Camera op de motor

Go Pro HD Hero 3 Black edition,

Stevig, goede kwaliteit, mogelijkheid tot het filmen in 4K (nu nog onnuttig maar voor de toekomst), genoeg accessoires voor te krijgen en heel belangrijk..te bedienen vanaf smartfoon, tablet of computer.
Wel aan de prijs idd, maar zolang het goed en altijd werkt..
 
Go Pro HD Hero 3 Black edition,

Stevig, goede kwaliteit, mogelijkheid tot het filmen in 4K (nu nog onnuttig maar voor de toekomst), genoeg accessoires voor te krijgen en heel belangrijk..te bedienen vanaf smartfoon, tablet of computer.
Wel aan de prijs idd, maar zolang het goed en altijd werkt..

Helaas schijnt dit met de 3 niet helemaal het geval te zijn :X :P
 
Helaas schijnt dit met de 3 niet helemaal het geval te zijn :X :P

Tot nu toe nog geen problemen mee gehad, functioneert altijd en goed.
Heb alleen een x op 4k een filmpje gemaakt, me macbook kon deze niet eens normaal laden..laat staan bewerken dus dat is momenteel nog een aardig onnuttige feature.

Maar vertel eens waarom dat niet het geval zou zijn?
 
Hehe grappig dat je die noemt, ik heb die sony ook nog als mogelijkheid! Enige nadeel is nog steeds wel dat er zo weinig accesoires voor te krijgen zijn! Daarnaast was het lastig bij die camera dat je hem iedere keer uit de case moet halen om hem te bedienen!
Ik heb de mijne sinds een weekje in gebruik en moet zeggen dat het beeld echt kraakhelder is. *D
Maar net als wat je zegt dat er nog weinig accecoires voor zijn dat klopt,echter denk ik wel dat Sony hier wat aan gaat doen.Maar voor op de motor heb je iig genoeg mounts ( suction cup, helm mount, handlebair mount )
Ook was de image stabilizer voor mij een dik pluspunt samen met de 170 graden kijkhoek op 1080p. *O*
 
Tot nu toe nog geen problemen mee gehad, functioneert altijd en goed.
Heb alleen een x op 4k een filmpje gemaakt, me macbook kon deze niet eens normaal laden..laat staan bewerken dus dat is momenteel nog een aardig onnuttige feature.

Maar vertel eens waarom dat niet het geval zou zijn?

Omdat een deel van de gopro3 gebruikers zijn gopro al terug naar de winkel heeft gedaan ter reparatie vanwege vastlopers en andere rare dingen.
 
Omdat een deel van de gopro3 gebruikers zijn gopro al terug naar de winkel heeft gedaan ter reparatie vanwege vastlopers en andere rare dingen.

Okee op die manier...

Naja die van mij al vrij intensief gebruikt (auto,motor,boot,helicopter) en nog geen last van.
 
ik heb de mijne vorige week, nauwelijks gebruikt, terug gebracht naar de winkel. Liep continu vast, allerlei wifi problemen, nam soms maar een paar seconden op etc...

Volgens mij vooral siftware gerelateerd, dus misschien dat ze het met weer een nieuwe firmware versie kunnen oplossen, maar dit was knudde.

Hoop dat ik hem snel terug heb.....
 
In alle vergelijkingsfilmpjes wordt duidelijk dat de Gopro boven alle andere camera's staat wat betreft de scherpte van het beeld... Daarnaast heeft gopro een shitload aan extra's en accesoires, ik snap de hype wel. :P

Kwaliteit vooruit, das waar, alhoewel sommige erg dichtbij zitten en zelfs hun sterkere punten hebben.
En leuk die 4000p, maar met 15 f/s niet echt nuttig.

Maar de extra's zijn beperkt, moet je los bestellen en zijn vaak erg duur.
Daarnaast is de bediening van de Gopro minder gebruiksvriendelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook een drift. Gewoon goede scherpe hd kwaliteit. En makkelijk bevestigen op helm en of motor.
Enige probleemje is dat ik met films terugkijken op de camera zelf wel eens de pech heb gehad dat de camera blijft hangen. Enige oplossing is dan de accu even loshalen.

Meer mensen die hier problemen mee hebben toevallig.

Gelukkig met opnemen nog nooit vastgelopen.


Nee, maar ik heb ook nog maar weinig filmpjes terug gekeken via de drift zelf
 
Ik ben aan het rondkijken voor ene camera op de motor. Nu heb ik een aantal vragen betreft de mounts.

