Camerasteun, is dit wat ?

mensen..... kom op.....
je gaat toch geen 40 euro uitgeven voor een steuntje,
wees creatief en fabriceer zelf iets O-)
 
Ja zelf fabriceren is niet moeilijk en werkt perfekt en kost geen ruk
full
 
Lijkt mij op de motor niet zo top. Het stuur trilt veel meer als op een fiets.
Ik heb zelf zo'n ding van sportscam op de tank. Nauwelijks trilling en goed vast te zetten. kostte ong 80 euri.

Zelfbouw ziet er ook goed uit. Had ik eerder moeten zien
 
Ja denk ook niet dat het gaat werken, ten eerste past het waarschijnlijk niet op je stuur. En ook al past het wel, heb je grote kans dat er iets in de weg zit waardoor je geen goed beeld hebt of niet eens je camera kunt monteren. Ik zou voor een camerasteun gaan die iets duurder is maar waarvan je weet dat het gaat werken. Kijk anders hier eens: http://www.mopedcam.de/

Ik heb er geprobeerd een te bestellen maar het is me nog niet gelukt. -O-
Wel goede en goedkope steuntjes.
 
full

full



voor op mijn cbr

hier issie met mf sticker ..... ik heb alles zelf uigemeten en daarna uitlaten frezen en dit is het resultaat ik heb nu zo'n 20 stuks liggen

dit is mijn eigen aangepaste ( een van de eerste ) de andere camerasteunen die ik nu heb liggen zijn aangpast en die heb ik dus opnieuw uitlaten frezen


slaapkop en faomy hebben ze ook


the godfahter vroeg of het ook op een gsx 600r kan ...

de steuntjes zijn aan te passen ....
 
Werkt perfekt,trilt niet,en is in alle standen te gebruiken ,zowel naar links als naar rechts ,en ook van boven naar beneden en klein detail heb ook een spoilertje erop gezet precies bij de microfoon ingang,voor de rijwind ,staat wel leuk en het werkt nog ook haha
 
wie wil er nu zijn fietstochten filmen :?

wooow we gaan de kaap van 20km/u over in 21ste versnellin whooopiedoo

motorfilmpjes vind ik ook alleen maar mooi als er in gestunt wordt of hard gereden
 
tipje: als je losse mic ingang hebt; ff goeikoop micje kopen (desnoods sloop je een headset of zo), inpluggen en onder je buddy gooien. Gegarandeerd rijwindvrij en onwijs goed geluid.
 
wie wil er nu zijn fietstochten filmen :?

wooow we gaan de kaap van 20km/u over in 21ste versnellin whooopiedoo

motorfilmpjes vind ik ook alleen maar mooi als er in gestunt wordt of hard gereden
Misschien dat dat voor hun juist de kick is, om een mooi fietsroute/landschap te filmen :Y
Waarom niet :)
 
Nadeel van een camera monteren op je tank is wel dat je ruit altijd schoon moet zijn en vrijwel krasloos. Daarom hebben wij gekozen voor een bulletcam. :Y


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan