camera op motor tijdens rijden op assen

Ik heb nog niet eerder gehoord dat het niet mag. Er worden regelmatig camera's in grindbakken of op het wegdek gevonden, dus ik geloof niet dat er een probleem van wordt gemaakt.
Suzirider heeft met de Suzuki dagen ook nog een camera op de motor gehad.

ja het mag , komt regelmatig voor dat iemand dus een camera op de tank monteerd of een bullitcam mee heeft.
zolang deze maar niet tijdens het rijden in een rugzak vervoerd worden (bij gebruik bullitcam)

wat we wel regelmatig zien zijn mensen die een zeemlap tussen tank en camera leggen en dan de camera met duc tape aan de tank vast snoeren.

helaas voor de kawasaki rijden een week of 3 terug zijn camera en motor stuk hij een flink hersen schudding maar wel de beelden van zijn leven .

een highsider en later uitleg van frits die op post 26 staat met wat er gebeurd is wat hun gedaan hebben en wat er nog ging gebeuren. toen werd de camera uit gezet.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Dat was niet die kawa die bij Meeuwenmeer in 2 stukken brak. Elk stuk goed voor zo'n 500 km als je de kilometerstand bekeek :9

hmmm ok
tja op de ring mag het niet omdat ze bang zijn dat mensen doodgaan als ze zich voor de cam gaan uitsloven, meer assen is toch een stukkie veiliger (grindbakken enz).
op de ring gaan sowiezo mensen dood, maar het is het mooieste circuit wat er is. maargoed das weer een ander topic.

hmmm ok
tja op de ring mag het niet omdat ze bang zijn dat mensen doodgaan als ze zich voor de cam gaan uitsloven, meer assen is toch een stukkie veiliger (grindbakken enz).
op de ring gaan sowiezo mensen dood, maar het is het mooieste circuit wat er is. maargoed das weer een ander topic.

Gezellig daar, ook massagraven daar?? :X

Voor de mensen die zich aangevallen voelen dit is een grap: :+

Terug
Bovenaan Onderaan