Krijg je, bij een gopro hero 3, er mounts bij? Of moet je deze nog los erbij bestellen?
Zo ja, welke?
 
Laatst bewerkt:
Ja je krijgt er wat mounts bij! Welke precies, geen idee! Op youtube kun je wel van die unboxing videos vinden waarin dat duidelijk word ;) ff zoeken op: 'gopro 3 unboxing' en je zult genoeg vinden ;) geldt trouwens ook voor alle andere actiecamera's :)
 
Ik heb inmiddels het vest besteld bij de GoPro HD, ik heb deze camera al tijden en voor de motor lijkt mij deze opstelling ideaal. Filmen vanaf de helm is nogal veel gedraai en niet supermooi. Daarbij vind ik een uitstekende camera niet mooi.

images
 
Nee, ik zal hier inderdaad dit winterweekend eens naar kijken. Bedankt voor de tip

Hopelijk helpt het je verder *O*

Ik heb inmiddels het vest besteld bij de GoPro HD, ik heb deze camera al tijden en voor de motor lijkt mij deze opstelling ideaal. Filmen vanaf de helm is nogal veel gedraai en niet supermooi. Daarbij vind ik een uitstekende camera niet mooi.

Ziet er inderdaad beter uit dan zo'n grote camera op je hoofd :P Maar aan de andere kant vind ik het wel net makkelijk dat de camera filmt naar waar je kijkt :+
 
Hopelijk helpt het je verder *O*Ziet er inderdaad beter uit dan zo'n grote camera op je hoofd :P Maar aan de andere kant vind ik het wel net makkelijk dat de camera filmt naar waar je kijkt :+

Drift is niet zo heel groot :W

Maar het heeft ze voordelen dat de camera mee draait ja, zo kan je bepaalde objecten volgen of verkeer dat van links/rechts komt in beeld brengen
 
Als je de GoPro goed monteerd op dat vest heb je al een zeer grote kijkhoek, lijkt mij beter dan elke keer een spiegel in beeld als je spiegelt.
 
Gewoon op je stuur monteren. Hoef je voor bediening van je camera amper het stuur los te laten en je ziet beter wat je doet i.pv met je hand op de tast naar je helm of borst te moeten.


2013-03-23%2520Motorshow%2520Aarle%2520Rixtel%2520003.jpg


2013-03-23%2520Motorshow%2520Aarle%2520Rixtel%2520005.jpg


2013-03-23%2520Motorshow%2520Aarle%2520Rixtel%2520011.jpg


2013-03-23%2520Motorshow%2520Aarle%2520Rixtel%2520013.jpg


Bij nagenoeg alle filmpjes die ik gemaakt heb heb ik de camera op het stuur gemonteerd. Moet je natuurlijk de stuurmount wel redelijk trillingsvrij in rubbers bevestigen en een camera hebben die de trillingen goed verwerkt. Ik heb eerst een chinees prul van Chinavision gehad die absoluut niet met de trillingen overweg kon. Ik heb een 1100 V Twin dus die trilt nogal. de Contour kan de trillingen goed hebben:

YouTube
 
Laatst bewerkt:
Gewoon op je stuur monteren. Hoef je voor bediening van je camera amper het stuur los te laten en je ziet beter wat je doet i.pv met je hand op de tast naar je helm of borst te moeten.

Afstandbediening van de camera zit op het stuur, hoef dus ook het stuur niet los te laten om de camera te bedienen :P
 
Afstandbediening ? Is zeker wel handig. Zal wel iets meer kosten dan de ca € 160,00 die ik voor mijn Contour Roam betaald heb ?

Hoe ziet zo'n afstandbediening eruit ?
 
gopro-wifi-remote.jpg


Overigens is een gopro prima te bedienen wanneer die bv op je helm zit, wanneer die op je achterbrug o.i.d. zit wordt het lastiger :P
 
Afstandbediening ? Is zeker wel handig. Zal wel iets meer kosten dan de ca € 160,00 die ik voor mijn Contour Roam betaald heb ?

Hoe ziet zo'n afstandbediening eruit ?

Dit is met 1 van de mogelijke (stuur) mounts die je er gratis bij krijgt;
drift-remote-control.jpg


Drift hd die ik heb kost nu rond de 180,-
De nieuwe drift zal iets duurder zijn, gok rond de 240,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan