en de emmer water is leuk en aardig, maar zo'n diertje doet ook alleen maar wat zijn instinct hem ingeeft. Kan CC em in een kooitje doen, is het zijn lucky charm
 
Mogen we hem nu officeel een Alien noemen? hij begint zich steeds meer te mengen met de vaste Top 3, hopelijk kan hij dit vasthouden :Y
 
Mogen we hem nu officeel een Alien noemen? hij begint zich steeds meer te mengen met de vaste Top 3, hopelijk kan hij dit vasthouden :Y

Hij heeft nog geen podium op z'n naam staan... maar dit is een kwestie van tijd :Y Hij rijdt de sterren van de hemel!!

Ik mag hem graag, na Dani m'n 2de favoriet *O* Maar zolang hij nog geen races wint mag hij nog geen alien worden genoemd in mijn optiek. Persoonlijk hecht ik niet zo veel waarde aan de term "alien"... hij is gewoon steengoed!!

url
 
Mogen we hem nu officeel een Alien noemen? hij begint zich steeds meer te mengen met de vaste Top 3, hopelijk kan hij dit vasthouden :Y
Mengen maar vierde worden.. :?
Moet je toch eerst even een flink aantal overwinningen souverein eindigen. ;)

Ik ben verder wel enthousiast. ;) *O*
 
Laatst bewerkt:
Mogen we hem nu officeel een Alien noemen? hij begint zich steeds meer te mengen met de vaste Top 3, hopelijk kan hij dit vasthouden :Y
Dit noem ik een alien.. :} -->
Voor Lorenzo is het de eerste keer sinds zijn debuut in de koningsklasse dat hij niet vanaf de eerste startrij mag vertrekken.
Maar als Crutchlow morgen partij kan geven in de top drie dan neem ik mijn petje af. :}
Hij heeft wel een grote vriend bij het fabrieksteam. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan