Cam bevestigen helm

HaGi

Rookie
26 mei 2019
6
3
Hi guys,

Zijn er hier mensen die een cam aan hun helm hebben bevestigd? En hoe hebben jullie dat gedaan?

Groet,
Haci
 
meeste rijden met gopro's rond en daar heb je je plakkers voor in alle soorten, maten, uitvoeringen en bevestigingen.
En die zitten echt vast :Y
 
gaten geboord en m8 keilbouten gebruikt.

dat heeft als voordeel dat je geen oordoppies en geen kinband meer nodug hebt



o enne lijm is voor sommige helmen niet zo best. Ook sticker lijm niet.
Dat klopt, maar dat zit achter de komma...
Als je wat gebeurt heb je meer kans dat je kop van de romp getrokken wordt doordat die gopro ergens achter blijft hangen dan dat de helm in 1000 stukken uiteenvliegt. Bij mij zitten de bevestigingen niet op mijn helm, geeft ook een onrustig beeld.
 
dat heeft als voordeel dat je geen oordoppies en geen kinband meer nodug hebt




Dat klopt, maar dat zit achter de komma...
Als je wat gebeurt heb je meer kans dat je kop van de romp getrokken wordt doordat die gopro ergens achter blijft hangen dan dat de helm in 1000 stukken uiteenvliegt. Bij mij zitten de bevestigingen niet op mijn helm, geeft ook een onrustig beeld.
Hebbie wel mooie beelden ervan voor de nabestaanden :t
 
  • Leuk
Waarderingen: HaGi
Hi guys,

Zijn er hier mensen die een cam aan hun helm hebben bevestigd? En hoe hebben jullie dat gedaan?

Groet,
Haci
Ik heb t met popnagels gedaan.
Voering aan de kant.
Twee gaatjes boren.
Houdertje vastzetten.
Voering terug.

Ik had t aan de zijkant zitten.

En ik kan cam bedienen met phone.
 
Ik heb t met popnagels gedaan.
Voering aan de kant.
Twee gaatjes boren.
Houdertje vastzetten.
Voering terug.

Ik had t aan de zijkant zitten.

En ik kan cam bedienen met phone.


boy-troll-small-ny-form-trolls.jpg

Je kan me wat met je popnagels...
 
Niet met lijm of kit doen, dat tast de kunststof van de helm aan en die kan daardoor minder veilig zijn.
en realiseer dat zo een cam gauw 280gram weegt. Dat kan je niet zo maar aan een helm bevestigen vaak staat de type goedkeuring zo een toename van het gewicht niet toe.
Vooral in Duitsland is de kans op een prent dan aanwezig. Zeker als die aanstaat..
 
Ik had op m'n vorige helm ook zo'n voetje geplakt... maar vond 't toch een beetje belachelijk en zonde van m'n helm om altijd met zo'n voetje rond te rijden terwijl ik maar een paar keer per jaar met camera rijd en de rest van 't jaar zonder. Zo'n chin strap werkt nog eens beter ook omdat je een gezichtspunt hebt dat aardig overeen komt met wat je zelf ziet als je rijd, en die trek je er na de rit zonder moeite weer vanaf. :)
 
Uhhmm... Die Gopro komt in de verpakking met een voetje dat alleen is om 'm in de verpakking op zijn plex te houden... Laat ik dat nou NIET weggegooid hebben en dus meestal gebuik om die camera ergens op de lak te plakken met ducktape... Maar da's denk niks voor op de helm
 
Terug
Bovenaan Onderaan