Camera op de motor

Beste sd kaart nodig volgens mij als je 240fps gaat filmen. Geeft wel mooie slow motion beelden natuurlijk :D
 
Eigenlijk maken fps niet zoveel uit, als je twixtor gebruikt kun je het zelfs tot 10.000 fps laten gaan. Dan verzint hij zelf de beelden tussen de gefilmde beelden in.
Bij de meeste beelden die ik zie van twixtor zie je gruwelijk hard dat je hebt liggen bewerken ipv een mooi vloeiende slomo.
Ik ben nog steeds op zoek naar een betere variant.
 
240 fps wow kijk dat zijn getallen waar een videofiel als ik warm voor loop :).

KICKEN!!!

For the key features of ISAW A3 Monster, Great body design with solid black color, supports 1080p full hd 60 frames per second recording, 12 Mega Pixel Camera with great visibility f/2.0 glass lens. 240 frames per second high speed recording, Built in LCD, Built in WIFI, 3 hours of Battery run time, MIC IN, HDMI, 160ft Waterproof housing, 6 kinds of mounting accessories, and great value of 349 dollar MSRP available in United States.
'

240fps @ welke resolutie? Niet in HD in ieder geval lijkt het op. Gopro3 doet ook tot 240 fps
 
Laatst bewerkt:
Hey guys,

Ik lees al een tijdje mee in dit topic, maar nu heb ik ook eindelijk eens iets te showen :)

Deze cameramount heb ik gisteren gemaakt, voor op een trike, maar desondanks is het toch een mooie unit geworden. Ik kan trouwens allerlei montages naar wens bouwen, ook voor motoren dus bij interesse, check www.schaaphoktechniek.nl

Groetenz! :W

full
 
En de laatste for another warm and fuzzy 15 seconds of fame _O- :P

full


*gaat weer in lees stand*
 
Laatst bewerkt:
met offroad rijden komt er wel eens een tak tegenaan maar dat kan ie hebben, ff recht zetten weer.
ik heb op ebay het auto setje met zuignap erbij gekocht, daar zit een handig schaniertje in waarmee je een stuk makkelijker de camera kan positioneren. hoef je ook niet zo precies de stickers te plakken.
 
@ 7min. 19 sec.

GOPRO onverwoestbaar.
Gewoon BAMM tegen een betonnen peiler aan.

Hupla opnieuw erop zetten en doorgaan.

Je betaald misschien wel wat meer als een (merkloze) maar de kwaliteit is ook meer ;)


Heb van zowel de GoPro als de Drift filmpjes gezien waarbij de camera valt met 100+ km/h
Beide gevallen is het op pakken en door gaan (al hoewel de waterproofcase van de Gopro wel kan scheuren)
 
met offroad rijden komt er wel eens een tak tegenaan maar dat kan ie hebben, ff recht zetten weer.
ik heb op ebay het auto setje met zuignap erbij gekocht, daar zit een handig schaniertje in waarmee je een stuk makkelijker de camera kan positioneren. hoef je ook niet zo precies de stickers te plakken.
Heb jij hem met offroad rijden op je motor of op je helm oid?
Ik heb hem getest terwijl hij op een handkap gemonteerd zat.
Dat was geen succes omdat het veel te erg trilde.

Ik wil hem nog testen als ik hem aan mijn motorjas vastmaak, op mn helm is eigenlijk geen optie ivm takken etc.
 
Ik vind op de helm eigenlijk geen mooie beelden opleveren. Door het hoge standpunt (waar je motor om draait) zit er véél minder snelheid in de beelden. Zet hem maar eens op je helm en knal een rotonde 1/2e over. Als je de beelden terug kijkt, zal je zien dat de camera bijna helemaal rechtuit gaat, terwijl de motor onder je toch echt flink beweegt.


Mijn black heeft al wat marteling meegemaakt inmiddels:



(precies sturen is wat moeilijk in mul zand)

Maar daarom heb ik ook een gopro gekocht, die zouden wat moeten kunnen hebben...
 
Ik vind op de helm eigenlijk geen mooie beelden opleveren. Door het hoge standpunt (waar je motor om draait) zit er véél minder snelheid in de beelden. Zet hem maar eens op je helm en knal een rotonde 1/2e over. Als je de beelden terug kijkt, zal je zien dat de camera bijna helemaal rechtuit gaat, terwijl de motor onder je toch echt flink beweegt.


Mijn black heeft al wat marteling meegemaakt inmiddels:



(precies sturen is wat moeilijk in mul zand)

Maar daarom heb ik ook een gopro gekocht, die zouden wat moeten kunnen hebben...
Hhaha, die 2e is echt geniaal _O-

1,2 ennnnn schop _O-
 
Filmpje van GoPro hero 3 black en Drift HD, op een of andere manier is de kwaliteit op youtube van de GoPro slecht, weet niet hoe dat zo is gekomen want hij maakt veel betere kwaliteit filmpjes dan de Drift.

 
Heb jij hem met offroad rijden op je motor of op je helm oid?
Ik heb hem getest terwijl hij op een handkap gemonteerd zat.
Dat was geen succes omdat het veel te erg trilde.

Ik wil hem nog testen als ik hem aan mijn motorjas vastmaak, op mn helm is eigenlijk geen optie ivm takken etc.


Voornamelijk op de helm, maar heb em ook aan de borstband van de rugzak gehad met de clip die je achter op de waterproof casing kan schroeven, gaat ook prima.
 
Van de week zo'n md80 habi babi ding bestellen , wil eerst kijken of het was is voor mij.
rij voornamelijk woon/werk en dat is nu een rit van drie minuutjes :+
(fiets is geen optie dat is 45minuten heen. Bussen rijden niet op het tijdstip aanvang dienst)

Geld voor een gopro , drift If contour is er nog even niet en dan weet ik tenminste of het wat is voor ik er voor spaar :)
 
Ik heb hem binnen, en WOUW wat een goed beeld!
Even een stukkie gefilmd als test in lage resolutie (1280x720).
Geluid is helemaal kut, 1 bult windruis, en is niet uit te schakelen.
Ja misschien door de microfoon los te solderen :)

DUS GELUID UIT ZETTEN BIJ VOLGENDE LINK!!!

Ook kan je er datum en tijd notatie in programeren.

Een film van 20 minuten is iets meer dan 2 GB, dus op een 16 GB kaartje past zeg maar anderhalf uur film op de lage resolutie.
 
Laatst bewerkt:
Heb sinds kort de Braun Sixzero , een nieuw ontwikkelde camera.

hieronder de specs

BRAUN SIXZERO Ultimate Action Imaging

The BRAUN SIXZERO is an extremely compact designed action camera which provides professional video recordings of 60 fps at Full HD due to a new developed chip. An integrated LCD display enables the optimal alignment of the camera and control of the recordings afterwards. The very good quality of audio recordings can be improved by an external microphone with wind protection. Due to its high-quality and extensive accessories the BRAUN SIXZERO is set up for all requests.
A precisely developed underwater housing makes it also possible to dive up to a depth of 30m.


Spezifikationen
Chipset Ambarella
Sensor 3,0 MP Sensor
LCD 1,5"
Lens F/NO=3.2, 170° Wide-angle lens
Memory support MicroSD-Cards up to 64GB
Speaker Yes (Mono)
Mikrophone built in
USB USB 2.0 (Mini)
Audio/Video interface ¢2.5mm

Photo
Output pixel 3,0 MP, bis zu 8,0 MP (interpoliert)
Shutter Electronic
Focussing F.No. = 3,2
Focal Distance 10cm - ∞
Shutter speed 1/2,000s ~ 1/15s
Exposure control Auto (-2.0~2.0EV)
File format JPG

Audio / Video
Video resolution
FHD: 1920x1080i (60fps),1920x1080p (30fps)

HD: 1280x720 (60fps) (Standard)
Video (compression) format AVI
Video File size (10s) 4MB
Continous Video Recording Time 2 - 2,5 hours in 1920x1080p resolution
Audio (compression) format AAC
Continous Audio Recording Time 2 - 2,5 hours
Power Supply
Battery 1050 mAh
Recharching time around 4 hours
Standby time around 7 hours
Recharching way Adapter/USB/Car charger
Cable USB, Power supply cable
Size / Weight
Camera Size 89.4 x 42,2 x 22.4 mm
Weight 95g
Accessoires
Waterproof housing, mounting accessoires, user manual, power adapter, USB-cable
Incuded: HDMI cable, Microphone + wind-protection, remote control

kan een 64GB kaartje in !!!! dat is 9 uur filmen!!!!
en voor batterijen kun je ook de Nokia telefoon batterij gebruiken de BL-5C gaat zo'n 2 tot 2,5 uur mee!!

ff snel een filmpje gemaakt in de auto om te kijken hoe stabiel de beelden zijn,,,,en dat zijn ze

klik ff op 1080 voor beste 9youtube)beeld

zeer complete camera , kost via braun 279

heb m via computeruniverse voor 215!!!

550297_443419089078437_2058979351_n.jpg



braun_sixzero_zubehoer1500.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die ziet er wel goed uit , is de camera zelf ook spatwater dicht of moet je in de regen ook met de onderwaterbehuizing rijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan