Camera op de motor

Ik sta op het punt om die K2 te kopen nu, maar moet je de bevestigingen zelf nog kopen? Ik zie wel die plastic clippies en zo te koop staan, maar die mooie weer niet.

4a7279_6a98ca8e3b3547a5970041e5549976c8~mv2.webp


Ik zie geen microfoon staan bij de specs, zit er intern eentje? Gevonden.. Intern. Kan er ook een externe aan? Meer als in had de K1 dat ook? De K1 info is weg namelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik sta op het punt om die K2 te kopen nu, maar moet je de bevestigingen zelf nog kopen? Ik zie wel die plastic clippies en zo te koop staan, maar die mooie weer niet.

[afbeelding]

Ik zie geen microfoon staan bij de specs, zit er intern eentje? Gevonden.. Intern. Kan er ook een externe aan? Meer als in had de K1 dat ook? De K1 info is weg namelijk.

De aluminium mounts zitten er bij.
K2 Dual Camera | OCD Tronic

Package Inclusions:
1 x DVR
2 x Lens with video cables (1.5 & 3.0 metre) (0.06 & 0.12 inch)
1 x Bracket pack for 2 cameras (CNC Aluminum Mounts)
1 x Bracket pack for DVR>
1 x SD card reader
1 x User Manual

Hier staat nog wat meer info.
In Stock! INNOVV K2 DUAL Channel 1080P/1080P Motorcycle Cameras, WiFi, GPS, SONY Exmor Sensors, Waterproof, CNC Aluminium Camera Mount and DVR Housing

De K1 heeft ook een interne microfoon en geen externe aansluiting, zou er graag een externe op aansluiten want het geluid is waardeloos.
 
Laatst bewerkt:
Wat Richard zegt.

Deze mail kreeg ik terug alleen staat er niets bij over de microfoon.

Nice to get your message and we are glad to help.
Yes, the mounting brackets will come with lenses. The lens clip has been improved in metal which like your next email's link, you no need to buy it extra, it will be sent together with the parcel. Please see below K2 package inclusion:
  • 1 x DVR
  • 2 x Lens with video cable
  • 1 x DC 12V to 5V converter
  • 1 x GPS module
  • 2 x Bracket pack for lens
  • 1 x Bracket pack for DVR
  • 1 x Micro SD card reader
  • 1 x User Manual
(The Micro SD card is not included, but we will send free a 64 GB SD card as a pre-order discount this time)
No worries, the installation is very simply and easy to do.
And we are always here for help.

In de link van Richard las ik dat er nog diverse montagedingetjes bijzaten. Ik zag in ieder geval een simpel beugeltje en wat bevestigingsboutjes.

Ik denk maar dat ik zo op de knop ga drukken.
 
Laatst bewerkt:
Kreeg net dit mailtje binnen.

Hello only th C5 has an external mic option. K2 mic is built in and should record very clear audio. I would order your K2 from HINIKO Dashcams who supports the EU/EEA
I’m not aware of the lens protection you were for two since we never sold the K1. Factory that produces that version went out of business though. Factory that produces the K2 is much higher quality.

Dit mailtje komt van Dashcams, Motorcycle Cams, Action Cams & Accessories | OCD Tronic
 
Laatst bewerkt:
Super.

Ik heb net nog een mailtje verstuurd over de mic. :-) Maar het antwoord is al gegeven.

Over de K1 werd er ook gezegd dat de audio goed was maar die is om te huilen |(

Ik heb net nog gevraagd of er een voorbeeld filmpje is ... ff wachten op antwoord.
Het filmpje wat op de site van Innovv staat is niet van de K2 maar van de K1
 
HINIKO zit lekker dichtbij (Ierland.) Maar ze hebben hem nog niet als preorder staan zie ik.

Iets duurder gemiddeld dan uit China, maar garantie zal waarschijnlijk makkelijker zijn.

Ik heb een keer een tablet teruggestuurd naar China |>30 Euro en die kwam de Duane niet door omdat ze ondanks de RMA bijna net zoveel importkosten rekenden als dat dat ding waard was. |(
 
HINIKO zit lekker dichtbij (Ierland.) Maar ze hebben hem nog niet als preorder staan zie ik.

Iets duurder gemiddeld dan uit China, maar garantie zal waarschijnlijk makkelijker zijn.

Ik heb een keer een tablet teruggestuurd naar China |>30 Euro en die kwam de Duane niet door omdat ze ondanks de RMA bijna net zoveel importkosten rekenden als dat dat ding waard was. |(

Ze hebben het pas op voorraad na de officiële release .

Ja het is makkelijker terug te sturen mocht het nodig zijn.

Heb ook nog gevraagd wat de verzendkosten zijn.

EDIT:

Ze antwoorden snel *D
I believe sample video will be published by developer (Innovv) when product gets to the final stage before production.
All my products (incl. upcoming K2) shipping cost are included in the price (free shipping).
Maar de prijs is nog niet bekend .
 
Laatst bewerkt:
Hierbij de beloofde filmpjes van de VSYS M6L. Het is meteen een filmpje van een bijna aanrijding geworden, anders wordt het zo saai...

Tip: zet je geluid zacht/uit!
Vergeet de kwaliteit niet op 1080p / 720p te zetten.

Voor:
https://www.youtube.com/watch?v=amug_1M22kw

Achter:
https://www.youtube.com/watch?v=PC8a9iGGJFs

En ja ik had voorrang maar ik begrijp ook wel dat ik iets te rap over de kruising ging. Ik keek de bestuurder van de BMW trouwens wel aan dus ik nam aan dat hij mij gezien had. Leermomentje.

Wel een broekpoep momentje toen ik de ABS van die auto hoorde tikken.
Hehe, eindelijk door de douane losgelaten. Gisteren gemonteerd. Boel kabels en dingetjes zeg, maar gelukkig alles netjes weg kunnen werken.
Nog even uitvogelen wat je nu precies kan met de wired remote control. Zet je dan de voor/achter camera aan?
Wel fijn om te zien of de camera aan staat.

En ik heb de GPS unit op de kop gehangen. Kon niets anders verzinnen. Eens kijken of dat werkt...
Ben benieuwd.
 
Ik zoek een externe microfoon met 2,5mm jack aansluiting. Maar zou ook maar een levertijd van 3 dagen mogen hebben vertrek aanstaande vrijdag naar luxemburg. Ps mag ook 3,5mm zijn heb hier nog ergens verloop stukje liggen. Mvg
 
Laatst bewerkt:
Hoe doen jullie het met beelden bewaren als je wat langer weg bent? Ik wil graag mijn reis naar Noorwegen vastleggen en ik zoek nog inspiratie. Het idee is nu om een paar USB-sticks mee te nemen en de sd-kaartjes via de telefoon daarop te dumpen en als er wifi in de buurt is alles in de cloud te gooien.
 
Ik weet niet of mijn camera dat slikt. Ik heb nu 2x32 en dat is in principe genoeg voor een dag.
 
Hoe doen jullie het met beelden bewaren als je wat langer weg bent? Ik wil graag mijn reis naar Noorwegen vastleggen en ik zoek nog inspiratie. Het idee is nu om een paar USB-sticks mee te nemen en de sd-kaartjes via de telefoon daarop te dumpen en als er wifi in de buurt is alles in de cloud te gooien.
Heb je al geprobeerd of je telefoon een usb stick ziet want dat is niet altijd zo.
Als de usb stick al gezien word,32G overzetten op een usb stick via je telefoon gaat wel ff duren ben ik bang voor en denk dat je telefoon heel erg warm word.
Ik zou het eerst thuis allemaal proberen of het wel werkt wat je wil.
Wifi in het buitenland wil niet altijd zo goed zijn als hier in Nederland dus uploaden kan wel is niet gaan werken of heelllll lang duren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan