camerasteun voor op een z1000

jason

MF veteraan
18 apr 2004
6.604
1
Beste mede m-f gangers, ik heb nu een camerasteun die op de tank zit, maar alleen de km teller filmt :( , dit is dus niet de bedoeling :( , dus kan iemand mij vertellen waar ik nu het beste een goede steun kan bestellen, zodat ik ook af en toe de mooie blauwe hemel kan filmen :P

Ik hoor het graag van jullie *O* *O* *O* *O* *O*
 
UTFS... })


Maar ik moet er echt een specifiek voor de z1000 hebben :Y :Y
 
RAM heeft alles wat je nodig hebt, te vinden bij je lokale (online) GPS boer. De wat betere fotozaak zal het ook wel hebben.
 
Beste mede m-f gangers, ik heb nu een camerasteun die op de tank zit, maar alleen de km teller filmt :( , dit is dus niet de bedoeling :( , dus kan iemand mij vertellen waar ik nu het beste een goede steun kan bestellen, zodat ik ook af en toe de mooie blauwe hemel kan filmen :P

Ik hoor het graag van jullie *O* *O* *O* *O* *O*


Ik heb gewoon een standaart steuntje...

In mijn sig staat ZX10R, en in dat filmpie rij ik ook een stukkie
met een Z1000...En gebruik de zelfde steun.

Moest alleen het kuipruitje er afhalen bij de Z.
 
Ik heb gewoon een standaart steuntje...

In mijn sig staat ZX10R, en in dat filmpie rij ik ook een stukkie
met een Z1000...En gebruik de zelfde steun.

Moest alleen het kuipruitje er afhalen bij de Z.
en wat versta je onder een standaard steun Arjan?
 
en wat versta je onder een standaard steun Arjan?

Deze steun dus :)
full
 
Camerahouder
De Vakantiefietser is altijd op zoek naar leuke en zinvolle spullen voor de vakantiefietser. Exclusief voor Europa hebben wij een camerahouder voor op het stuur.
Nu kun je tijdens het fietsen foto's maken of je eigen videoclip maken! Hij is gewoon te koop in de winkel, maar is ook te bestellen als je hier klikt.
 
bedankt voor de info cervo, maar voor waar ik hem voor ga gebruiken, lijkt het mij wel zo fijn om een stevige te hebben, en aan mijn stuur vast aan 1 kant lijkt mij ook niet echt ideaal, maar bedankt voor het meedenken.. :} en ik wil graag voor een deel mijn km teller en toerenteller erop hebben :Y
 
Ik heb gewoon een standaart steuntje...

In mijn sig staat ZX10R, en in dat filmpie rij ik ook een stukkie
met een Z1000...En gebruik de zelfde steun.

Moest alleen het kuipruitje er afhalen bij de Z.
net ff je filmpje helemaal gekeken arjan..maaruh :} :} :} :} , hoe vaak heb je dat stuk al gereden in je leven ;) ;) ;)


helemaaal goed :+ TOP!! *O* *O*
 
Weet nu niemand waar hij het goedkoopst te bestellen is?, we zijn toch hollanders :W :W :W :W


Bij Motorsticker kost de steun €79,95 + € 3,50 verzenden... :+ iemand minder????? })
 
Terug
Bovenaan Onderaan