Camco Security motor/scooteralarm: motor uitzetten

Uddel

Rookie
21 sep 2004
8
0
Uddel
Hej mensen,

Ik heb sinds gisteren het motor/scooteralarm van Camco op m'n scooter zitten. Hij werkt heel mooi, ik kan zelfs van afstand starten, allemaal heel leuk, maar één probleem: Ik kan de motor niet uitzetten. Niet als ik met het contact gestart heb en ook niet als ik met de afstandsbediening gestart heb.. |(

inbouwschemamotoralarm53ce38.jpg


Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd aangesloten of snap ik gewoon de afstandsbediening niet.. :P Volgens mij heb ik niets verkeerd aangesloten, maar misschien dat jullie me kunnen helpen wat er verkeerd zou kunnen zitten of hoe die afstandsbediening werkt? :P

Groeten, Jaap
 
motor/scooteralarm

maar wij zijn een stuk minder bekend met de draadboom van jou scooter, dus kunnen moeilijk zeggen van is dat en dat draadje goed aangesloten.

Maar als ie niet uit gaat, probeer 'm is met de hand te starten zonder je sleutel om te draaien, dan heb je waarschijnlijk je startonderbreker ergens gemist/doorgeknipt/niet aangesloten

(heb btw hetzelfde alarm besteld, in ieder geval ook van camco, maar moet 'm nog binnenkrijgen. Wat heb jij er voor betaald?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan