Camera voor op de motor

SchuiverGalore

MF veteraan
Donateur
16 mei 2014
1.092
581
Utrecht
Hoi,

Ik ben op zoek naar een camera die goed beeld levert voor de circuit dagen.
Hij moet dus klein zijn en het liefst monteerbaar in de helm of/en op de schouder.

Suggesties?

Momenteel heb ik 2 gopro's maar ben er niet tevreden over. Raken oververhit of is te groot.

Hoor 't graag.
 
Veel kleiner ga je niet snel vinden. Waarschijnlijk kom je dan bij een dji action (2) of gopro session uit. Zelf geen ervaring met beide camera's, maar qua formaat misschien beter. Welke gopro heb je nu? want het oververhitten komt volgens mij met name bij de nieuwe 10 voor. Als het een recente camera is zou ik eerst bij gopro aankloppen om het probleem op te lossen.
 
Ik heb een GoPro max en 8 black.

De max doet het wel goed overigens maar die is mega en de 8 overhit steeds..
 
Ik zou eens binnenlopen bij een van de vestigingen van Kamera-Express.(www.kamera-express.nl )Zij kunnen met hun expertise jou wellicht helpen. Wij gebruiken de DJI Drone om motor filmpjes te maken. Is wel wan anders dan op het circuit uiteraard. De Gopro 8 doet het perfect op mn helm
 
Ik heb een GoPro 9 en loop tegen hetzelfde probleem aan. Daarnaast is starten van de opname lastig omdat ik er met handschoenen aan niet (goed) bij kan.

Ik heb eens zitten kijken naar het merk Runcam. Stuk goedkoper, wat kleiner en je kunt de opname starten en stoppen met een schakelaar op een input-lijn op de USB poort.

Maar goed, ik ben er nooit aan toe gekomen om er 1 of 2 te bestellen. Als iemand ervaring met dit merk heeft hoor ik het graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan