California holiday teaser pics..

'Flyin' Dutchman

MF veteraan
9 sep 2004
1.126
0
Hey hallo,

Jaja... Weer terug in 't land.. En 't regent weer 's he... maar, goed weer om 's avonds in de garage te gaan knutselen!

Ben de meeste foto's nog aan 't downloaden vanaf m'n harddrive, maar hier alvast een teaser...

Waarschijnlijk ga 'k gewoon een post maken die 'k op die paar messageboards knal waar ik op zit.. Dan is iedereen blij en ben ik in één keer klaar!! :)

En ben erg jetlagged by the way.. Dus ik ga zometeen wat bijslapen.. :Z :Z :Z :Z :Z :Z


Oh ja... Dman, helaas joh.. Ja, ik baal er ook van. Wij zaterdag naar Zero en Denvers, in Vegas.. Allebei gesloten.. Dus geen Goodson cover voor je. Volgende keer beter hoop 'k!!

Brian Setzer's Pre unit in onderhoud bij de Garage Company in Marina Del Ray..

setzer_garage_co.jpg


De werkplaats van Garage Co...

garage_co_shop.jpg


Need a vintage helmet... Oh sorry, there not for sale..!

garage_co_helmets.jpg


Jimmy Shine's nieuwe creatie...

shine.jpg


Op bezoek bij de beroemde oude dry lakes & flat track racer Mike parti...

"FD", Mike, Wes van Four Aces Cycle..

mike_parti.jpg


Private museum in the backyard...

parti_2.jpg


parti_3.jpg


Leuke Indians en Triumphs op de El Mirage dry lake meet...

trump_el_mirage.jpg


indian_el_mirage.jpg


Op de Bonneville Salt Flats, op de film set van "Worlds Fastest Indian".. Een film over de beroemde racer Burt Monroe uit Nieuw Zeeland, die reed op een Indian uit 1920... Anthony Hopkins in de hoofdrol..

bonneville_set.jpg


De vintage bike show in Del Mar was erg gaaf...

Goose met z'n super Pre Unit...

goose.jpg


en Lucky met z'n Trump... beide leden van de No Gooders MC..

lucky.jpg


Coole landspeed racer van de Gear Grinders...

landspeed.jpg


Sporty bobber...

sporty_del_mar.jpg


En als laatste... Steg the Axeman, "FD" en m'n maatje Robert, met Steg's Pan. Steg is 13 jaar lang de rechterhand geweest van Indian Larry.. Deze gast vertelde echt de meest fantastische verhalen.. Echt te gek!!

steg_the_axeman.jpg
 
maarruh, ik neem toch wel aan dat zometeen de rest van de pic's "ergens" verschijnt, anders moet ik namelijk ook nog serieus aan het werk vandaag en daar heb ik geen zin in, kom op met die handel Tilly.....
 
Overigens doet het me goed om te zien dat Brian Setzer blijkbaar gewoon rond knalt op dat ding, gezien de tax sticker op zijn licenseplate......

Tenminste iemand die het begrijpt, raggen met die hap en niet alleen maar verzamelen......go Brian :)
(en hou a.u.b. op met die vreselijke bigband muziek en ga weer rockabilly spelen..please.........)
 
MAURICE , FOTO'S !!!!!!!!!!!!!!!!!!

er beginnen al klanten te bellen maar dat moet ik niet hebben, ik wil foto's kijken..........
 
Ja maar..........................die kenden we toch al ?
ik niet en ik zit hem nou door te ploegen en ik kom ineens een heleboel bikes tegen die ik wel al eens eerder had gezien..........

als ik dit soort sites lees (vooral "about us") dan vraag ik me altijd weer af wat ik toch verkeerd doe, dat ik mijn tijd moet verdoen met pc's van een grote verzekeraar.. ;(
 
ik niet en ik zit hem nou door te ploegen en ik kom ineens een heleboel bikes tegen die ik wel al eens eerder had gezien..........

als ik dit soort sites lees (vooral "about us") dan vraag ik me altijd weer af wat ik toch verkeerd doe, dat ik mijn tijd moet verdoen met pc's van een grote verzekeraar.. ;(

Dit wordt te gek. Ik ga hem NU een SMS-je sturen dat er foto's moeten komen omdat dit topic aan het escaleren is.
Tot die tijd roep ik op tot kalmte en verdraagzaamhied.
 
Terug
Bovenaan Onderaan