Camera op de motor

ik ben erg benieuwt naar het beeld en zit er ook geluid bij?? anders zou ik er ook wel 1 willen

Hier je antwoord. ;)

The Tony Hawk Helmet Cam Lets You Easily Shoot 'Extreme Sport' Action Videos! The Tony Hawk Helmet Cam, a lightweight self-contained digital camcorder which easily attaches to a helmet and records video and audio at the touch of a button with no cords necessary.
 
Sony is het beste merk :Y ( :P )
Het fijnste programma is Pinnacle, AV in en out is aan te raden.
Steady shot zit tegenwoordig bijna overal standaard op :Y

www.videomontageforum.nl voor al uw vragen :P

Ikzelf heb een Sony HRC20e, ga morgen filmen met de VTR SP Mergellandroute Meeting *O*
 
Is dit geen leuke camera.
AIPTEK POCKET DV 6800
Bestnr.: 953185 - 89
PRIJS:189,- EURO

Kijk even op www.conrad.nl en dan zoeken op bestel nummer.(zie gebruiksaanwijzing voor div.spec.)

heeft ook een av ingang voor aansluiten bullitcam
 
die camera van sony die ik wou is nog nergens te krijgen :( wel op internet maar was niet van plan die online te bestellen.dus wordt nog wachten of kijken voor ander model met av in
 
Ah, dure tank mounts... dé 5 euro oplossing:

(en het werkt net zo goed!)

DSCF4057.JPG
 
Een goede digitale camera met een GB kaartje erin, dat is ook al voldoende naar mijn mening. Mijn cam neemt op met 640x480. En dat is genoeg voor de pc... tenzij jij je capriolen tijdens de kerst op de tv wilt laten zien aan de familie :o
 
Een goede digitale camera met een GB kaartje erin, dat is ook al voldoende naar mijn mening. Mijn cam neemt op met 640x480. En dat is genoeg voor de pc... tenzij jij je capriolen tijdens de kerst op de tv wilt laten zien aan de familie :o
De TV heeft ook niet zo'n hoge resolutie, en 640x480 ongecomprimeerd is dan voldoende vlgens mij :)
TV heeft maar een resolutie van 700 x 400 iets ofzo
 
ik zelf heb een jv gr-dx37e mini dv camera en dat gaat perfect, en wat betreft een steun voor op je tank kan ik je wel aan helpen.
maak ze zelf samen met een collega
heb er nog enkele liggen hier.
zie mijn profiel.
neem dan kontakt op via mail.

full
 
Ah, dure tank mounts... dé 5 euro oplossing:

(en het werkt net zo goed!)

http://members.home.nl/jnieboer1/DSCF4057.JPG ((Afbeelding))

_O-
Ik vind het wel een hele creatieve oplossing.
Zou je dan de "blek-en-dekker" van je buurman niet even lenen om de hoeken eraf te zagen en een flink gat in het midden te maken om het tanken iets eenvoudiger te maken.
 
ik zelf heb een jv gr-dx37e mini dv camera en dat gaat perfect, en wat betreft een steun voor op je tank kan ik je wel aan helpen.
maak ze zelf samen met een collega
heb er nog enkele liggen hier.
zie mijn profiel.
neem dan kontakt op via mail.

(Afbeelding)
ik wil ook voor een mini dv camera gaan.alleen ben al aan het rond kijken in winkels maar nergens met av in/out :( heeft die van jou ook av in of niet :?
 
Die JVC heeft volgens mij wel degelijk een AV in/out.

edit: Ik kijk net even naar de nieuwere DV cam's op de JVC site. Deze hebben een AV in maar geen uit. Is toch voldoende?
 
Laatst bewerkt:
Die JVC heeft volgens mij wel degelijk een AV in/out.

edit: Ik kijk net even naar de nieuwere DV cam's op de JVC site. Deze hebben een AV in maar geen uit. Is toch voldoende?
uhh ja volgens mij wel weet t ook niet maar waar is die uit voor dan :?
http://www.sony.nl/view/ShowProductCategory.action?site=odw_nl_NL&category=CAM+MiniDV
van sony is alleen die 96e met av in,maar nog nergens in de winkel te krijgen :(

http://jvc.nl/product-list.php?id=136
en van jvc weet ik niet welke av in/out hebben.
 
meeste mini dv modellen hebben tegenwoordig dv in/out.

av in/out is niet belangrijk geloof ik.

gebruik zelf altijd de dv uit/ingang
voor het overzetten naar mijn dvd recorder of om de films op
de pc te zetten dmv een firewirekaart.

zal géén camera kopen met dvd schijfjes dit geeft veel problemen tijdens het filmen.(ervaring van een goede kennis)
 
´´av in´´ is voor haar volgens mij wel van belang... ze wil er mis ook een bulletcam bij prikken....en die zijn er volgens mij (ff gegoogled) nog nie met een DV connector...
 
´´av in´´ is voor haar volgens mij wel van belang... ze wil er mis ook een bulletcam bij prikken....en die zijn er volgens mij (ff gegoogled) nog nie met een DV connector...
ja idd ik wil met av in, wil later eventueel nog bulletcam dr op aan kunnen sluiten dus gelijk maar goed doen O-)
 
Je kon toch ook je camera ergens laten aanpassen een analoge video in?

Heb dat ooit ergens gelezen.


Ben alleen de link kwijt.
 
dat was volgens mij met de dv uitgang
die kon je laten aanpassen naar dv in en out
ben er in het verleden mee bezig gweest met een oud type hi8 camera van sony
 
Terug
Bovenaan Onderaan