camera op tank

_r6wieten

MF'er
25 jul 2001
179
0
zwolle
zag ik staan in superbike magazine leek me wel wat om filmpje te maken.iemand ervaring met dit dingetje

full


edit Rev: piccie..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Steun een keer geleend van iemand, werkt goed...je bent alleen een uur aan t afstellen voordat je camera goed staat :) Je moet alsnog tape gebruiken want anders staat ie echt niet vast genoeg....maar ik vind m t geld niet waard...zelf een plankje maken en de camera daarop tapen werkt prima!

Zie onderstaande link, gefilmd met een doek op de tank met daarop een houten balkje en daar de camera op vast getaped :}
 
hoeft helemaal niet state of the art te zijn...
voor 99 eurootjes koop je een aiptek digitale camera (of voor ongv 125 een iets duurdere van ander merk waar je smartmedia kaartjes in kunt stouwen)
daarmee kun je geluid, video met geluid opnemen en fotos maken. natuurlijk niet de beste kwali, maar voor op tank goed genoeg. en ja mocht het stuk gaan, ben je niet 800 euro armer...
zal binnenkort eens wat materiaal uppen :) (heb alleen beeld van voorop rc car..)
 
hoeft helemaal niet state of the art te zijn...
voor 99 eurootjes koop je een aiptek digitale camera (of voor ongv 125 een iets duurdere van ander merk waar je smartmedia kaartjes in kunt stouwen)
daarmee kun je geluid, video met geluid opnemen en fotos maken. natuurlijk niet de beste kwali, maar voor op tank goed genoeg. en ja mocht het stuk gaan, ben je niet 800 euro armer...
zal binnenkort eens wat materiaal uppen :) (heb alleen beeld van voorop rc car..)

Ja en als je nou een stuk van 30 minuten op wil nemen? Dan moet je er een geweldige smartmediakaart in duwen ;) Videocamera lijkt me makkelijker, kan je foto's uit de videostreaming halen ipv onder het rijden op een knoppie drukken in een mooie bocht ;)

The collector (persoon hier op het forum) had ook iets gemaakt voor op de tank waar je prima je videocamera op kon vastmaken. De filmpjes zullen ook nog wel ergens hier rondzwerven over het forum...
 
Ja en als je nou een stuk van 30 minuten op wil nemen? Dan moet je er een geweldige smartmediakaart in duwen ;) Videocamera lijkt me makkelijker, kan je foto's uit de videostreaming halen ipv onder het rijden op een knoppie drukken in een mooie bocht ;)

The collector (persoon hier op het forum) had ook iets gemaakt voor op de tank waar je prima je videocamera op kon vastmaken. De filmpjes zullen ook nog wel ergens hier rondzwerven over het forum...


je kan er best nog wat mee opnemen hoor....
en waarom zou je geen fotos uit de video streaming kunnen halen?
tja het is maar waar je een dure camera voor gebruiken wilt...
 
laat die ducktape geen strepen acher op je tank? En een gewone camera werkt dus best goed (geen digitale dus)?
 
laat die ducktape geen strepen acher op je tank? En een gewone camera werkt dus best goed (geen digitale dus)?

Nee geen strepen op je tank :) Hooguit een klein beetje plak wat zou kunnen blijven zitten, maar dat heb je er met wat wasbenzine met een keertje vegen al vanaf :)
 
Wil misschien (als ik het ding kan lenen en het weertje lekker is) een niet-zo-digicam Sharp viewcam meenemen naar de Ring maandag *D
Wat is dan een beetje handige bevestiging? Grote spons (droog ;) ), plankje & ducktape? Of toch een stuk doek (dubbelgevouwen), plankje en ducktape? Plankje is denk ik onmisbaar, want dit ding is dus breed & hoog, maar relatief plat...

Suggesties?
 
VET man!! :9~ Dan zie je jezelf echt mooi in de bocht gaan liggen enzo :}

echt wel kicken!

Maar Alexander: ik pak een doek en een plankje in de juist hoek (zal de mijne ook meenemen maandag) en dat werkt perfect!
 
Terug
Bovenaan Onderaan